unik kapaliny
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Voda
Mne na espere uz asi rok mizne kvapalina v nadrzke. Neviem kde. No uz som ju rok nedolieval a cuduj sa svete motor sa nehreje? To akosi neechapem. Pritom nadrzka je prázdna... Dik za radu
Espero 1,5 GlX, 66kW, 65 000 km
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
nesmite se divit, kdyz nalejete novou nemerznouci tak vam vyzere veskery bordel ve spojich a vsude kde to bylo ucpany a zacne tict
me taky kdyz auto vychladne tak je vyrovnavacka prazdna, ale dokud to topi a nevari tak nic nedolejvam obzvlas nemrzku, to v zadnym pripade nevim jak to vypada ze vnitr, jen prece uz to ma najeto par kilaku a muze to zacit taky tict tak at je to jen hezky ucpany
me taky kdyz auto vychladne tak je vyrovnavacka prazdna, ale dokud to topi a nevari tak nic nedolejvam obzvlas nemrzku, to v zadnym pripade nevim jak to vypada ze vnitr, jen prece uz to ma najeto par kilaku a muze to zacit taky tict tak at je to jen hezky ucpany
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Treba zvazit co je lepsie,ci kvapkajuce spoje a cerpadlo alebo vyzrate tesnenei pod hlavou .Nemenena nemrzka nie je prave to co vyrobca auta odporucal. TO akkao co spominal peha a ja som ho tiez vylieval (aj ked mne sa hrdzave "kakao" zhromazdilo v radiatore kurenia) nie je pekna vizitka majitela auta alebo servisu kam to vozi. Mne nastastie po vymene nemrzky tiekli len spoje do ktorych som siahal, ale po 10 rokoch uz na to tie hadice maju pravo.
Voda
Mne ta voda tecie tiez niekde okolo nadrzky a hadic , lebo ked som dolial modru nemrznucu kvapalinu tak som mal od nej ospliechane vsetko okolo nadrzky. Podotahoval som hadice no aj tak asi niekde mizne. Ale co uz , motor topi a nehreje sa , takze na to kaslem...
Espero 1,5 GlX, 66kW, 65 000 km
kapalina
...to Docente musím se zastat petrma ( nikdy by ti nedělal něco jenom proto, že potřebuje zákazníky ) jsem ostatně reklama petrma a palikxe, dělal ti to proto, že životnost chladících kapalin je 2-3roky ve vztahu k inhibitorům koroze, pak už nepůsobí ( navíc testy neznačkových kapalin jsou otřesné ) - tj. koroze se vytváří a usazuje se právě ve výměníku topení ( 90% závad topení ) a pokud ti to líp topí bylo načase ( nevím ale myslím, že ti to i propláchl ), jinak důvody že nová kapalina rozpustí usazeniny to je jako s motorovým olejem a následnými problémy ( zdvihátka - " hydroštely" ), prostě není nad pravidelné výměny...já tuším, že mi někam pošleš, ale je to můj i jiných praxí osvědčený názor....
Mějte se fajn a měnte všechny kapaliny v intervalech, jak je předepsáno a tím dáno
Mějte se fajn a měnte všechny kapaliny v intervalech, jak je předepsáno a tím dáno
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: kapalina
Nepošlu, proč? Jenom na vysvětlenou - v Golc Caru mně tu kapalinu neměnili, jenom mně petrm říkal, když mi měnil zapalovací kabely, že si ji mám vyměnit, tož jsem tak učunil a teď jsem se tady dočetl, kde to všude začne téct, takže předpokládám, že tam pojedu třeba kvůli tomu čerpadlu. Ale zatím nic, takže uvidíme, jak povídal ten slepej hluchýmu .Serpico píše:já tuším, že mi někam pošleš
kapalina
...to Docente ty úniky tady prezentované jsou nejspíš způsobené tím, že se kapalina dlouho neměnila ( každá obsahuje něco jiného a stářím se ztrácejí ochranné účinky inhibitorů a můžou působit opačně, důležitý je i proplach, odstranění všech kalů to jsem popisoval - a i určité kyseliny - jsem špatný chemik ) no a když se nalije jiná ( na stupnici pro měření odolnosti proti mrazu jsou dvě základní nahoru a dolů, podle toho jestli to je na bázi ethylenglykolu nebo polyprolenglykolu ( tady prosím opravit, pokud jsem to nenapsal dobře ) tak se to může poprat - je to jako s olejem.....ale každopádně si udělal dobře životnost je prostě omezená - a následují problémy - sám jsem si koupil Texaco doživotní ( ale nevěřím tomu - ono je to tak 250tisíc km nebo 5let, je to vlastně životnost aut venku ) - za 3roky ji vyměním, ale byla na bázi ethyklenglykolu a to je podstatný - stejná jako tam byla předtím....ještě si vzpomínám co nadělal kdysi fridex na favoritech ( vyžraný hlavy válců - každý druhý v servisu ), proto na na ní nešetřím...
mějte se fajn
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Serpico : jen že u těch Favoritů byla použita nevhodná skladba materiálu těsnění hlavy motoru s blokem. První Favority měli těsnění německého původu a ty držely. Měl jsem jednoho z prvních Favoritů, originál kroužky, písty , těsnění hlavy, motor 150000 km a na 15000 km spotřeba oleje necelý litr.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Asi na tom nieco bude, ja este mam jedneho z prvych "favoritov" r.v. 88 akurat ma motor vzadu a s motorom nie su problemy. Trochu si cucne oleja ale to bude asi guferami. A to mal do roku 2000 bezfarebnu a teda pravdepodobne nevhodnu nemrzku a asi ani nemenenu kedze v rurkach bol mierny povlak od kamena, ktory zmizol az uplnou vymenou neplne.V.Brousek píše:Serpico : jen že u těch Favoritů byla použita nevhodná skladba materiálu těsnění hlavy motoru s blokem. První Favority měli těsnění německého původu a ty držely. Měl jsem jednoho z prvních Favoritů, originál kroužky, písty , těsnění hlavy, motor 150000 km a na 15000 km spotřeba oleje necelý litr.