Stránka 3 z 3

Napsal: pát čer 08, 2007 16:37
od Stanleyk
zda sa ze vyriesene... ked mi servisak ukazal zaoxidovane kontakty na hlave rozdelovaca a na kabloch k svieckam skoro som pukol od smiechu :-)

svíčky

Napsal: pon čer 11, 2007 10:53
od Serpico
....mno Stanleyk vono jde vo to: určit co je špatné a proč to nejde jak by mělo - no a někdo se sveze a už ví - někdo, pak ještě zapojí scanner a ví pořád kulový ( vono se musí umět mu rozumět a přidat trochu praxe ) a někdo to pak objeví a je to jednoduchý a třeba i k smíchu....


Mějte se fajn

Napsal: pon čer 11, 2007 13:47
od Stanleyk
Ved prave... chlap do toho sadol, presiel 100 metrov, vratil sa a zo smiechom rovno vytacal sviecku a odpajal kable... Kdo umi, ten umi, kdo neumi, ten cumi ;-)

Napsal: pon čer 18, 2007 10:31
od stefan
Nemôžem povoliť staré sviečky. Je lepšie povolovať pri teplom alebo
studenom motore?
Kúpil som nové NGK, aká je teda tá predpísaná vzdialenosť elektród?

Napsal: pon čer 18, 2007 12:12
od vado
Sviecky by sa mali vymienat zasadne pri studenom motore. Inak hrozi poskodenie hlavy.

Napsal: pon čer 18, 2007 20:30
od ppp
Ak mas problem povolit sviecky tak ich davaj dolu pri co najteplejsom motore. Za tepla je sice roztiahnuta nielen hlava (a teda vacsi otvor pre sviecku) ale aj samotna sviecka ale aj tak ma vtedy vacsiu volu ako pri studenom.
Pri vymene sviecok pri teplom motore nic strasne nehrozi len ich proste neutiahnes spravnym momentom. Jednak nevies akym treba a ked sa hlava stiahne vychladnutim tak sa sviecka trochu uvolni. Ale ja som na skodovici s "favo" motorom jazdil s neutiahnutymi svieckami a pohoda. Teda utiahnute boli ale malo, ani podlozka sa na nich nezlisovala a pri prvom utiahnuti sa mala :).

svíčky

Napsal: úte čer 19, 2007 16:43
od Serpico
....to ppp souhlas - nejlépe se uvolní - povolí na teplém motoru - utažení a tedy nasazení za studeného " s rozumným utažením páka na ráčně " utahuje se kov - ocel do hliníkového závitu - toliko k servaným závitům....lambda sonda s pěkně zapečeným závitem ( stejný problém jako u svíčky )
....no a k volným svíčkám u Olomouce po opravě u Klokočky jsem zůstal viset vystřelená svíce u sl. 1,6 feldy - oprava stála 22 tisíc Kč....nekontroloval jsem u sl. auta utažení svíček.... za chyby se platí, tentokrát to nebylo z mého....

Mějte se fajn

Napsal: čtv čer 26, 2008 15:38
od Sato
Teda som si precital cely tento prispevok, ale odpoved AKE PRESNE sviecky na 1.5 16V treba som nenasiel...

Potreboval by som ich uz vymenit. Uvazujem o znacke BOSCH alebo NGK urcene vyhradne pre Espera, nie na Felicie a Favority. Viete poradit presne oznacenie?

Napsal: čtv čer 26, 2008 18:34
od -peha-
Lahká odpoveď BOSCH neber nie sú to velmi dobré sviečky a vela ludí má s nimi problémy no a tie druhé teda NGK to si uhodil klinček na hlavičku tie sú pre naše autíčka nejlepšie takže tolko a ako vždy NGK :lol:

espero

Napsal: pát čer 27, 2008 10:00
od Serpico
...tak jo peha souhlas NGK nebo DENSO ( dle Havránka - motosport přímo laděné u výrobce na korejce...), jinak mi zaujali zapalovací kabely CHAMPION opět celé v mědi a s odpory na koncích...tedy na věčnost, ale nikde jsem je neviděl prodávat...

Mějte se fajn

Napsal: pát čer 27, 2008 10:17
od Sato
Diky chlapci za info :D

Uz som bol na tie NGK pozriet a u nas ich maju za 125 SK/kus. Tie moje terajsie uz maju nabehane ked dobre pamatam nieco malo cez 60.000 km 8) Nemam s nimi teraz problem, ale to tesnenie pod veko ventilov co som menil, tak zase zacina zatapat sviecky... Preto idem opat menit to tesnenie a zaroven uz aj sviecky...