Bim-Bam

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Mareman
Příspěvky: 683
Registrován: čtv bře 10, 2005 10:36

Příspěvek od Mareman »

Vlasta píše:Řekl bych, že správně to shrnul Mareman, tak jak to tam je, to nikdy bimbat nebude. Mě se to taky zdálo málo osazené a teorie o reproduktorech na tom nic nezmění. Jediné řešení je vrakáč, nebo to oželet a případně vyřešit jinak. Ledaže by to Mareman detailně vyfotil a dalo by se to podle toho dodělat.
To podle mě nemá smysl dodělávat, ten korejskej IO bazmek stejně sehnat nepůjde a i místo transistorů by se musely sehnat náhrady. Já bych se mrknul na nějakej vrakáč nebo to vyřešil nějakým universálním "upoorňovadlem" ;) Případně ještě ťukněte Palikxe kolik by to stálo nový........ale tuším že dvě kila to nebudou :roll:
Naposledy upravil(a) Mareman dne čtv pro 14, 2006 07:08, celkem upraveno 1 x.
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Reklama
 

Mareman
Příspěvky: 683
Registrován: čtv bře 10, 2005 10:36

Příspěvek od Mareman »

>> Rosta >>
Tady je to opravdu Off Topic, takže jen krátce. Na reroduktor se žádný stejnosměrný napětí dostat nesmí. To by se musel leda prorazit koncovej transistor a to většinou odnese reprák. Od toho jsou už ale na většině zesilovačů detekce stejnosměrnýho napětí na výstupu a pokud se tam objeví, relátko musí odepnout reprák. Tak je řešený i zpožděný připínání repro po zapnutí......což je právě ochrana proti stejnosměrnýmu napětí na výstupu. Pravdu máš v tom že historicky se opravdu zapojovaly reproduktory tak aby při kladným napětí vylezla membrána ven, ale to bylo u starých zesilovačů který neměly ochranu proti SS napětí na výstupu. (typicky MBA 810 atd) a při zapnutí kdy se výstupní kondenzátor vybíjel přes reproduktor to tak bylo lepší. Jednoduše si selským rozumem představ sinusovku která má zápornou i kladnou amplitudu stejnou......a podle toho jak reprák přehodíš vlastně akorát změníš i dobu ve které bude membrána venku nebo vevnitř ;-) No moc krátce jsem to nenapsal, tak už stačilo :D
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Na nexii mě stál někdy před rokem asi pětistovku, ale na nubiru určitě nepůjde, protože má jiný konektor a netuším, jestli by to šlo opravit.

Místo toho repráku by šel použít piezo měnič, ale ten by nebimbal ale trvale pískal (jako v autech VW). Malý a stojí kolem padesátky.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Když už se řeší pípání....je možnost nějak odlišit (nákupem jiného pípáku) "zvonění" když jsou otevřené dveře řidiče (klíček v zapalování) a když jsou rozsvícená světla? Nebo alespoň někde odpojit tu signalizaci otevřených dveří? Kolikrát něco dělám (luxuju apod. auto) a mám puštěné rádio...to se bez klíčku v zapalování neobejde a to pípání mě po chvíli dost štve.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Re: Bim-Bam

Příspěvek od cobyll »

tAK SE MNOU BIM-BAM VČERA PĚKNĚ VY....(třeba BĚHL). ZAPOMĚL JSEM ZHASNOUT SVĚTLA A ON ANI PÍP... Takže Nubča stála 8 hodin s rozsvícenýma světlama a samosebou se baterka unavila a usnula... Naštěstí jel švagr do města, tak mi vzal druhou baterku a bylo.

Jenže dnes jsem bimbama rozebral a zjistil jsem, že konektor k připojení repráčku se hýbe. Tak jsem ty kontakty propájel a už to zase bimbá...

::::::::::::::::::::::::::::: JENOMŽE FURT !!!!!!::::::::::::::::::::::

No zase úplně furt ne. Dokud nezapnu klíč v zapalování do polohy 15 (rozsvítí se kontrolky) tak se chová regulérně.
1/ Klíč v zapalování + otevřené dveře = bimbam - O.K.
2/ Rozsvícená světla + otevřené dveře = bimbam - O.K.
3/ Klíč v zapalování zapnut do polohy 15 + nezapnutý pás = bimbam - O.K. Ale tady nastává problém... vždycky bimbam zabimbal tak 8x a zmlknul, ale teď bimbá furt, kontrolka zapnutého pásu zhasne ale bimbam nezmlkne a bimbá a bimbá...

Dost mě to naštvalo, protože jsem na to přišel až když jsem auto složil... :(

CO S TÍM ??? HELP, PLEASE !!! :?
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Re: Bim-Bam

Příspěvek od cobyll »

tak jsem znova rozebral kryt a plech pod volantem abych se dostal k bim-bamu, vyndal jsem ho, rozebral a našel problém. Těsně kolem toho konektoru vede v tišťáku cestička od "15" (od kontaktu č.15 na spínačce, na kterém je + při zapnutém klíčku do polohy on) a protože jsem jouza, tak jsem při přeletovávání konektoru cínem spojil kontakt z konektoru s onou cestičkou "15" a proto při zapnutí klíčku ve spínačce bim-bam bimbal a bimbal a bimbal...a kdybych to neopravil, bimbal by doposud... :lol: :lol: :lol:
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Bim-Bam

Příspěvek od palikx »

jo nekdy pomuze jen tohle.taky jsem asi 2 zachranil.ale ne vzdy je takove stesti.

asi te prejmenujem na bimbama
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Re: Bim-Bam

Příspěvek od cobyll »

to už by bylo na tom světě přebamováno... obama, bimbama... já raději budu dál řechtat a nechám si říkat cobyll (kobyl) :D
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“