Plně chápu Krtka
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Sem tu chvíli nebyl a koukam množíme se Je fajn mít záruku 3 roky ale to je TEORIE ! Vrže něco ? Jo kuknem ale sotva něco najdem. Volant moc doleva ? Seřídíme, udělaj geometrii a je to stejný. Nebejt Petram tak mam levou ruku kratší. Praskaj žárovky ? Nám taky, asi zmrvili konstrukci světěl.... A moh bych pokračovat. V zimně mi zas svítí Check kvůli EGR ventilu. Vloni to zařčo. Prvně to vynulovali a vyčistili - trvanlivost 2 tejdny. Podruhý prej objednáme a pozvem si vás v záruce na výměnu. Zas vynulování a vyčištění a vydrželo to asi 7 měsíců.
To že mam za 450 tis auto který by jinde vyrobili za 550 tis mam kompenzovaný tim že se v něm možná zabiju páč bezpečnost Stačí to poskakování na namrzlejch dlaždicích nebo ta "jistota" v ostřejších zatáčkách. To nemluvim o plechách 0,00 nic tloušťky a o NEPOZINKOVANÝ (byl to rok 2003) kastli ! Pomíjim sem tam zaseknutí stěračů cca 15 cm od spodní hrany okna, to svědčí o nedokonalý elektronice (o CANbusu v korei ještě neslyšeli...) atd atd.
Ale nestěžuju si. Soptík je konečně splacenej takže můžu investovat do údržby místo leasingu, už to začíná vypadat na vejfuck a zrezlý (jak prase) díly podvozku.
To že mam za 450 tis auto který by jinde vyrobili za 550 tis mam kompenzovaný tim že se v něm možná zabiju páč bezpečnost Stačí to poskakování na namrzlejch dlaždicích nebo ta "jistota" v ostřejších zatáčkách. To nemluvim o plechách 0,00 nic tloušťky a o NEPOZINKOVANÝ (byl to rok 2003) kastli ! Pomíjim sem tam zaseknutí stěračů cca 15 cm od spodní hrany okna, to svědčí o nedokonalý elektronice (o CANbusu v korei ještě neslyšeli...) atd atd.
Ale nestěžuju si. Soptík je konečně splacenej takže můžu investovat do údržby místo leasingu, už to začíná vypadat na vejfuck a zrezlý (jak prase) díly podvozku.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Ad Krtek: No, těžko říct, co je realita a kdo ji jak vnímá. Já jen vím, že jsem se svým sedanem "Chevrolet Nubira" poměrně dost spokojený, závady (takové, které stojí za řeč) se mi (zatím) vyhýbají. Každý si na fóru najde to své, já prakticky přeskakuju bez povšimnutí extrémní výkřiky do tmy, které buď přehnaně a nekriticky chválí nebo napopak usilovně nadávají (jako třeba Krtek). Holt, někdo je třeba kverulant a nebude spokojený nikdy a s ničím a nebo má fakticky jen obrovskou smůlu a zakoupil v pravém slova smylu zmetek. Takže, nekonstruktivní, přehnaná kritika zlostí zaslepených lidí je úplně stejný extrém, jako přehnaná, nahony smrdící chvála jiných.
Mnoho kilometrů bez nehody do roku 2007 přeje Jirka.
