Stránka 3 z 5
Napsal: čtv lis 30, 2006 10:07
od Habron
16V se potká na 100procent, 8V tak v jednom případě z dvaceti.
S kapkami to nesouvisí, ale mohla se zadřít pumpa a proto mohl prasknout rozvoďák.
Pokud prdne rozvoďák, tak se netočí vačky, čidlo otáček motoru nedává do ECU žádný signál a ta na to zareaguje odpojením palivového čerpadla, tedy zastavením dodávky benzínu.
Jediný, co se dá udělat, je shodit kryt rozvodů a podívat se na to.
EDIT: ale nemyslel bych hned na rozvoďák, co třeba palivové čerpadlo? Dávají svíčky jiskru?
Napsal: čtv lis 30, 2006 13:41
od GHOST
no to sa chystám. moze palivove cerpadlo prdnúť len tak zo sekundy na sekundu? a mohli sa stretnúť aj ked nebolo nic pocut? Ako keby proste len tak zhasol. dost pred tým hrkotal
Napsal: čtv lis 30, 2006 13:44
od GHOST
ešte tesne predtým som zaradil neutral a pustil plyn, siel som len tých posledných par metrov volnobehom a vtedy jak som dal volnobeh zhasol
Napsal: čtv lis 30, 2006 13:55
od GHOST
ešte tesne predtým som zaradil neutral a pustil plyn, siel som len tých posledných par metrov volnobehom a vtedy jak som dal volnobeh zhasol
Napsal: čtv lis 30, 2006 14:59
od GHOST
takze news :
remen je prasknutý!!! Cez obednajsiu prestavku som zhodil kryt rozvodov a čuduj sa svete remen volný. Vačkami sa však da pohnúť,takže neviem či sa stretli. Ako to zistim bez kompletného rozhodenia? Sakra! nádej umiera posledná. help
Napsal: čtv lis 30, 2006 15:19
od Tomáš
Teď už je to jedno , stejně jsi to zkoušel startovat . Nastav vačky , nastav klikovku , novej řemen , nový kladky a zkontroluj vodní pumpu , jestli není přidřená , mohla toho být příčinou. Pokud ti to potom normálně půjde nastartovat je to lepší varianta , pokud ne vyndej svíčky a změř tlaky ve válcích , pokud budou malé , nebo vůbec - potkalo se to . Většinou jsou to výfukový , nevím jak u 1.5 .....
Napsal: čtv lis 30, 2006 15:25
od GHOST
este, na nessi su na vackach znacky oproti sebe?
Napsal: pát pro 01, 2006 07:36
od Tomáš
Mělo by to tak být , u 1.6 16 V Nubiry to tak je , vačky proti sobě , na klikovce ryska proti rysce na bloku , vodní pumpa , a olejový čerpadlo nemá nastavení , tam je to fuk .....
Napsal: pát pro 01, 2006 09:41
od Tomáš
GHOST píše:no to sa chystám. moze palivove cerpadlo prdnúť len tak zo sekundy na sekundu? a mohli sa stretnúť aj ked nebolo nic pocut? Ako keby proste len tak zhasol. dost pred tým hrkotal
.... jestli ´ti na napínáku neodešla ta pružina a řemen nepřeskočil o pár zubů , proto to hrkotalo , jak píšeš , nechci ti brát naději , ale ty ventily budou v riti ....
Napsal: pát pro 01, 2006 11:12
od Habron
Jestli se protočila klika, jakože asi jo, tak jsou ventily v řiti a oprava tě nemine.
ventily
Napsal: pát pro 01, 2006 12:01
od Serpico
...to Habron souhlas - " bohužel " - zbývá jenom rozsah poškození, pokud to neměl "vytočený " - nemuselo by to být až tak " veliké ",
nutný servis - rozebrání no a pak se uvidí
Ghost přeji Ti trochu štěstí - budeš ho mít sakra zapotřebí
mějte se fajn
Napsal: pát pro 01, 2006 13:05
od GHOST
a da sa nejako zistit podla rozvodov miera poskodenia? TEda napr. ako sa to sprava ked sa stretnu. Daju sa pretociť vačky?inak, dik všetkým za snahu. dufam ze to nebude take zle, ruplo to na volnobehu (neut.) takze tak
hlava
Napsal: ned pro 03, 2006 09:49
od Serpico
....zbývá ti demontovat hlavu pokud si na to troufáš - jinak si o tom můžem psát donekonečna
měj se fajn
Napsal: pon pro 04, 2006 15:20
od Tomáš
Jak přetočit vačky ???? vačky se neustále přetáčejí , sice dvakrát pomaleji než klika , ale přetáčejí .........
Napsal: úte pro 05, 2006 09:17
od GHOST
No,myslel som pretočiť rukou,zľahka...