Stránka 3 z 4
Napsal: pon črc 10, 2006 22:24
od ppp
JRD McLAREN -> a z coho ides davat 2liter, ze je na nerozoznanie od 1,5 16v ?
Napsal: úte črc 11, 2006 06:31
od blackjohn
JRD McLAREN píše:..no ono na tej 105ke isla dat hlava zo 130ny..
..na 120 to nepasovalo..
..ked tak sa prebrusovaly ventilove sedla "co to slo"..
..a v 105kovom bloku boli navrtane vacsie otvory, a prisustruzene vlozky z Fav136, a samo aj piesty..
..takze motor vyzeral staale rovnako..(dokonca aj cislosedelo
)
A co ten karburátor, EDSR, tipuju podle el.magnetu
Tady je 1349ccm
http://blackjohn.wz.cz/motor13a.jpg zkuste přidat nějakou tu 1.5ku 8V, jestli tam bude nějaký rozdíl
Napsal: úte črc 11, 2006 07:19
od Blue Lanos
Breboha nebude tam ziadny rozdiel uz si dajte povedat 1,4 je to len prehnana vacsim vrtakom!! Uz to sem pisem po n-te
Ty chces obrazky motorov?
Urcite vies ze mame stranku
www.lanosclub.com a mame aj galeriu a v nej je motorov kolko len chces
mozes hladat 10 rozdielov
http://www.lanosclub.com/gallery.php
napr.
Napsal: úte črc 11, 2006 07:52
od blackjohn
Blue Lanos píše:Breboha nebude tam ziadny rozdiel uz si dajte povedat 1,4 je to len prehnana vacsim vrtakom!! Uz to sem pisem po n-te
Ty chces obrazky motorov?
Urcite vies ze mame stranku
www.lanosclub.com a mame aj galeriu a v nej je motorov kolko len chces
mozes hladat 10 rozdielov
http://www.lanosclub.com/gallery.php
napr.
Hm, tady je nalevo něco divného, zeleného, to tam nemám
Ještě mě napadlo, zničí se 1.3 nebo 1.5 8V, když se přetrhne rozvoďák?
Napsal: úte črc 11, 2006 08:49
od JRD McLAREN
ppp píše:JRD McLAREN -> a z coho ides davat 2liter, ze je na nerozoznanie od 1,5 16v ?
no daju sa tam dat dva typy..
HOLDEN-stary typ, teda to co ma Ivan, z Vectry2000, Calibry, 130kW
.alebo potom...
HOLDEN-novy typ, ten co uz ma tu "uzku hlavu", Opel Ecotec - Calibra, AstraGSI a pod, a taktiez tieto motory maju Leganzy, 100kW..
..no a tieto motory sa daju zamaskovat za "DAEWOO"..
sa na vrch slahne taky ten plastovy kryt na veko ventilov..
Napsal: úte črc 11, 2006 12:22
od Blue Lanos
presne na tieto plasty som myslel, ze by sa to dalo pekne zakamuflovat
Napsal: úte črc 11, 2006 13:01
od JRD McLAREN
..taq taq...
..a kedze bude na motore napis DAEWOO..
..tak to policajtom ani netrkne..
Napsal: úte črc 11, 2006 13:40
od Blue Lanos
blackjohn píše:Hm, tady je nalevo něco divného, zeleného, to tam nemám
Ještě mě napadlo, zničí se 1.3 nebo 1.5 8V, když se přetrhne rozvoďák?
Znicit sa moze 1.5 8V aj
1.4 8v ale najma sa urcite podela
1.6 16V
Napsal: úte črc 11, 2006 13:55
od blackjohn
Blue Lanos píše:blackjohn píše:Hm, tady je nalevo něco divného, zeleného, to tam nemám
Ještě mě napadlo, zničí se 1.3 nebo 1.5 8V, když se přetrhne rozvoďák?
Znicit sa moze 1.5 8V aj
1.4 8v ale najma sa urcite podela
1.6 16V
Já právě na netu někde četl, že tyhle 8V vycházej z motorů z Opla a že se nepotkají ventily?
Napsal: úte črc 11, 2006 15:06
od Blue Lanos
vyyborne si cetl
ale vias ako sa to hovori co sa moze po**t aj sa p****
takze jasne nemali by sa ale... a ty ako to planujs zistovat a nevymenis rozvodak ked sa tak pytas?
Akurat ten 1,6 16V motor pochadza tusim z Australie
Napsal: úte črc 11, 2006 20:28
od petrm
ano ty motory se nepotkají ale už sem jich pár s ohnutýmy ventily opravoval záleží v jakém režimu jízdy se řemen přetrhne když je to v nízkých otáčkách tak se většinou nic nestane a je to na odpovědnost zákazníka že se hlava nesundá , ale když se to stane třeba při předjíždění na plnej plyn tak je vymalováno zcela určitě alespoň jeden ventil ji dostane
Napsal: úte črc 11, 2006 22:28
od ppp
JRD McLAREN ->Cize ti staciobabrat cesten kontrolu stk uz budes riesit inak. Ja by som radsej motor ktory by ani na stk nezpoznali kym by som nenatrafil na majitela uplne rovnakeho priblizovadla
.
Rozmyslam nad vymenou agregatu pretoze z tohoto sa nejako prilis straca olej a obavam sa cez kruzky alebo ventily. Je sice trochu poteceny, ale tolko by snad odkapom nemalo zmiznut. Za poslednych 600km to bolo snad politra. Este ked to bolo tak deci dve na 1000 tak to uslo. Ale dnes uz bola hladina pod minimom a to som ho pred 600km doplnal a bolo ho tam priblizne v polovicke.
Napsal: stř črc 12, 2006 10:19
od JRD McLAREN
no na espere to je trosku blbsie ftom..
ze najslabsia 1.5ka je 16V..a potom 1.8 a 2.0 boli 8V..
..a to sa spozna..
..takze ked tak zhanaj Leganzu, alebo Nubiru 2.0..
..alebo.. ja maaam jedem 16Ventil..
Napsal: stř črc 12, 2006 14:04
od ppp
JRD McLAREN ->nexia co sa tyka 16v je tiez len jednomotorova akurat tusim 8v je 1.5, 1.8 a 2.0 zvonku rovnaka, alebo sa mylim? Inac neviem najst fotky tych 2 litrov z leganzy a nubiry aby som ich aspon zhora porovnal. Ziadna nubira co som nanete nasiel nemala otvorenu kapotu
.
Napsal: stř črc 12, 2006 14:50
od JRD McLAREN
..neni rovnaka..
1.8 a 2.0 SOHC z espera.. je tiez HOLDEN..teda neni to to iste ako 1.4 a 1.5 SOHC
..no kuk sem..
Nubca 1.6
Nubca 1.8 alebo 2.0
no a 1.5 16V je tiez jedina..ale vsimne si "neznalec rozdielu" ..?