Mnoho kilometrů bez nehody do roku 2007 přeje Jirka.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Tak jsem se na podsvícení rádia zaměřil. V mém případě jsou tlačítka podsvícena tak akorát, rozhodně lze všechno z místa řidiče v pohodě přečíst. Asi bych ve Vašem případě s tímto problémem zaútočil na servis a požadoval výměnu rádia nebo jeho odnímatelného panelu.PavelZ píše:Tak ja mam problem v tom, ze podsviceni tlacitek radia mam tak slabe, ze sice vidim, ze asi nekde pod tlacitkem neco sviti, ale vubec neni sance precist, co je na tlacitku napsane. Coz minimalne ze zacatku, nez se clovek nauci ktere tlacitko je ktere, vadi.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
No, k výměně žárovek můžů ještě doporučit jednu věc. Vzhledeme k opakovanému praskání H7 v potkávačkách jsem hledal řešení a včera jsem na prodejně Škodovek zakoupil tzv. "Odporové vedení". Jsou to 2 ks tenkých kabelů s konektory, které se vřadí mezi žárovku a stávající konektor. Cena 235 Kč vč. DPH, takže pokud mi to ušetří jednu jedinou sadu obyčejných žárovek, je to doma. Měřil jsem napětí na žárovkách a bylo před instalací 14,26 (vlevo), resp. 14,07 V (vpravo) a po instalaci těchto kabelů ubylo na obou žárovkách po 0,6 V. Myslím, že by to mohlo významně prodloužit životnost žárovek - viz. http://www.autoelektrika.cz/zarovky/ziv ... arovek.php . Jo a vrátil jsem prozatím zpátky obyčejné žárovky z Tesly, Autolamp Xenon blue jsem odložil navěky. Už nechci jezdit potmě, ozdobený bílomodrým světlem a nevidět skoro nic. Teď si docela chrochtám. Ale kopím si Osram Light@day, mají 304% životnosti oproti etalonu (viz tabulka výsledků testu žárovek na http://www.autobild.de/test/zubehoer/ar ... el_seite=2 ) Moc zajímavé výsledky.PavelZ píše:No a nakonec svetla. Musi se nechat, ze jsou lepsi nez na Nubire II (a na ni zase byla lepsi nez na Lanosu), ale hlavne po zakoupeni auta sem nebyl uplne spokojenej. Svitilo to moc blizko pred auto. Svetla mi na moji zadost v servisu seridili a ted uz se s nimi da jezdit. I kdyz jeste o trochu dal by svitit mohla. Ted sem si do nich koupil zarovky s vyssi svitivosti (jak H7 tak H1), ale kdyz sem je zkusil vymenit, tak sem skoncil s tim, ze sem si jen poskrabal prsty o vsechno mozny, ale vymenu zarovek sem prozatim vzdal. Na pristup k zarovkam sem brblal uz u Nubiry II, ale po zkusenosti s Lacetti ted musim prohlasit, ze u Nubiry II byl pristup k zarovkam zlatej . Kdo to takhle projektuje to nechapu. Zatim mam dojem, ze bez demontaze svetlometu neni mozny H7 zarovku vymenit za svetla a uz vubec si neumim predstavit, ze by to mel clovek udelat nekdy po tme na ceste.
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
No ono oslavné ódy sice občas napíšu,ale to je z důvodu toho, že nic z toho co krtek popisuje se mi nestalo. Díly podvozku reznou.....bodejť by ne po těch zimách a tunách soli na silnicích. Ještě pro pořádek Kombi máme 6 a půl roku a Sedana 3/4 roku. U Kombi jsem potkávačky ještě neměnil....přijde mi, že auto slouží a "drží" tak, jak se o něj majitel stará. Jsou sice vyjímky,ale buď mi máme jedno z mála Daew co jsou bez problému, nebo Krtek a spol. mají smůlu na kus.mil píše:Krtek je jeden z mála členov daewooclubu realisticky vnímajúci a posudzujúci kvalitu výrobkov firmy Daewoo.
Na druhej strane je veľmi zábavné čítať oslavné ódy na skvelé autíčka z produkcie Daewoo od pravoverných daewoo fanúšikov.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
No , já si taky nestěžuju , ani na jedno , jsou to normální auta s normálními závadami , problém Krtkova auta je spíš v tom , že je to inovovanej kus , u kterýho ještě v době Krtkovi koupě nebyly vychytaný mouchy a možná i zároveň koupil páteční kus ......... , nebo pondělní ? jak je to ???
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Diky za informace, u me ve tme tlacitka jen "tusim". Cislo stanice, kterou prave volim neprectu ani nahodou.Jura píše: Tak jsem se na podsvícení rádia zaměřil. V mém případě jsou tlačítka podsvícena tak akorát, rozhodně lze všechno z místa řidiče v pohodě přečíst. Asi bych ve Vašem případě s tímto problémem zaútočil na servis a požadoval výměnu rádia nebo jeho odnímatelného panelu.
A k praskani H7, prej s nim maji docela problemy i Fabie. Mozna proto meli ve Skodovce ty odporove kabely?
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Jo, jo. Přesně proto Škodovka zavedla ty "odporové kabely". H7 prostě moc praskají i na Fabiích a teď to ve Škodovce dávají snad standardně při garančkách, alespoň můj otec, který má fabii asi 5 let (prasklých žárovek H7 všech značek nepočítaně), to najednou dostal během garančky. Ani se ho nezeptali, jestli to chce. U nich (Brejla Vlašim) ho to stálo 93 bez DPH/ks, já jsem dal na prodejně 99/ks bez DPH. Dost si od toho slibuju. Montáž v pohodě, i když - samozřejmě - lampy ven. Opakuju, že na žárovce to vyrobí pokles napětí o 0,6 V a posuďte sami, jaký by to mohlo mít vliv na její životnost: http://www.autoelektrika.cz/zarovky/ziv ... arovek.php Tak zatím.Jura píše: A k praskani H7, prej s nim maji docela problemy i Fabie. Mozna proto meli ve Skodovce ty odporove kabely?
