Stránka 3 z 3
Napsal: úte dub 17, 2007 19:42
od Krtek
No tak Nessi základem v roce 82 (?) srovnávat s Feldou (vylepšenej favorit, rok alespoň 92?) je podle mně blbost. Soorry Nessiňáci ale když sem bral v roce 99 Feldu, Kadett už byl mimo muj obzor i pro začátečníky na rozflákání. Výbavu to mohlo mít, motor možná taky obstojnej ale na úrovni 10 let z5
Napsal: úte dub 17, 2007 21:07
od ppp
On je sice ten motor v nexii a kadete sice stary ale to co bolo vo feldach tiez nebol ziaden zazrak
. 1.3 bol len zmodernizovany motor z 60tych rokov (ak nie este starsi, staru oktaviu uz nepoznam, tak neviem presne co za motor bol v nej) a 1.6 bol stary vw motor ktory skusili este predat vo felde.
Co sa tyka can bus tak to tazko povedat preco na to nepresli. Mozno im vychadza lacnejsie pouzivat kopu medenych kablov nez kupovat drahsie koncove zariadenia.
Napsal: úte dub 17, 2007 21:27
od Krtek
Přímo motor jsme zrovna nemyslel. Znam naší "národní chloubu" kterou škodofka vyráběla X desítek let, spolu s Jawáckou 350kou....
Na CAN-bus jsem kapku specializovanej v zaměstnání a po prvotnim vývoji pak asi pokaždý ušetříš. Nehledě na to, že některý věci bys bez toho do auta asi nedostal, kolik by tam bylo drátů. Už o XMku jsme slyšel u Citrona, že má asi kilometr drátů a že se v něm nechtěj hrabat
A představit si takový Ečko medvěda s plnym středovym panelem knoflíků a ke každýmu drát .....
Napsal: stř dub 18, 2007 21:43
od ppp
No ved to je ono. Od istej triedy a najma vybavy sa to oplati, ale pri nizsich triedach nie.
srovnání
Napsal: pát dub 20, 2007 10:06
od Serpico
....to Krtek srovnávat feldu s nexií šlo pouze o cenové srovnání dané dobou, nexia byla v nižší střední třídě a felda malý vůz, tuším rozvor 245cm, jinak motor s feldy 1,3 je z Populáru z 50let 3ložiskový s OHV a s nesmrtelným řetězem rozvodu, pouze řehtal, ale fungoval. Koncem 60let byla připravena 1,3 a 1,5 s OHC rozvodem pro Š 720. Pro již známé a zde již uváděné důvody nebyla uvedena do výroby. Nexia vyšla z Kadettu ( bestseller a tedy nadčasový ) z 80 let po facelingu od italů a dnes si subjektivně myslím, že stále má co říci a o tom to je pouze čas může určit nadčasové hodnoty v designu ap. Na konci 80 let končila ve škodovce výroba již značně zastaralého modelu Š 105 - 130 s motorem vzadu.
Mějte se fajn