Stránka 3 z 3
Napsal: čtv úno 21, 2008 19:24
od rastikk11
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1110 tuto vidim dva kusy a ja mam iba ten vecsi neviem preco sa to nepredava spolu nevie niekto cislo aj na ten mensi kus?
tu sa pise ze 2 kusy tak neviem
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 3769c6662f
Napsal: čtv úno 21, 2008 21:46
od Rumcajz
to sú dva rovnaké.. jeden zospodu a druhý zhora...
Napsal: čtv úno 21, 2008 21:50
od rastikk11
Rumcajz píše:to sú dva rovnaké.. jeden zospodu a druhý zhora...
no toto tu mal dakto napisat kurnaaaaaaa
Napsal: pát úno 22, 2008 08:00
od stefan
Považovali sme to za samozrejme keď sme stále vravili dva kusy.
Tie staré púzdra sú uchvatné.
Napsal: pát úno 29, 2008 19:50
od rastikk11
no dnes som menil aj ja tie puzdra.strasne strasne strasne-horsiu robotu na aute si neviem predstavit.dostat sa tam je priestor asi pre tenku korejsku ruku kedze som to robil este v jame ktora ma hlbku 1.50 som hresil.
postup moj: najprv som asi 1 hodinu skumal ako sa tam dostat pendloval hore dole po rebriku a tak nastala praca.s krvavou rukou sa my podarilo dat dole tie sponky z tej tycky dole a vrchom ju vytiahnut dalej vybrat puzdra nebol problem problem bol dostat von tie debilne gumicky co ostali dnu spodnu som dajako dostal a tu vrchnu som pretlacil dlhym stecom zo spodu a hned ho aj zlomil.vlozit puzdra bolo asi na dalsi e30 min a nakoniec vrchom dostat tu tycku dnu a zo spodu nastelovat pritlacit zacvaknut a hotovo zhruba 2hod.:50 min.
teraz keby som to robil asi 1 hodinku tak kazdy sa uci na vlastych chybach. ale mam to
pocity po vymene:kedze cela tyc riadiacej paky nedrzi v tunele nic je jasne ze akomkolvek mensom opotrebeni puzdier sa jednoducho dotyka karoserie a vrci teraz nie,rychlosti sa my davaju akosi presnejsie a nemaju tendenciu akoby vyskakovat.
celkovy dojem super.
Preto dakujem vsetkym ktory prispievaju tu do fora a my neskuseny sa daco naucime,ved keby nebolo tohto fora tak za prve neviem co my tam drnci a za druhe ako to vymenit.takze dik all a pomahajme si navzajom aspon dovtedy kym si nekupime nove .
Napsal: pon bře 03, 2008 07:11
od stefan
No vidíš že to ide. Mne to trvalo iba cca 1 hodinu aj zo špekulovaním.
A už je v autíčku ticho.
Napsal: úte kvě 20, 2008 21:29
od Sato
No tak cez vikend som sa pokusal tie puzdra vymenit.... ale neuspesne
. Aj som nepodarilo sa mi vytiahnut tu tycku... drzi ju zo spodu este nejaka zavlacka? alebo naozaj len treba tak silno tahat nahor?
Napsal: čtv kvě 22, 2008 07:51
od stefan
Treba podpáčiť z bokov tie plechy čo tú tyčku držia.
Napsal: ned čer 22, 2008 19:53
od ppp
Hmm, mozno uz viem preco som mal problem s radenim 1,2,R pri naklone auta alebo pri preradovani v prudkej zakrute. Zajtra aspon uvidim ci malo vyznam vymenit silentbloky motora a prevodovky. Prevodovkove boli este akotak v celku, az na siroke a hlboke praskliny v gume ale silentblok motora bol na dva kusy. Vymenil som to preventivne vsetko.
Najhorsi bol vlavo na prevodovke, aj po odmonovani plastu pod motorom tam bol pristup ako k peniazom a hlavne na nom isli najtazsi skrutky von aj nazad pretoze prevodovka hned trochu uhla a musel som silentblok znasilnovat aby sedela diera oproti diere. Naspodku to islo celkom fajn, akurat tu dlhu priechodziu skrutku tam museli montovat este bez vyfuku. Zalozil som ju tam obratene, pretoze tak isla dnu lahsie aj ked stale mizerne. Najlahsi bol silentblok motora. Jedna nebolo treba liezt pod auto, ale hlavne vsetko islo lahko odkrutit a ked som prisiel na to, ze staci popustit motor nizsie tak sa dal aj lahko vybrat a nasadit novy. Akurat som nemal kam pichnut racnu, nastastie racna s klbom tu zafungovala perfektne. Zajtra otestujem ci problem s radenim pominul.