Stránka 3 z 3

Napsal: pát říj 01, 2004 16:47
od Richard
Asi dobře to napsal Petr, ale nemyslím, že Daewoo je tak úplně špatné. Když vezmu rok 1998 kdy byla má Nubira vyrobená jestli se nepletu u nás se prodávala asi zu 525 tisíc ??? V kompletní výbavě. V té době jsem kupoval Feldu a pokukoval po oktávce. Kombík v plné palbě přes 700000,-. A rozdíly: Nubira je pro posádku prostornější, nepřipadá mi, že by jízdní vlastnosti Nubiry byly o moc horší (měkčí pérování - pro mě výhoda, nejsem po D1 tak vyklepanej). Na rozdíl od oktávky I. má víceprvkovou zadní nápravu (tu má až teď nová oktávka) a možná jednodušší elektroniku řízení motoru. Spotřeba je skoro stejná, akorát nemusíme u Daewoo každých 60000km shánět váhu vzduchu. Jinak další komponenty jsou od několika firem a montují se skoro do všech aut. BOSH, DELCO, atd. Tak jaký je rozdíl? Asi jen GM rozpouští vývojové náklady mezi více firem (Opel,Daewoo,aj.) Proto modely nestojí tolik. Ale to dělá i VW, Škoda,Seat.
Kdysi jsem měl Pontiac Le mans (1989), to je vlastně Daewoo racer pro ameriku.
A byl jsem s ním spokojen a pokud vím, ten co jsem mu ho prodal s ním
dodnes jezdí (má už cca 130000mil) a nestěžuje si.
Určitě jsou lepší auta než Daewoo ale i horší. A každé auto se může při výrobě povést, ale taky nepovést. Záleží pak kdo má jaké štěstí při koupi. :D

Napsal: sob říj 02, 2004 11:33
od petrm
Přesně tak dneska sem četl v Auto Tipu test Peugeota 307 Hdi na 100 000 km a řeknu vám žádná sláva prý to moc netopí a v létě zase nestíhá klima kvůli velkému zasklení během testu tam bylo pár závažných poruch jako odlučovač částic výfuku , setrvačník , turbo , několikrát elektronika a po rozebrání motoru poměrně ve špatném stavu ojniční ložiska a to je sakra dražší auto než ty naše ale mohlo to být to jedno špatný auto ze sta ale bohužel takový má každá automobilka :(