Stránka 3 z 5

Napsal: sob črc 15, 2006 22:35
od Docent
Na kontrole zdarma jsem byl 1x, vloni v květnu v Opel servisu, auto bylo samozřejmě v nejlepším pořádku (teda dle servisu).

Jinak se servisy mám dost smíšené zkušenosti, dělal jsem víd jak 6 let ve firmě, kde jsem měl služební auto, takže jsme do servisů museli a tohle jsou poznatky:

Ford Charouz Černokostelecká, naprosto otřesné, každá prohlídka s Escortem stála 20 - 30 kKč (vyfasoval jsem ho se stavem 62 kkm a za 3 roky najel 70 kkm), pak jsem měl novou Fabii - nejdřív jsme jezdili na Auto Jarov, tam spokojenost, úžasně slušné chování přijímacích techniků, na sedadla si dávali igelity, i když měli bílé košile (někdy jsem měl dojem, že se nechtějí zamazat od těch sedadel :-) ). Pak se tam náš ekonom s IQ tyqe pohádal, takže nám nařídil jezdit do Porsche Praha Smíchov, a to bylo něco obdobného jako ten Ford Charouz. Po roce jsme opět přešli na Auto Jarov...

Takže s Matýzkem do servisu nejezdím, mám bráchu automechanika (ale jak jsem psal, rozjížděl se s tím do rejdu na obě strany a ani chroupnutí) a soused má v garáži zvedák, takže při výměně kol zimní/letní se alespoň podívám, jestli nejsou v háji manžety apod.

Jinak je to ne v servisu, ale samozřejmě v lidech, v pátek jsem napsal mail do toho Barumu, za chvíli mně volal vedoucí, omlouval se a řekl, že "s kluky jsou někdy problémy", peníze že samozřejmě vrátí a jestli budu mít ještě nějaké nároky. BTW jsem trouba, mělo mě varovat už to, že ten mechanik si bez uzardění sedl na světlé potahy v zašmírovaných montérkách, měl jsem ho hnát svinským krokem a bylo to možná bez problémů...

Napsal: sob črc 15, 2006 22:44
od V.Brousek
Ondras píše:
V.Brousek píše:A Ondro, jak se jezdí v nové autí ?
Moc dobře. 95 koní na kolech, ve 4 lidech stovka za 10.7s a spotřeba 6.7l na 100. Zatím mám za necelý měsíc přes 2000km. Auto je defacto jako nové. Spokojenost
Hm, :D to můj Matízek umí také :D . Ale nyní vážně , hodně štastných km a hlavně bez průšvihů.

Napsal: ned črc 16, 2006 13:41
od jakub
Ondras píše:
V.Brousek píše:A Ondro, jak se jezdí v nové autí ?
Moc dobře. 95 koní na kolech, ve 4 lidech stovka za 10.7s a spotřeba 6.7l na 100. Zatím mám za necelý měsíc přes 2000km. Auto je defacto jako nové. Spokojenost
ondrasi, ondrasi, co tedka jezdis???

Napsal: ned črc 16, 2006 14:44
od Badger
jakub píše:
Ondras píše:
V.Brousek píše:A Ondro, jak se jezdí v nové autí ?
Moc dobře. 95 koní na kolech, ve 4 lidech stovka za 10.7s a spotřeba 6.7l na 100. Zatím mám za necelý měsíc přes 2000km. Auto je defacto jako nové. Spokojenost
ondrasi, ondrasi, co tedka jezdis???
Myslím, že Honda Civic :shock:

Hlavně že si rozumíme

Napsal: ned črc 16, 2006 16:30
od Vazoun
Hlavně že si Vašku s Ondrou rozumíte,tím jsem si jistý že jsem byl už i já,
pochopen,využívám vše co mne moc nestojí pokud to jde.Zatím jsem velmi
spokojený a Matízek také. :D :P Zdravím všechny na foru " Vazoun "


---------------------
MATIZ SE r.v. 07/2002 světle zelená metla 38U - 30.200km bez závad. :lol:

