Stránka 3 z 3
Napsal: pon říj 23, 2006 17:19
od V.Brousek
To Bergman:
nečekám od hulváta, že se bude omlouvat, což nakonec ve svém příspěvku potvrdil.
To Robert:
Já od tebe žádnou omluvu nepotřebuji, tvá reakce je nepochopitelná a úsměvná.
Napsal: pon říj 23, 2006 17:34
od csali
Neviem ako sa môžete toľko hádať kvôli hlučnosti výfuku. Každý má svôj názor a hotovo. Ako som si všimol ste na to väčší odborníci, aby ste sa kvôli takejto maličkosti pozabíjali. Roky si popisujete na tomto fóre, viete ako všetko sa sem popisuje a stále vás to vie roztočiť.
Podajte si ruky a hotovo.
PS. A po tých výfukoch sa podľa mňa neotáčajú kvôli db., ale kvôli frekvencií toho zvuku tj. je to cool.
Napsal: pon říj 23, 2006 21:30
od Badger
Můj názor na věc je takový, že výfuk Ulter u Matize vůbec neřve!
Jen když se přidá přímé sání atd., tak to potom trošku brumlá
ale i tak je to v pohodě
Napsal: úte říj 24, 2006 09:44
od Ondras
PavelZ píše:...nebo zjevný zásah do tohoto potrubí mající vliv na vnější hluk vozidla." ...
Jako první je potřeba uvést, že výměna svodů, středového a koncového tlumiče díly, které použil rado, na vnější hluk vliv nemají. Jak zde už padlo - mění se frekv. charakteristika zvuku.
Na druhou stranu se tady ukazuje impotence našich dárců zákona, neb podle jeho litery bude trestán i ten, kdo např. montáží glasspacků apod. zatlumí výfuk tak, že hlučnost sníží = provede zásah mající zjevný vliv na vnější hluk.
Napsal: úte říj 24, 2006 10:22
od PavelZ
S tim utlumenim mas uplnou pravdu
. Jen pozor, zakon mluvi o "zmene vnejsiho hluku" ne o "zmene intenzity vnejsiho hluku", tudiz ne jen hlasitost, ale treba jen zmena tonu (nebo jine charakteristiky vnejsiho hluku) oproti originalu.
Napsal: úte říj 24, 2006 10:34
od Ondras
Můj osobní názor: změna hluku != změna zvuku, neb hluk != zvuk, ale hluk je vlastnost zvuku, která určuje jeho intenzitu. Tedy vliv na hluk = vlin na intezitu.
Napsal: úte říj 24, 2006 10:44
od PavelZ
Hele neber to jako hadani se
, hluk neni vlastnost zvuku, jak pises, tou je kdyz tak hlucnost. Hluk je "Hygienický faktor, hluk je obtěžující směs zvuků, která při překročení limitů nejprve stresuje organismus a následně může vyvolat poškození organismu.". Limity definuji vicero parametru, napr. frekvenci, hlasitost, akusticky tlak...
Napsal: úte říj 24, 2006 11:12
od Ondras
Může být. Nicméně ta definice naštěstí obsahuje hodně subjektivních prvků. Zejména slvo "obtěžující". Co obtěžuje jednoho, neobtěžuje jiného. Definice v silničním zákoně je pěkná, ale bez uvedení měřitelných veličen bezzubá. Kdo určí onu zjevnost?
Napsal: úte říj 24, 2006 11:24
od PavelZ
Parametry povoleneho hluku jsou napr. hygienickyma normama urceny zcela exaktne. Co ale chtel basnik rici pojmem "zjevny zasah" mi taky neni jasny.
Zjevnost zasahu muze nakonec posuzovat jen soud na zaklade vyjadreni znalcu z prislusneho oboru.
svody, výfuk atd.
Napsal: úte říj 24, 2006 12:07
od Serpico
To...Ondras souhlasím s tebou " impotence našich zákonodárců ", kolikrát a v jakých různých rovinách se již projevila ( nedokáži vyjmenovat a spomenout na všechny ).
K otázce tzv.: sportovní koncovka - třetí díl výfuku - otevřený. Kolik výrobců je dodává na trh - tedy by měli být schváleny pro provoz. Nicméně decentní brumlavý zvuk se mi líbí - a nakonec přiznávám se, třetí díl koncový mám otevřený taky.
Proti legislativě "zjevný zásah do výfukového systému mající vlil na vnější hluk vozidla" co se myslí zjevných zásahem - neodborné odstranění tlumiče - nebo nahrazení jiným s jinými vlastnostmi splňující ale hodnoty v decibelech dané výrobce, ale v jiné tónině?, ( prosím nejsem odborník jako Ondráš přes zvuky ).
Také je mi známo, že výrobci např. motocyklů montují na ten, který model výfuk podle místa určení v Evropě nebo USA ( dříve pouze do USA byly otevřené verze - pro Evropu NSR omezená výkonem elektronikou ŘJ na 100koní )
Každopádně v mém konkrétním případě jsem dvakrát prošel STK bez připomínek k výfukovému systému ( bez závad ).
