Napsal: pát říj 01, 2004 16:47
Asi dobře to napsal Petr, ale nemyslím, že Daewoo je tak úplně špatné. Když vezmu rok 1998 kdy byla má Nubira vyrobená jestli se nepletu u nás se prodávala asi zu 525 tisíc ??? V kompletní výbavě. V té době jsem kupoval Feldu a pokukoval po oktávce. Kombík v plné palbě přes 700000,-. A rozdíly: Nubira je pro posádku prostornější, nepřipadá mi, že by jízdní vlastnosti Nubiry byly o moc horší (měkčí pérování - pro mě výhoda, nejsem po D1 tak vyklepanej). Na rozdíl od oktávky I. má víceprvkovou zadní nápravu (tu má až teď nová oktávka) a možná jednodušší elektroniku řízení motoru. Spotřeba je skoro stejná, akorát nemusíme u Daewoo každých 60000km shánět váhu vzduchu. Jinak další komponenty jsou od několika firem a montují se skoro do všech aut. BOSH, DELCO, atd. Tak jaký je rozdíl? Asi jen GM rozpouští vývojové náklady mezi více firem (Opel,Daewoo,aj.) Proto modely nestojí tolik. Ale to dělá i VW, Škoda,Seat.
Kdysi jsem měl Pontiac Le mans (1989), to je vlastně Daewoo racer pro ameriku.
A byl jsem s ním spokojen a pokud vím, ten co jsem mu ho prodal s ním
dodnes jezdí (má už cca 130000mil) a nestěžuje si.
Určitě jsou lepší auta než Daewoo ale i horší. A každé auto se může při výrobě povést, ale taky nepovést. Záleží pak kdo má jaké štěstí při koupi.
Kdysi jsem měl Pontiac Le mans (1989), to je vlastně Daewoo racer pro ameriku.
A byl jsem s ním spokojen a pokud vím, ten co jsem mu ho prodal s ním
dodnes jezdí (má už cca 130000mil) a nestěžuje si.
Určitě jsou lepší auta než Daewoo ale i horší. A každé auto se může při výrobě povést, ale taky nepovést. Záleží pak kdo má jaké štěstí při koupi.