Napsal: ned črc 16, 2006 18:32
od Ondras
jakub píše:ondrasi, ondrasi, co tedka jezdis???
OT: http://www.tuning-forum.org//viewtopic. ... highlight=

Napsal: ned črc 16, 2006 20:03
od Badger
Ondras píše:
jakub píše:ondrasi, ondrasi, co tedka jezdis???
OT: http://www.tuning-forum.org//viewtopic. ... highlight=
Pěkné, ale Tvůj Matízek byl ( je ) prostě nej!!! ;)

Napsal: ned črc 16, 2006 20:27
od Vojta
Badger píše: Pěkné, ale Tvůj Matízek byl ( je ) prostě nej!!! ;)
Jj, takovejch Civiců jezdí, ale TAKOVEJ MATÍZ byl (je) jen jeden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned črc 16, 2006 20:35
od jakub
Ondras píše:
jakub píše:ondrasi, ondrasi, co tedka jezdis???
OT: http://www.tuning-forum.org//viewtopic. ... highlight=
aha, aha, jsem prehledl ... no pekny kousek, to jsem zvedav, jestli po matiz evo prijde i civic evo :D :lol:

Napsal: ned črc 16, 2006 21:04
od Ondras
jakub píše:...jsem zvedav, jestli po matiz evo prijde i civic evo :D :lol:
Tak částečně - tu a tam se něco přelakuje a podvozek bych rád plně štelovací.

Napsal: ned črc 16, 2006 21:07
od petrm
Tak tohle je smutný příběh musel to být fakt idiot jo to že se ti může stát že ti upadne kulový čep je sice špatný ale přesně jak se to stalo tobě to možný je ale né po pár kilometrech od seřízení v servisu a po kontrole podvozku . Mě se stalo něco podobnýho na Chairmanu Obrázek


přímo náš majitel a šéf si stěžoval že mu něco lupe v kole tak sme to celý překontrolovali nic nenašli auto odjelo a druhý den nám šéf volá že auto stojí před garáží má upadlé kolo a ať s tím něco přijedeme udělat a tam se stalo to že náprava typu Mercedes měla nějakou konstrukční vadu a praskl čep na kterém je ložisko kola jako když ho někdo ustřihne a pak se to stalo ještě na dalších třech autech ale ty přijeli až na odtahovce protože to už bysme věděli co máme hledat

Napsal: ned črc 16, 2006 21:48
od JRD McLAREN
Petre..
..zajtra poslem nakres, jak je mozne ze sa klb cvikne..

Napsal: ned črc 16, 2006 22:04
od petrm
to je uplně jednoduchý je to prostě koule natlačená do plastového lůžka a když se tam udělá vůle tak prostě když se jezdí dlouho tak se může vytrhnout ven nic víc nic míň ;)

Napsal: ned črc 23, 2006 20:52
od Docent
Takže dneska jsem si přivezl opraveného Matýzka a viděl ty původní díly... petrm má pravdu, byla tam vůle a to tak, že šroub, kterým je stažené pouzdro, byl povolený, a to zřejmě už Z VÝROBY... Další věc, tyč řízení na levé straně prohnutá cca o 3 mm, a ten idiot v Barumu to klidně "jako seřídí" (BTW bylo patrné, že hejbal pouze s geometrií na pravé straně - tam závity prostříkal zřejmě MD Sprayem nebo něčím podobným, na levou stranu ani nesáhl a klidně si to nechal zaplatit jako seřízení geometrie...).
Takže doporučení po koupi dotáhnout všechny šrouby na výrobku neplatí jenom pro jízdní kola, vyrobený v Asii, ale i pro auta :evil: .

Napsal: ned črc 23, 2006 21:40
od Ondras
Docent píše:..a to tak, že šroub, kterým je stažené pouzdro, byl povolený...
a co to? Moje ramena (původní ani nově koupená litá IR) neměla pouzdro čepu stažené žádným šroubem. Ani si nějak nedovedu představit, kde by ten šroub měl být...

Obrázek