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:08
[/quote]Jura píše:No, já mám sedana 1.8, 40.000 km a zaplaťpámbu kromě kecajícího teploměru vnějsí teploty (vyřešil jsem sám) mi v rámci záruky měnili pouze jedno přední ložisko (hlučné - vyrezlé, špatné asi už z výroby). Ostatní bez problému (mírné občasné zadrnčení neřeším). Člověk by neměl být hned moc skeptik a nebo snadno přebírat extrémní názory lidí jako je Krtek (možná on měl opravdui smůlu a obdržel do jisté míry zmetek). Máš krásný, velký auto za rozumný peníze a hlavně - tři roky záruku!!! Tak problémy řeš nejen stěžováním si na internetu, ale hlavně si stěžuj v servisu! Od toho je záruka, kterou nsis v ceně auta zaplatil.
Hlavu vzhůru!
Juro, jak se ti podařilo vyřešit ten problém s kecajícím teploměrem ? Ten můj kecá také a vždy po údajném vyčištění kontaktů čidla v servisu to funguje jen pár dní a pak zase nic.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Řešilo se to tady již vloni. Ale zopakuju to. Protože mi to dost vadilo a v servisu mě odbyli, že právě když se oni dívali, tak teploměr zrovna ukazoval normálně, jal jsem se to řešit sám. Myslel jsem, že na teploměr jde teplo od chladiče. Proto když jsem teloměr našel, chtěl jsem jej odmontovat a prohlídnout a event. přemístit. Jenže jsem nějak víc zabral šroubovákem pod tím čidlem a ulomil jsem jeho držáček. Vím, jsem idiot, ale alespoň jsem si to pěkně prohlídl. čidlo jsem umístil více níž a vpravo kam mi dal kabílek a připevnil to za kablík pomocí tenkých plastových sponek (co jsou na el. kabely). Čidlo je trochu víc schované za nárazníkem (jedním z žeber) a nekouká rovně vzhůru, ale spíš leží. Čidlo jsem taky odpojil (pouze se z konektoru vytáhne) a mechanicky očistil kontakty, byla na nich jakási měděnka. Pak jsem to namontoval a fungovalo to asi 14 dní a pak zase najednou skoro furt o 7 stupňů víc. Napadlo mne to něčím impregnovat a tak jsem znovu kontakty očistil (čidlo jde dobře sundat z konektoru) a potom jsem oba konce řádně prostříkal WD40 sprejem, ten má odpuzovat vodu. Od té doby jsem nezaregistroval žádný problém, teploměr vykazuje trvale odchylku +0,5 stupně, a s tím již prostě počítám. Toto jsem řešil loni v lednu (je to i tady na fóru) a od té doby nemám problém. Jo, jednou jsem to ještě preventivně vystříkal WDčkem. Vyzkoušejte, sundat samotné čidlo jde a WDčko je zázrak!!Pepa.z.Krkonos píše: Juro, jak se ti podařilo vyřešit ten problém s kecajícím teploměrem ? Ten můj kecá také a vždy po údajném vyčištění kontaktů čidla v servisu to funguje jen pár dní a pak zase nic.
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Ještě mě napadlo, že málo čitelná tlačítka autorádia mohou být taky způsobena manuálním snížením intenzity osvětlení palubní desky pomocí kolečka nalevo od volantu. Toto má vliv i na ovládací prvky rádia.PavelZ píše: Diky za informace, u me ve tme tlacitka jen "tusim". Cislo stanice, kterou prave volim neprectu ani nahodou.
no chlapi je fakt že tomu autu nevěřím ale ja nevěřil žádnému,mám sním jet do chorvatska a mám hrůůůůůůůzu,ale polovička si to usmyslela tak co mám dělat podlení máme skvělé auto (oproti feldě ano akorát že na tu sem za dva roky nešáh až na tu korozi) pojedeme. Jinak odešlo ABS ale nějak to neřeším já s tím neumím jezdit,vrže? no aco?nové desky ,rozvoďák ,klíňák ? no to se musí, zadní stahování no oktávce se to sere taky a dál ? jezdí a žere fest toť vše za ty hrachy co se dá dělat. čaute Mike
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava