Stránka 3 z 3
palivoměr
Napsal: stř led 24, 2007 18:31
od Serpico
....to Akri s tou "mrchou ručičkou" ( palivoměru ) to je normální projev ( ale za to ukazuje i po vyndání klíčku zap., to aby případný zloděj se zbytečně nenamáhal ) já to mám taky, soused to má taky nessie 8V + 16V - druhá a to podstatnější věc je tankování do plné viz uhlíkový filtr ( levý přední blatník ), já to tam dávám s pistolí na 3/4 na devět ( plně zasunutou ) a dostanu tam plnou na buhvíkolakáte vypnutí...až tak mi to ale nevadí, to je prostě odvzdušnění přes uhlí a ekologicky...
mějte se fajn
Napsal: pát led 26, 2007 10:48
od peter NR
to serpico: mrcha rucicka po vyndani klicku neukazuje - klesne normalne dolu.... a co sa tyka uhlikoveho filtra - nechcem sa hadat, ale neviem ci je na vine tazkemu dotankovaniu do plna - to sa mi moc nevidi.....
nedrží
Napsal: sob led 27, 2007 14:56
od Serpico
...to Peter NK nechci se přít ale máš aveo a tam to může být zapojeno jinak, u nexií palivoměr ukazuje stále, tedy i po vypnutí zapalování,
k odvzdušnění je u nexie vlevo vpředu přes uhlíkový filtr - může to způsobovat již uváděné horší tankování, je to logické plnící hadice je plná benzínu a odvzdušnění je trochu "delší" zakončené filtrem a menšího průměru....nicméně tankování u nessií se tady už probíralo, avea se to zdaleka nemusí týkat, nevím nemám....
mějte se fajn
Napsal: sob led 27, 2007 18:54
od floppy
Mufty píše:Ondras píše:Nevěřím. Vyfoť. K čemu je škrcení sání u diesela?
vzdy su nejake suciastky v motore naviac, potom ked to clovek rozobere a zlozi tak mu ich vzdy par zostane
Tieto veci čo zostávajú sa volajú KURVÍTKA citujem bývalého ministra obrany ČR Baudiša. A má 100 % pravdu. Tvrdil, že existujú tri druhy:
-jednoduché, magické a sofistikované. Bohužial v autách sú tie tretie a zároveň najzáludnejšie.
P.S. Ten tvoj VW bol určite vyrobený v pondelok
Re: Moje Aveo
Napsal: ned led 28, 2007 11:48
od srneček
peter NR píše:srneček píše:V servisu dělá mechanika i kamoš a "doporučil" mi, že se tato závada dá odstranit i relátkem z felicie za minimum
...a mohol by si sa ho spytat, ci je rele cyklovaca v aveu zamenitelne bez inych zasahov za rele z felicie... chyba mi totiz nastavovanie intervalov cyklovaca a felda mala pamatovy , takze to by bolo veeeelmi pozitivne....
Bohužel to není bez úprav, jelikož AVEO má to relé zalitý v pojistkový skříňce, takže se musí správný dráty odstřihnout, naletovat konektory a nacvaknout na to ový relé, který je třeba někam uchytit.
Na Aveu se mě taky ručička vbypíná při vypnutým klíčku. Jinak nevypíná se na víc autech než jen na Nexii, např ford escort 1998 apod.
Re: Moje Aveo
Napsal: ned led 28, 2007 12:08
od peco
srneček píše:
Na Aveu se mě taky ručička vbypíná při vypnutým klíčku. Jinak nevypíná se na víc autech než jen na Nexii, např ford escort 1998 apod.
ani mazda 323, lanos, tusim ani focus
Napsal: ned led 28, 2007 13:35
od Tony M
Myslím si, že by to chcelo nájsť si iný servis. Vo veľkých (a luxuxsných) servisoch sa iba naháňajú peniaze, spokojnosť zákaznika nahradí reklama. V niektorých menších servisoch (autorizovanom) by sa to nestalo, tam im je dobrý každý zákazník a majiteľ ho riadi sám, nie cez telefón z Mercedesa.
Ja som chodil s Matizkom do Piešťan, a teraz chodím do toho istého seervisu - vlastne nechodí,, lebo zatiaľ chvalabohu nie je treba- do Bratislavy. Prístup k zákaznikovi bol super, robota fajn, aj Vám poradili - toto ešte netreba meniť, až 0 15 tis. apod.
Pozdravujem
Špatné uložení ramen
Napsal: pon úno 12, 2007 07:55
od srneček
Moje Aveo už má 10 500 km od 23.9.2006, kdy jsem ho kupoval a byl jsem s ním na STK (patří kamošovi, takže prohlídka zdarma) a musím Aveo brzdy byly vyhovující, ale průměrné, co se podvozku týče tak kulové čepy (spodní i řízení) drželi na výbornou, tak nedrží ani polovina uplně nových kulových čepů, ale co mě zarazilo je nadměrná vůle v uložení ramen!!! Což by u nového auta být nemělo - vykazuje stejné vůle jako ASTRA F po 11 letech a 150 tis kim - srovnávám s ní jelikož má podobné uložení, pravdou je, že octavia má podobné uložení a taky odchází velice rychle, ale je to také zapříčiněno vahou motoru a auta.
