Stránka 3 z 4
Napsal: ned kvě 21, 2006 22:50
od peco
tu kameru si drzal v ruke? ale by si ju mal nejak pripevnenu na volante?
Napsal: ned kvě 21, 2006 22:56
od Iwoš
Mě tady úplně matete
A potom jsem za vola
No naštěstí (bohužel)jsem zvyklej
Napsal: ned kvě 21, 2006 22:56
od Peter S
Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
Napsal: ned kvě 21, 2006 23:03
od Iwoš
Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
Cože já??
Jsem byl jen mystifikován Ivanem ohledně jeho motoru. Ale díky za informace, se můžou někdy hodit.
Napsal: ned kvě 21, 2006 23:10
od peco
Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
myslim, ze ked si to auto nevidel nazivo, tak neries
i ked to myslis dobre
ja mam pocit ze z nexie je tam uz len karoseria
Napsal: ned kvě 21, 2006 23:20
od JRD McLAREN
...skoda ze nevjem fcul najst tu fotku jak som isiel z PN zrazu 180..
..
a ani tu maximalnu od Firemana z TT-to-BA .. 200km/h
..a to z 1.5kou...
Napsal: pon kvě 22, 2006 00:05
od Ivan
to Peter S.: jo, jsem na něj citlivý, protože jsem se na něj opravdu hodně nadřel... Pro mě je důležité, že se nepřehřívá a šlape jak má a opravdu nebudu řešit, jestli má být ručička tak jak je nebo o 20 stupňů vedle...
comprende?
to Iwoš: sorry za malou lest
to JRD: jojo, jasně že Nexia jela 190 i s původním motorem, ale bylo to nadoraz a víc ani rana...
Napsal: pon kvě 22, 2006 00:29
od Dede
... 20minut nazad 200 km/h !! 1,5 16V ...ale to je do ineho topicu
Napsal: pon kvě 22, 2006 06:28
od Peter S
Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.
Napsal: pon kvě 22, 2006 08:17
od Snowmannn
Peter S píše:Ivan,
no comprende.
Hovori sa no comprend
o
Napsal: pon kvě 22, 2006 09:38
od Iwoš
Ivan píše:to Iwoš: sorry za malou lest
V poho, sranda musí bejt
Tak at ti jede jak má
Napsal: pon kvě 22, 2006 10:03
od JRD McLAREN
To Ivan
..no mash pravdu ..tych 200 bol strop..co to daaaaa.... (teda ta moja)..
..a to zrychlenie tiez trosku dlksie trvaaa...
To Peter S
..ak sa nemylim, tak nahazdoval komplet motor aj z povodnym termostatom..
..to ze dal popritom aj "vykonnejsi chladic" ..je jedno.. stale reguluje na rovnako..
..to ci ukazuje rucicka o "pol dielika" hore-dole ..je vecou elekrtiky..
..a konstrukcie budika, cidla a pod..
...zbytocne riesit.. zobere sa teplomer, odmera sa teplota chladiacej kvapaliny..
..a ak je OK..tak u toho budiku to je jedno..
Napsal: pon kvě 22, 2006 13:00
od Ivan
Peter S píše:Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.
Tak jo, Petře
Hodím auto ze skály, protože motor nemá dobrou teplotu a vůbec nejede
Jinak abyste viděli, jak mi to "nejede" - 20.5.2006 - tuning sraz Přerov - 2. místo v kategorii do 2000 ccm:
http://www.tuningclubprerov.cz/tsp/sprintdo2000.pdf
Napsal: pon kvě 22, 2006 13:14
od Habron
Mïmochodem o "podchlazeným" motoru se už diskutovalo na Matizáckým fóru
Napsal: pon kvě 22, 2006 17:01
od trogar
Teplota ti klesla protože jsi jel z kopce a brzdil jsi motorem, žejo.