Re: kúrenie
Napsal: pon pro 06, 2010 20:10
Pri pohlade spredu na auto (pod autom samozrejme) je lava rurka radiatoru privodna pre radiator a prava vypustna. Privodna hadica by mala byt o poznanie teplejsia nez vypustna. Najviac to citit pocas zohrievania motora. Pri preplachovani treba vodu pustit silnym protiprudom. Teda privod vody z vodovodu pripojit na pravu hadicu a z lavej vypustat sajrajt cez hadicu do vedra/kanalu. Akurat je to asi beh na dlhe trate, pretoze to treba opakovat snad kazdu jesen. Po dvoch rokoch je radiator znovu upchaty. Aspon v mojom pripade. Preplachovanie ma uz nebavi, skusim ho vymenit, novy bude mat snad vacsie rurky, ktore sa tak lahko neupchaju.
Ked mechanik nevie najst hadice kurenia, tak nech hlada rurky klimatizacie a spod auta pri pohlade spredu na auto su rurky klimatizacie vlavo a rurky radiatora na ktorych su navlecene hadice vpravo.
Jedne obrazok za tisic slov
Takto je orientovana klimatizacia aj na aute pri pohlade spredu auta. Len ju takto nevidno, pretoze radiator, ktory vidno v otvore je zakryty plechovym(?) vzduchovodom veducim od ventilatora.
Inac takyto svincik tam mame asi vsetci. :/
Ked mechanik nevie najst hadice kurenia, tak nech hlada rurky klimatizacie a spod auta pri pohlade spredu na auto su rurky klimatizacie vlavo a rurky radiatora na ktorych su navlecene hadice vpravo.
Jedne obrazok za tisic slov
Takto je orientovana klimatizacia aj na aute pri pohlade spredu auta. Len ju takto nevidno, pretoze radiator, ktory vidno v otvore je zakryty plechovym(?) vzduchovodom veducim od ventilatora.
Inac takyto svincik tam mame asi vsetci. :/