To podle mě nemá smysl dodělávat, ten korejskej IO bazmek stejně sehnat nepůjde a i místo transistorů by se musely sehnat náhrady. Já bych se mrknul na nějakej vrakáč nebo to vyřešil nějakým universálním "upoorňovadlem" Případně ještě ťukněte Palikxe kolik by to stálo nový........ale tuším že dvě kila to nebudouVlasta píše:Řekl bych, že správně to shrnul Mareman, tak jak to tam je, to nikdy bimbat nebude. Mě se to taky zdálo málo osazené a teorie o reproduktorech na tom nic nezmění. Jediné řešení je vrakáč, nebo to oželet a případně vyřešit jinak. Ledaže by to Mareman detailně vyfotil a dalo by se to podle toho dodělat.
Bim-Bam
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Naposledy upravil(a) Mareman dne čtv pro 14, 2006 07:08, celkem upraveno 1 x.
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
- Reklama
>> Rosta >>
Tady je to opravdu Off Topic, takže jen krátce. Na reroduktor se žádný stejnosměrný napětí dostat nesmí. To by se musel leda prorazit koncovej transistor a to většinou odnese reprák. Od toho jsou už ale na většině zesilovačů detekce stejnosměrnýho napětí na výstupu a pokud se tam objeví, relátko musí odepnout reprák. Tak je řešený i zpožděný připínání repro po zapnutí......což je právě ochrana proti stejnosměrnýmu napětí na výstupu. Pravdu máš v tom že historicky se opravdu zapojovaly reproduktory tak aby při kladným napětí vylezla membrána ven, ale to bylo u starých zesilovačů který neměly ochranu proti SS napětí na výstupu. (typicky MBA 810 atd) a při zapnutí kdy se výstupní kondenzátor vybíjel přes reproduktor to tak bylo lepší. Jednoduše si selským rozumem představ sinusovku která má zápornou i kladnou amplitudu stejnou......a podle toho jak reprák přehodíš vlastně akorát změníš i dobu ve které bude membrána venku nebo vevnitř No moc krátce jsem to nenapsal, tak už stačilo
Tady je to opravdu Off Topic, takže jen krátce. Na reroduktor se žádný stejnosměrný napětí dostat nesmí. To by se musel leda prorazit koncovej transistor a to většinou odnese reprák. Od toho jsou už ale na většině zesilovačů detekce stejnosměrnýho napětí na výstupu a pokud se tam objeví, relátko musí odepnout reprák. Tak je řešený i zpožděný připínání repro po zapnutí......což je právě ochrana proti stejnosměrnýmu napětí na výstupu. Pravdu máš v tom že historicky se opravdu zapojovaly reproduktory tak aby při kladným napětí vylezla membrána ven, ale to bylo u starých zesilovačů který neměly ochranu proti SS napětí na výstupu. (typicky MBA 810 atd) a při zapnutí kdy se výstupní kondenzátor vybíjel přes reproduktor to tak bylo lepší. Jednoduše si selským rozumem představ sinusovku která má zápornou i kladnou amplitudu stejnou......a podle toho jak reprák přehodíš vlastně akorát změníš i dobu ve které bude membrána venku nebo vevnitř No moc krátce jsem to nenapsal, tak už stačilo
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Když už se řeší pípání....je možnost nějak odlišit (nákupem jiného pípáku) "zvonění" když jsou otevřené dveře řidiče (klíček v zapalování) a když jsou rozsvícená světla? Nebo alespoň někde odpojit tu signalizaci otevřených dveří? Kolikrát něco dělám (luxuju apod. auto) a mám puštěné rádio...to se bez klíčku v zapalování neobejde a to pípání mě po chvíli dost štve.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Re: Bim-Bam
tAK SE MNOU BIM-BAM VČERA PĚKNĚ VY....(třeba BĚHL). ZAPOMĚL JSEM ZHASNOUT SVĚTLA A ON ANI PÍP... Takže Nubča stála 8 hodin s rozsvícenýma světlama a samosebou se baterka unavila a usnula... Naštěstí jel švagr do města, tak mi vzal druhou baterku a bylo.
Jenže dnes jsem bimbama rozebral a zjistil jsem, že konektor k připojení repráčku se hýbe. Tak jsem ty kontakty propájel a už to zase bimbá...
::::::::::::::::::::::::::::: JENOMŽE FURT !!!!!!::::::::::::::::::::::
No zase úplně furt ne. Dokud nezapnu klíč v zapalování do polohy 15 (rozsvítí se kontrolky) tak se chová regulérně.
1/ Klíč v zapalování + otevřené dveře = bimbam - O.K.
2/ Rozsvícená světla + otevřené dveře = bimbam - O.K.
3/ Klíč v zapalování zapnut do polohy 15 + nezapnutý pás = bimbam - O.K. Ale tady nastává problém... vždycky bimbam zabimbal tak 8x a zmlknul, ale teď bimbá furt, kontrolka zapnutého pásu zhasne ale bimbam nezmlkne a bimbá a bimbá...
Dost mě to naštvalo, protože jsem na to přišel až když jsem auto složil...
CO S TÍM ??? HELP, PLEASE !!!
Jenže dnes jsem bimbama rozebral a zjistil jsem, že konektor k připojení repráčku se hýbe. Tak jsem ty kontakty propájel a už to zase bimbá...
::::::::::::::::::::::::::::: JENOMŽE FURT !!!!!!::::::::::::::::::::::
No zase úplně furt ne. Dokud nezapnu klíč v zapalování do polohy 15 (rozsvítí se kontrolky) tak se chová regulérně.
1/ Klíč v zapalování + otevřené dveře = bimbam - O.K.
2/ Rozsvícená světla + otevřené dveře = bimbam - O.K.
3/ Klíč v zapalování zapnut do polohy 15 + nezapnutý pás = bimbam - O.K. Ale tady nastává problém... vždycky bimbam zabimbal tak 8x a zmlknul, ale teď bimbá furt, kontrolka zapnutého pásu zhasne ale bimbam nezmlkne a bimbá a bimbá...
Dost mě to naštvalo, protože jsem na to přišel až když jsem auto složil...
CO S TÍM ??? HELP, PLEASE !!!
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Bim-Bam
tak jsem znova rozebral kryt a plech pod volantem abych se dostal k bim-bamu, vyndal jsem ho, rozebral a našel problém. Těsně kolem toho konektoru vede v tišťáku cestička od "15" (od kontaktu č.15 na spínačce, na kterém je + při zapnutém klíčku do polohy on) a protože jsem jouza, tak jsem při přeletovávání konektoru cínem spojil kontakt z konektoru s onou cestičkou "15" a proto při zapnutí klíčku ve spínačce bim-bam bimbal a bimbal a bimbal...a kdybych to neopravil, bimbal by doposud...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Bim-Bam
jo nekdy pomuze jen tohle.taky jsem asi 2 zachranil.ale ne vzdy je takove stesti.
asi te prejmenujem na bimbama
asi te prejmenujem na bimbama
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Bim-Bam
to už by bylo na tom světě přebamováno... obama, bimbama... já raději budu dál řechtat a nechám si říkat cobyll (kobyl)
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933