Jedná se konkrétně o zatní silentbloky pod kabinou, kde ramena "lítali" o více než 1 cm, podle technika je to na hranici mezi závadou A a B.
Takže jsem byl před půlhodinou v servisu a objednali mě na čtvrtek, takže uvidíme vjádření CHEVROLETU.
Re: Špatné uložení ramen
Napsal: pon úno 12, 2007 09:53
od Akri
srneček píše:Moje Aveo už má 10 500 km od 23.9.2006, kdy jsem ho kupoval a byl jsem s ním na STK (patří kamošovi, takže prohlídka zdarma) a musím Aveo brzdy byly vyhovující, ale průměrné, co se podvozku týče tak kulové čepy (spodní i řízení) drželi na výbornou, tak nedrží ani polovina uplně nových kulových čepů, ale co mě zarazilo je nadměrná vůle v uložení ramen!!! Což by u nového auta být nemělo - vykazuje stejné vůle jako ASTRA F po 11 letech a 150 tis kim - srovnávám s ní jelikož má podobné uložení, pravdou je, že octavia má podobné uložení a taky odchází velice rychle, ale je to také zapříčiněno vahou motoru a auta.
Jedná se konkrétně o zatní silentbloky pod kabinou, kde ramena "lítali" o více než 1 cm, podle technika je to na hranici mezi závadou A a B.
Takže jsem byl před půlhodinou v servisu a objednali mě na čtvrtek, takže uvidíme vjádření CHEVROLETU.
Tak nam dej vedet, copak nam chlapci reknou
ramena
Napsal: pon úno 12, 2007 13:04
od Serpico
....no s tím 1cm - to je překlep - 1 mm a to je dost!...
mějte se fajn
Napsal: pon úno 12, 2007 18:14
od peter NR
len tak mimochodom, Akri alebo niekto s Aveom, nemate pocit ze predna naprava je na nove auto trochu hlucna...? alebo sa to iba mne zda...? alebo je to len na mojom aute...? alebo mi sibe...!!!
Napsal: pon úno 12, 2007 18:16
od Akri
peter NR píše:len tak mimochodom, Akri alebo niekto s Aveom, nemate pocit ze predna naprava je na nove auto trochu hlucna...? alebo sa to iba mne zda...? alebo je to len na mojom aute...? alebo mi sibe...!!!
ja mel lanose a oproti tomu je cele auto o tridu lepsi a zejmena v hlucnosti a podvozku, tak ja nemuzu realne posoudit
Uložení ramen
Napsal: pát úno 16, 2007 09:14
od srneček
Ta vůle je skutečně 1cm, ale myšleno i s propružením gum, právě který jsou podle technika na STK moc měký a proto to tak "lítá".
Jinak v servisu mi řekli, že auto je v pořádku a že tam žádný vůle nejsou a ty ramena tak lítají už z výroby, protože si nemyslí, že by ty gumy takto mohli změknout už po 10500km, a po upozornění na případný vadný výrobek (silentblok), mě bylo řečeno, že to se nestává. A když jsem chtěl ukázat jiný Aveo (nejlépé nové ze salonu - cca 20m na jejich linku a zpět) tak to prý možné není, ikdyž nechápu proč.?? Moje auto tam vezmou, ukáží mě to a tvrdí, že je vše v pořádku, ale jiný vůz - stejný model mi předvést nechtějí???
Každopádně pro větší objektivitu pojedu během příštího týdne na jinou STK, kde to zhodnotí i jiný technik a podle jeho rozhodnutí to budu řešit dál.
Napsal: pát úno 16, 2007 09:21
od srneček
peter NR píše:len tak mimochodom, Akri alebo niekto s Aveom, nemate pocit ze predna naprava je na nove auto trochu hlucna...? alebo sa to iba mne zda...? alebo je to len na mojom aute...? alebo mi sibe...!!!
Možná jen na tvém autě, ale na mým AVEU je předek krásně tichý - tišší než u Renaultu Megane 1.6 16V kombi, r.v. 2001 s najetýmy 65 000km, kterého mají rodiče a než SEAT Cordoba 1.4i, r.v. 2000 s 43000, kterého má tchán - první majitel a servisovaný u SEATU.
Jediný co se mi nezdá je že při brždění z velký rychlosti (nad 110km/h) se na nerovné silnici třepe volant, což nedělávalo a asi to bude souviset s těmi rameny - jelikož kola jsou několikrát vyvažovaný a brzdy jako takový to asi nebudou, protože to dělá jen někdy - na horším povrchu, kde jsou menší nerovnosti, ale na stranu to netáhne, tže se asi žačnou třepat ty ramena.