Stránka 3 z 5

Napsal: pon zář 18, 2006 15:36
od Granko
aj ja trocha prispejem do diskusie - po nejakej dobe mi zasa nexia umrela na ceste - trocha som vybehol na nejaky hrbol, otacky na nulu a bolo po parade. myslel som si, ze je to treti - posledny okruh na immobilizeri, ale vraj odisiel snimac (tlaku?) oleja (skrat) a odstavilo to olejove cerpadlo (som nevedel, ze sa to potom neda nastartovat - ale lepsie, ako keby sa to malo zadriet). vraj je ulozeny v nejakom hlinikovom vylisku, ktory praskol, tak ze treba vymenit olejove cerpadlo. som zvedavy, co vymyslia...esteze s tym chodim len po BA :evil:

UPDATE: bolo to cidlo, ale zavit na cerpadle sa ulomil, takze nove (reps., stare, lebo nove nemali) cerpadlo oleja. aj s robotou 3500 SK :evil:

olejový čerpadlo

Napsal: stř zář 20, 2006 10:28
od Serpico
Pánové to jsem nevěděl, že tlak oleje je napojený na ŘJ - která vypíná zapalování při nulovém tlaku - to by byla - dobrá pojistka - sám jsem byl vyděšený při rozsvícené kontrolce oleje - bylo špatné čidlo ( druhá, lepší možná závada ). Ale auto jelo bez problémů?
Mějte se fajn

Napsal: stř zář 20, 2006 11:16
od Granko
neviem ako je to riesenie, ale ze technik nad tym hodinu maturoval, kym na to dosiel, takze zjavne to nie je nijako rozumne signalizovane (nerozsvietil sa ani check engine a maju tester RJ - tam sa to asi tiez nezobrazuje, inak by to mal mat najdene za par minut).

Napsal: stř zář 20, 2006 14:11
od Habron
Dost často se stává, že čidlo jde do zkratu a vypálí pojistku.

čidlo

Napsal: pát zář 22, 2006 10:26
od Serpico
Habrone, díky myslím, že jsem to pochopil - čidlo vypálí pojistku
- a ŘJ vypne zapalování. Teoreticky by mohla ŘJ umět při poklesu tlaku oleje vypnout zapalování. Moc si s ŘJ netykám, taháme se sousedem rozumy s Palikxe.

Napsal: čtv zář 28, 2006 16:40
od Granko
no neviem, ale tyzden po tom, co mi spravili to cidlo a dali "nove" cerpadlo (a samozrejme zasa v piatok vecer) mi odisli simeringy na vacke, takze som ledva dosiel do servisu, kym to vytieklo. neviem na co je tam ta kontrolka oleja, lebo zdvihatka ventilov uz isli vyskocit z motora a nic sa nerozsvietilo. BTW, vazne uvazujem o tom, ze necham rezervne kluce v servise, lebo uz tam chodim tak casto, ze ked to tam vecer necham dotiahnut, tak rano musim ist odniest kluce. usetrilo by mi to jednu cestu :)

Napsal: stř dub 18, 2007 20:44
od Habron
Vážení kolegové,
po dlouhé době s obracím na znalé s prosbou o radu. Ženě včera chcíplo auto a to takovým způsobem, že zničeho nic na silnici při pokusu přidat plyn to chcíplo. Na volnoběh se to jakž takž drželo, ale při pokusu přidat plyn zdechlo.
Odpoledne jsem to jel odtáhnout, zkusil jsem nastartovat a na volnoběh to docela šlapalo, i kyž ne úplně 100%, ale při pokusu o přidání plynu skapalo. Nastartovat ro ale šlo vždy.
No nic, říkal jsem si, to je jasný palivový čerpadlo; tak jsem obětoval 2900,- a koupil nové, ale nic, žádná změna (filtr je poměrně nedávno nový). Už se mi to ani nepodařilo nastartovat. Občas to má snahu, ale nechytně. Svíčky jsou černé a mokré od benzínu.
Jiskru na svíčkách jsem nekontroloval, neměl jsem možnost, aby mi někdo zastartoval, ale dal jsem tam jiný svíčky i kabely, vyčistil jsem palec a víko rozdělovače (kontakty nevypadají zrovna nejlíp, ale viděl jsem i horší). Cívku v rozdělovači jsem měřil, má 800 ohmů, stejně jako nová (neměnil jsem jí, protože jsem nepřišel na to, jak se k ní dostat, ale měřeno ohmemtrem se zdá být dobrá).
Myslím ale, že elektrika by měla být snad v pořádku, když to občas blafne.

Klapka sání čistá, krokový motor taky. Gumové hadičky do sání v pořádku.

Nejvíc ale nechápu to, že to přestalo jít z razu na ráz.

Poradíte?

Napsal: stř dub 18, 2007 21:45
od Habron
Mám podezření na modul v rozdělovači, ale dávat 1600,- za novej se mi už po zkušenosti s tím čerpadlem nechce, přece jen do tak starýho auta už nechci ládovat víc, než je třeba.

Dá se to nějak ověřit, že je to modul v rozdělovači?

Nenašel by se někdo v Brně, kdo by se mnou rozdělovač na chvilku prohodil, jestli to zavrčí (samo, že ne zadarmo).

Napsal: stř dub 18, 2007 22:02
od dedo.miki
Píšeš ,že Svíčky jsou černé a mokré od benzínu.
tak to vyzerá na zapalovanie -zlá iskra.Poprípade by mohlo byť aj vela paliva ,alebo zlý benzín a preto zahádže sviečky.Netankovala predtým?

Napsal: stř dub 18, 2007 22:14
od Habron
Na plnou nádrž najeto asi 250km, teď je tam tak půlka.
Už asi začínám přemýšlet, že přece jen obětuju těch cca 1500,- za ten modul do rozdělovače

Napsal: stř dub 18, 2007 22:47
od palikx
tak k cidlu oleje.ano ve schematu je opravdu zaznamenano ze vede kabel od cidla k rj motoru a pri poklesu tlaku zastavi motor.respektive za nejakych zvlastnich podminek vypne motor.a navic jen nektere typy nexii.zadnou pojistku to zpravidla nevypali,i kdyz v pripade ze odejde cidlo do zkratu tak se to stat muze.
k tomu chcipnuti u habrona to je divne.uprime i kdyz se mi to zda jako blbost podival bych se na rozvody.to je jeste za malo.mohl odejit cely rozdelovac uz se nam to stalo.proste najednou nedal spravne jiskru i s novou civkou a modulem.pomuze jen zkouska z jineho auta.nebo nakup novych veci.

Napsal: stř dub 18, 2007 22:56
od Habron
Rozvody v pořádku, kontroloval jsem to.

Jinak je to 8V.

Napsal: stř dub 18, 2007 22:59
od Habron
Pavle, co myslíš tím nájupem nových věcí??? V rozdělovači snad kromě cívky a modulu je jen ta magnetická růžice, či co to je ...

Napsal: čtv dub 19, 2007 08:31
od Habron
Ještě dotaz, jak se dá vyndat ta cívka v rozdělovači? V noci jsem doma našel jednu fungl novou, tak že bych jí vyměnil. Ráno, než jsem šel do práce, jsem sundal (zase) víko rozdělovače, ale nepřišel jsem na to, jak ji demontovat.

Napsal: čtv dub 19, 2007 11:29
od JRD McLAREN
..jaaj ani sa nepytaj ...
cely ho ho treba vybrat..
vyrazit stift, dat dole tu spojku,
vyrahnut osku...
a potom "vypiplat dole ten pliesok"...co drzi cievku..

..a neprechlastava ten motor tak naahodou ..??