Stránka 3 z 16

Napsal: pát kvě 26, 2006 12:09
od JRD McLAREN
alebo ..c20xe..??

..no nevjem nekjako sa do toho oznacenia tychto "oplov" moc nevyznamm..
..
ale 2litrov 16V co sa daju narvat do nexie ,,je dost ''..

Napsal: pát kvě 26, 2006 12:22
od Habron
JRD McLAREN píše:ale 2litrov 16V co sa daju narvat do nexie ,,je dost ''..
A to je na tom to důležité, že? -i

Napsal: pát kvě 26, 2006 20:19
od Peter S
Ivan,
nikdy som nebol nejaký fanúšik tuningu, ale tá tvoja kára ja fakt dobrá. Nemusíš ľutovať ani tie prachy, čo si za to dal, lebo za takto nadupanú káru s vynikajúcim pomerom výkon / hmotnosť by si mohol dať aj oveľa viac...S týmto náradím musíš na ceste zničiť 95% áut ktoré u nás stretneš, to sa asi niektoré poslabšie BMW alebo Audiny dosť čudujú, keď ich na križovatke necháš... :lol:
Len bacha aby si to neoprel o nejaký strom. :roll:

Napsal: pát kvě 26, 2006 20:34
od Ivan
Peter S píše:Ivan,
nikdy som nebol nejaký fanúšik tuningu, ale tá tvoja kára ja fakt dobrá. Nemusíš ľutovať ani tie prachy, čo si za to dal, lebo za takto nadupanú káru s vynikajúcim pomerom výkon / hmotnosť by si mohol dať aj oveľa viac...S týmto náradím musíš na ceste zničiť 95% áut ktoré u nás stretneš, to sa asi niektoré poslabšie BMW alebo Audiny dosť čudujú, keď ich na križovatke necháš... :lol:
Len bacha aby si to neoprel o nejaký strom. :roll:
Děkuju za pochvalu, pane kolego :oops:

máš naprostou pravdu, na 400 metrech za sebou nechám například Fabii RS, Audi A6, Audi S8, BMW 325, Calibru, Celicu aj.

Ale to auto je nebezpečná zbraň a je potřeba jezdit s rozmyslem a hlavně si na silnici pořád nedokazovat, "že na to mám". Někdy se tomu člověk ale samozřejmě neubrání, protože to by nechtěl 2litrový motor, ale vozil by se v Corse 1,2 ;-)

Napsal: pát kvě 26, 2006 21:04
od Peter S
Koľko myslíš Ivan, že by Nexia zniesla koní? Tak 200 - 250 HP by mohol byť taký rozumný strop, bez extrémnych investícií. S tým by si sfúkol pri akcelerácii skoro všetko z cesty. Ale viac ako 200 - 220 km/h by si asi nemal skúšať.
Takže čo teraz? Potrebuješ tam dostať viac vzduchu a paliva, prípadne lepšie palivo. Nejaké soft turbo alebo NOS by nebol zlý...

Napsal: pát kvě 26, 2006 21:14
od Kessler
Já teda nejsem odborník na motory, ale řekl bych, že NOS zvlášť při častějším použití dokáže motor slušně vylágrovat...a turbo asi Ivan kvůli sprintům chtít nebude...

Napsal: pát kvě 26, 2006 21:25
od Ivan
Petere, Kessler má pravdu - šlo by použít turbo, nebo ještě lépe použít celý motor 2litr s turbem (c20let), ale to nechci, protože bych jezdil sprinty v kategorii do 3500 ccm a tam je mimořádně silná konkurence. Použití NOS je taky možné, ale je to natolik finančně náročné a natolik to dá zabrat motoru, že použití vylučuji. Jak jsi se ptal na ten strop, tak je potřeba rozlišovat limity u Nexie jako kontrukčně u auta a limity motoru c20xe. Konstrukční limity jsou u Nexie dle mého názoru někde právě kolem 180 koní a limity motoru jsou na přibližně 270 koních (to ovšem zůstane původní jen blok motoru a prázdná peněženka).

Výkonostně bych chěl jít nahoru hlavně zakoupením těchto komponent od firmy Lexmaul:

ObrázekObrázek

a následným naladěním řidicí jednotky. Pak bych byl schopen dosáhnout "magických" 200 koní. Do samotné konstrukce motoru se mi popravdě moc zasahovat nechce, ale bude-li to potřeba kvůli sprintům, nebráním se otestovat ostrou vačku a jiné...

Napsal: pát kvě 26, 2006 21:35
od Peter S
NOS je len chuťovka, stačí že ho máš a raz za čas do toho kopneš. Minule som si všimol, že taká malá fľaštička nie je až tak drahá...
Ak nechceš dať turbo, skús to nejako inak - napr. náporové sanie vylepšiť. No a potom už len dostať tam viac paliva -alebo dostať tam lepšie palivo. Úpravy motora sú náročné na prachy,to je fakt.

Napsal: sob kvě 27, 2006 19:45
od JRD McLAREN
..Ivane ..tak neake take zvody..pre 1.5DOHC maam zrovna nacrtnute na papiery..
..
..ale asi tam aj zostanu....
kedze dvojliter je v dohlade..
..BTW:.. seriovy c20xe ma nieco okolo 100kW..
..a po upravach sa da dostat na tych 120-130kW..

Napsal: úte kvě 30, 2006 11:09
od Ivan
Tak mám, kolegové, v autě sedačky z Calibry ;-)

Napsal: úte kvě 30, 2006 11:39
od Snowmannn
Ivan píše:Tak mám, kolegové, v autě sedačky z Calibry ;-)
hod foto

Napsal: úte kvě 30, 2006 11:43
od Ivan
Snowmannn píše:
Ivan píše:Tak mám, kolegové, v autě sedačky z Calibry ;-)
hod foto
Až bude čas... ;-)

Napsal: úte kvě 30, 2006 11:44
od Ondras
Ivane, v čem se liší ty výfukové svody? Jak jsem ti to obhlížel, tak mám dojem, že tam máš téměř totéž. 4-2-1 i délka paroží tak nějak odpovídá...

Napsal: úte kvě 30, 2006 11:59
od Ivan
Ondras píše:Ivane, v čem se liší ty výfukové svody? Jak jsem ti to obhlížel, tak mám dojem, že tam máš téměř totéž. 4-2-1 i délka paroží tak nějak odpovídá...
No, Ondro, popravdě, nevím. Možná mají jinej průměr, jinej tvar... nevím a neznám nikoho, kdo by je měl...

Napsal: stř kvě 31, 2006 02:31
od Ivan
Aktuality na mých stránkách www.nexia.emuni.cz