Nexia^2 project
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Ivan,
nikdy som nebol nejaký fanúšik tuningu, ale tá tvoja kára ja fakt dobrá. Nemusíš ľutovať ani tie prachy, čo si za to dal, lebo za takto nadupanú káru s vynikajúcim pomerom výkon / hmotnosť by si mohol dať aj oveľa viac...S týmto náradím musíš na ceste zničiť 95% áut ktoré u nás stretneš, to sa asi niektoré poslabšie BMW alebo Audiny dosť čudujú, keď ich na križovatke necháš...
Len bacha aby si to neoprel o nejaký strom.
nikdy som nebol nejaký fanúšik tuningu, ale tá tvoja kára ja fakt dobrá. Nemusíš ľutovať ani tie prachy, čo si za to dal, lebo za takto nadupanú káru s vynikajúcim pomerom výkon / hmotnosť by si mohol dať aj oveľa viac...S týmto náradím musíš na ceste zničiť 95% áut ktoré u nás stretneš, to sa asi niektoré poslabšie BMW alebo Audiny dosť čudujú, keď ich na križovatke necháš...
Len bacha aby si to neoprel o nejaký strom.
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Děkuju za pochvalu, pane kolegoPeter S píše:Ivan,
nikdy som nebol nejaký fanúšik tuningu, ale tá tvoja kára ja fakt dobrá. Nemusíš ľutovať ani tie prachy, čo si za to dal, lebo za takto nadupanú káru s vynikajúcim pomerom výkon / hmotnosť by si mohol dať aj oveľa viac...S týmto náradím musíš na ceste zničiť 95% áut ktoré u nás stretneš, to sa asi niektoré poslabšie BMW alebo Audiny dosť čudujú, keď ich na križovatke necháš...
Len bacha aby si to neoprel o nejaký strom.
máš naprostou pravdu, na 400 metrech za sebou nechám například Fabii RS, Audi A6, Audi S8, BMW 325, Calibru, Celicu aj.
Ale to auto je nebezpečná zbraň a je potřeba jezdit s rozmyslem a hlavně si na silnici pořád nedokazovat, "že na to mám". Někdy se tomu člověk ale samozřejmě neubrání, protože to by nechtěl 2litrový motor, ale vozil by se v Corse 1,2
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Koľko myslíš Ivan, že by Nexia zniesla koní? Tak 200 - 250 HP by mohol byť taký rozumný strop, bez extrémnych investícií. S tým by si sfúkol pri akcelerácii skoro všetko z cesty. Ale viac ako 200 - 220 km/h by si asi nemal skúšať.
Takže čo teraz? Potrebuješ tam dostať viac vzduchu a paliva, prípadne lepšie palivo. Nejaké soft turbo alebo NOS by nebol zlý...
Takže čo teraz? Potrebuješ tam dostať viac vzduchu a paliva, prípadne lepšie palivo. Nejaké soft turbo alebo NOS by nebol zlý...
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Petere, Kessler má pravdu - šlo by použít turbo, nebo ještě lépe použít celý motor 2litr s turbem (c20let), ale to nechci, protože bych jezdil sprinty v kategorii do 3500 ccm a tam je mimořádně silná konkurence. Použití NOS je taky možné, ale je to natolik finančně náročné a natolik to dá zabrat motoru, že použití vylučuji. Jak jsi se ptal na ten strop, tak je potřeba rozlišovat limity u Nexie jako kontrukčně u auta a limity motoru c20xe. Konstrukční limity jsou u Nexie dle mého názoru někde právě kolem 180 koní a limity motoru jsou na přibližně 270 koních (to ovšem zůstane původní jen blok motoru a prázdná peněženka).
Výkonostně bych chěl jít nahoru hlavně zakoupením těchto komponent od firmy Lexmaul:
a následným naladěním řidicí jednotky. Pak bych byl schopen dosáhnout "magických" 200 koní. Do samotné konstrukce motoru se mi popravdě moc zasahovat nechce, ale bude-li to potřeba kvůli sprintům, nebráním se otestovat ostrou vačku a jiné...
Výkonostně bych chěl jít nahoru hlavně zakoupením těchto komponent od firmy Lexmaul:
a následným naladěním řidicí jednotky. Pak bych byl schopen dosáhnout "magických" 200 koní. Do samotné konstrukce motoru se mi popravdě moc zasahovat nechce, ale bude-li to potřeba kvůli sprintům, nebráním se otestovat ostrou vačku a jiné...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
NOS je len chuťovka, stačí že ho máš a raz za čas do toho kopneš. Minule som si všimol, že taká malá fľaštička nie je až tak drahá...
Ak nechceš dať turbo, skús to nejako inak - napr. náporové sanie vylepšiť. No a potom už len dostať tam viac paliva -alebo dostať tam lepšie palivo. Úpravy motora sú náročné na prachy,to je fakt.
Ak nechceš dať turbo, skús to nejako inak - napr. náporové sanie vylepšiť. No a potom už len dostať tam viac paliva -alebo dostať tam lepšie palivo. Úpravy motora sú náročné na prachy,to je fakt.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Až bude čas...Snowmannn píše:hod fotoIvan píše:Tak mám, kolegové, v autě sedačky z Calibry
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ivane, v čem se liší ty výfukové svody? Jak jsem ti to obhlížel, tak mám dojem, že tam máš téměř totéž. 4-2-1 i délka paroží tak nějak odpovídá...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, Ondro, popravdě, nevím. Možná mají jinej průměr, jinej tvar... nevím a neznám nikoho, kdo by je měl...Ondras píše:Ivane, v čem se liší ty výfukové svody? Jak jsem ti to obhlížel, tak mám dojem, že tam máš téměř totéž. 4-2-1 i délka paroží tak nějak odpovídá...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project