Stránka 3 z 3
Napsal: úte lis 14, 2006 07:41
od stefan
Trochu sa to tu zvrtlo, vráťme sa k Esperku.
Prečo Vás všetkých tak trápia trochu zhnité spodky dverí.
Kým nie je zhnitá nosná časť, nápravnice alebo iné,
nosné časti automoblilu, tak ma to zvlášž netrápi.
Dvere vymeníš kedykoľvek, zhnitý podpeh, prah, podbeh
je vymeniť ťažšie.
Napsal: úte lis 14, 2006 08:20
od kasma
Tiež som toho názoru, že dvere sa dajú vymeniť... Pamatate si čo sa stalo s kufrom a dverami felicie po 3-4 rokoch??? Na espere /ma 10 r./ nemam stale taku hrzu ako bola na felicii po štyroch rokoch.
Inak vsetky zakladne upozornenia tu uz boli asi povedane... Zvysok je len o stasti...je jedno co kupujes, bud to vydrzi alebo sa to pokazi,
a ver mi, že pri kupe všetko aj tak neskontroluješ. Pri kupe by s tebou musel byť nejaky odbornik na espero ako su na tomto fore čo to auto dokonale pozanju, aby pred kupou a počas skušobnej jazdy odhalili čo najviac chyb.A potom by si uz nechcel kupit asi ziadne jazdene auto......
Napsal: úte lis 14, 2006 20:33
od ppp
Spodky dveri na espere su blbo vyriesene. Vo vyrobe im lem nad zahybom plechu natreli nejakym gumenym sajrajtom, ktory dobre nedrzi a navyse na nom popraskal lak kedze ten sajrajt je taky makky. A pod nim sa pekne drzi voda. A ked som to chcel vybrusit tak nechcel ist vsetok dolu takze si to cez leto musim zopakovat a poriadnejsie.
Ale dvere by som dal radsej vyvarit. Ten lem navaria za par korun, a ak nechcete mat strieknute cele dvere tak na spodku spravia pasik v ofarbe tiez lacno. Samozrejme ak chcete mat lestenku tak dvere jednoznacne vymenit
.
Zadne dvere vo felde hniju z dvoch dovodov. Jeden je nejaky iteligent vo vyvoji, ktory tam navrhol zahyb plechu odporujuci vsetkym odporucaniam co sa tykaju ochrany plechu pred koroziou (nejaky dokument som ziskal od jedenho skodovkara, ktory pracoval v dakej fabrike kde robili natery). A druhy je pristup majitelov: ked to prehnije dam to vyvarit. Bratovi som na jeho felde problemovu cast vybrusil a natrel a uz mu 4 roky nehrdzavie. Jeho svagrovi to jeho znamy klampiar uz 3x varil a aj tak mu vraj znovu vidno do kufra aj inak nez cez sklo
.
Napsal: úte lis 14, 2006 21:11
od conpet
Jen tak mimochodem k tem 5tym dverim Feldy : Celkem se skladaji z jednoho kusu vnitrniho plechu a dvou kusu vnejsiho plechu. Oba vnejsi plechy jsou k sobe bodove svareny v miste kde je cerna lista. Spodni dil (tam kde je spz) ma v miste svaru ohyb smerem do vnitr a na nem se drzi voda a nema kam odtect, jen se asi casem vyparuje i kdyz nevim kam
No a tak vznikl celej problem 5tych dveri
A nadruhou stranu kdyz vezmu v uvahu ze to byl nejprodavanejsi model , tak je to dobrej obchod s ND. Nebyl to nakonec umysl ??
Napsal: stř lis 15, 2006 11:45
od kasma
Napsal: čtv lis 16, 2006 17:21
od bobal
motor dvere a podvozek vse musi byt O.K jinak do toho posipes pekny korunky