Stránka 3 z 4

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:50
od peco
tu kameru si drzal v ruke? ale by si ju mal nejak pripevnenu na volante?

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:56
od Iwoš
Mě tady úplně matete :lol: :lol: A potom jsem za vola :cry: No naštěstí (bohužel)jsem zvyklej :D

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:56
od Peter S
Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...

Napsal: ned kvě 21, 2006 23:03
od Iwoš
Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
Cože já?? :shock: Jsem byl jen mystifikován Ivanem ohledně jeho motoru. Ale díky za informace, se můžou někdy hodit. :D

Napsal: ned kvě 21, 2006 23:10
od peco
Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...

myslim, ze ked si to auto nevidel nazivo, tak neries :) i ked to myslis dobre 8) 8) 8)

ja mam pocit ze z nexie je tam uz len karoseria ;)

Napsal: ned kvě 21, 2006 23:20
od JRD McLAREN
...skoda ze nevjem fcul najst tu fotku jak som isiel z PN zrazu 180..
..
a ani tu maximalnu od Firemana z TT-to-BA .. 200km/h

..a to z 1.5kou... :|

Napsal: pon kvě 22, 2006 00:05
od Ivan
to Peter S.: jo, jsem na něj citlivý, protože jsem se na něj opravdu hodně nadřel... Pro mě je důležité, že se nepřehřívá a šlape jak má a opravdu nebudu řešit, jestli má být ručička tak jak je nebo o 20 stupňů vedle... ;-) comprende?

to Iwoš: sorry za malou lest ;-)

to JRD: jojo, jasně že Nexia jela 190 i s původním motorem, ale bylo to nadoraz a víc ani rana...

Napsal: pon kvě 22, 2006 00:29
od Dede
... 20minut nazad 200 km/h !! 1,5 16V ...ale to je do ineho topicu :)

Napsal: pon kvě 22, 2006 06:28
od Peter S
Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.

Napsal: pon kvě 22, 2006 08:17
od Snowmannn
Peter S píše:Ivan,
no comprende.
Hovori sa no comprendo 8)

Napsal: pon kvě 22, 2006 09:38
od Iwoš
Ivan píše:to Iwoš: sorry za malou lest ;-)
V poho, sranda musí bejt :D Tak at ti jede jak má :lol: :lol:

Napsal: pon kvě 22, 2006 10:03
od JRD McLAREN
To Ivan
..no mash pravdu ..tych 200 bol strop..co to daaaaa.... (teda ta moja)..
..a to zrychlenie tiez trosku dlksie trvaaa...

To Peter S
..ak sa nemylim, tak nahazdoval komplet motor aj z povodnym termostatom..
..to ze dal popritom aj "vykonnejsi chladic" ..je jedno.. stale reguluje na rovnako..
..to ci ukazuje rucicka o "pol dielika" hore-dole ..je vecou elekrtiky..
..a konstrukcie budika, cidla a pod..
...zbytocne riesit.. zobere sa teplomer, odmera sa teplota chladiacej kvapaliny..
..a ak je OK..tak u toho budiku to je jedno..

Napsal: pon kvě 22, 2006 13:00
od Ivan
Peter S píše:Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.
Tak jo, Petře :roll: Hodím auto ze skály, protože motor nemá dobrou teplotu a vůbec nejede :lol:

Jinak abyste viděli, jak mi to "nejede" - 20.5.2006 - tuning sraz Přerov - 2. místo v kategorii do 2000 ccm:

http://www.tuningclubprerov.cz/tsp/sprintdo2000.pdf

Napsal: pon kvě 22, 2006 13:14
od Habron
Mïmochodem o "podchlazeným" motoru se už diskutovalo na Matizáckým fóru ;)

Napsal: pon kvě 22, 2006 17:01
od trogar
Teplota ti klesla protože jsi jel z kopce a brzdil jsi motorem, žejo.