Ale hlavně nevidím důvod se vzájemně napadat, pak končí konstruktivní diskuse o čemkoli a nastává cosi, co se mezi nás nehodí, jsme tu přeci dobrovolně. Tak proč si kazit.
mějme se fajn a buďme nad věcí
Nejsem neznaboh
Napsal: úte říj 24, 2006 12:56
od Vazoun
Ale chlapci kolegáčci - vždyt aj my starší ročníky nevidíme všechno tak zle,
já osobně, si na svým Matízkovi lecos také dopřeju a vůbec nejsem ničím
pohoršen co vy mladí si dokážete na svých vozítkách vylepšit a vymodit
proč hned tak zle
Rozhodně patřím na tomto foru mezi nejstarší členy
Matiz clubu a nerad bych, aby mne někdo poslal kamsi, jen proto že máme
každý nějaký svůj názor ... už dávno nejsme jako za " TOTÁČE "
to si
musíme konečně uvědomit - starý nebo mladý
od toho tu toto forum jistě
nefunguje
zdravím a přeji hezký den všem foristům. Dědek " Vazoun "
/ nezlobím se - jen je mi to vše líto
/
tlumiče výf. atd.
Napsal: stř říj 25, 2006 10:32
od Serpico
....jasně Vazoun...ani já nejsem nejmladší, jenom trochu větší kluk - navíc jsem snad nezapoměl pohled, názor - taky jsem byl mladý a třeba jsem i riskoval ( dva odepsané motocykly ), o to víc si cením na dnešních mladících ( snad mi prominou označení ) relativně zodpovědnější - kvalitativně jiný přístup k bezpečnostním pasívním i aktivním prvkům - svícení ve dne ap.
Proto, když mi omete mladík ( třeba i holka ) na kavě nebo suzi, tak se mu nepletu a jenom se dívám, jak proklopí zatáčku, nebo se zvednutou motorkou, křižovatku na zadním kole. řekněme kdo umí, umí a ten druhý čumí.
Nechme stranou předpisy, na těchto motocyklech nejde jezdit předpisově ( to je o adrenalinu atd. ) to mi dal za pravdu i šéfredaktor Světa motorů, když si zkusil Bandita 1 200 ( Suzuki ).
Ale k věci, nechme správně - fórum pro diskusi a otevřené názory - diskutujme a neurážejme se jenom proto, že jsme trochu omydlený životem - zkušenostmi. Vše je někde jinde - pro nás starší kluky, je to jenom otázka přizpůsobení - chápání.
Osobně fandím Ivanovi, co dokázal udělat z nessie - jeho výsledky jsou zajímavé - dovedu si představit na sprintu toho druhého v hondě, jak byl vyvalenej - není to hezké, je z našeho klubu - administrátor.
Proto mějme se ( skoro se mi chce říci rádi ) a respektujme se, i třeba
s rozdílným názorem.
Napsal: stř říj 25, 2006 12:21
od mil
Serpico na Hrad!
Re: tlumiče výf. atd.
Napsal: stř říj 25, 2006 14:22
od SkylineGTR
Serpico píše:....jasně Vazoun...ani já nejsem nejmladší, jenom trochu větší kluk - navíc jsem snad nezapoměl pohled, názor - taky jsem byl mladý a třeba jsem i riskoval ( dva odepsané motocykly ), o to víc si cením na dnešních mladících ( snad mi prominou označení ) relativně zodpovědnější - kvalitativně jiný přístup k bezpečnostním pasívním i aktivním prvkům - svícení ve dne ap.
Proto, když mi omete mladík ( třeba i holka ) na kavě nebo suzi, tak se mu nepletu a jenom se dívám, jak proklopí zatáčku, nebo se zvednutou motorkou, křižovatku na zadním kole. řekněme kdo umí, umí a ten druhý čumí.
Nechme stranou předpisy, na těchto motocyklech nejde jezdit předpisově ( to je o adrenalinu atd. ) to mi dal za pravdu i šéfredaktor Světa motorů, když si zkusil Bandita 1 200 ( Suzuki ).
Ale k věci, nechme správně - fórum pro diskusi a otevřené názory - diskutujme a neurážejme se jenom proto, že jsme trochu omydlený životem - zkušenostmi. Vše je někde jinde - pro nás starší kluky, je to jenom otázka přizpůsobení - chápání.
Osobně fandím Ivanovi, co dokázal udělat z nessie - jeho výsledky jsou zajímavé - dovedu si představit na sprintu toho druhého v hondě, jak byl vyvalenej - není to hezké, je z našeho klubu - administrátor.
Proto mějme se ( skoro se mi chce říci rádi ) a respektujme se, i třeba
s rozdílným názorem.
Móóóc hezká řeč.
zvody, rezonátor...
Napsal: pon říj 30, 2006 11:40
od Serpico
....to mil. děkuji za přízeň, ale nemám dostatečné " .orálně volné vlastnosti " a na rozdíl od již zvolených si to uvědomuji, nicméně oni jsou jenom zrcadlo naší společnosti - nemůžou býti lepší než my
( jenom reprezentují naší strukturu, složení ) - to je jenom naše zbožné přání - jsou a zůstanou jenom " vybraní " pro tu, kterou zájmovou skupinu obyvatel - a jejich tužby, potřeby a nároky.
V dobré společnosti se o politice nemluví - a to naše stránky přeci jsou a já to právě porušil... víckrát už to neudělám