Stránka 3 z 5

Napsal: ned lis 19, 2006 19:44
od conpet
Ja myslim ze tam mam takovej dratek se stitkem "95"

conektor

Napsal: pon lis 20, 2006 10:12
od Serpico
....štítek tam asi není, zalistuj pro nexii to zde uvedl i s foto Petrm - Golc - car, možno nastavit 87 - 91 - 95 octan, předpokládám, že to bude stejné i pro tebe....výstup u ŘJ volná bílá zásuvka s třemi drátky - kolíky...

měj se a hledej

Napsal: pon lis 20, 2006 19:38
od JRD McLAREN
..hej je to tam kde je ta zasuvka na diagnosticky konektor..
..
maam aj fotky..
http://ba.zsvs.sk/dohc/octan
..(funkcne od zajtra)..

Napsal: úte lis 21, 2006 10:51
od blaho
Ja som zvedavý ako to vyzerá a furt nefakčí :cry:

Napsal: úte lis 21, 2006 11:20
od peter NR
JRD McLAREN píše:..hej je to tam kde je ta zasuvka na diagnosticky konektor......
...dajte dolu ten plast na pravom prednom stlpiku a pri diag. konektore, ako pise JRD...

Napsal: úte lis 21, 2006 18:41
od JRD McLAREN
..no ..
linka tu: http://ba.zsvs.sk/dohc/Octan
a fotka tu Obrázek

Napsal: stř lis 22, 2006 00:46
od Rasťo
Dik moc. Skusim to omrknut.

octan

Napsal: čtv lis 23, 2006 12:36
od Serpico
....to JRD McLAREN perfektní školící středisko - za chvilku nám můžou závidět i servisy...


mějte se fajn

Napsal: ned pro 03, 2006 20:15
od Rasťo
Tak som ten volny biely trojkontaktovy konektor nasiel.
To prepojenie tam nemam. Zaujima ma, aku zmenu to prepojenie vykona. Co v motore sa bude diat inak? A ktore dva kontakty treba prepojit? Co ak by som prepojil ine dva?

konektor

Napsal: pon pro 04, 2006 10:29
od Serpico
....to Rasťo - ECU ( ŘJ ) veme v potaz octan číslo benzínu - nezapojené 91 octan, při zapojení může být 87 nebo 95 octan, podle toho, které dva krajní spojíš se středním kolíkem....u mě klesnul základní předstih dle skenneru 10 na 9 při volnoběhu a nastavením základním předstihu stroboskopem na značky ( palikx - GOLC CAR oficiál)....mimochodem za cenu "neomaleně nízkou" 169 Kč - pokud to srovnám se Srbou - každé zapojení scanneru 1 200 Kč!!!, jenom přesně určení kolíku si musíš najít tady na servru - a tady to "je"...jinak motor běží v optimálních režimech, u mě navíc došlo k podstatnému snížení spotřeby asi o 1litr - ale nejsem směrodatný auto po "pokusech" v Srba servisu bylo dost rozesran.....


mějme se fajn

Napsal: pon pro 04, 2006 22:32
od Rasťo
takze to prepojenie v bielej koncovke moze byt nahradene zmenou zakladneho predzapalu pootocenim rozdelovaca?

předstih

Napsal: úte pro 05, 2006 10:26
od Serpico
....to rasťo "nikoli" základní předstih je postavení na značky - pro předstih tzv. "základní " - octan číslo je pro ŘJ - ECU a ta mění charakteristiku rozsahu předstihu v různých režimech chodu motoru, dle kterého toho druhu benzínu - tedy octan číslo jinak ŘJ - ECU nezjistí !!, v případě standartního nastavení tedy 91 octan asi taky moc nezkazíš - mnohdy u čerpaček se nedosahuje 95 octanů, i když jsou deklarovány, navíc některé čerpačky prodávají 91 octanů, je o něco levnější asi až o 50hal, tak si vyber...

mějte se fajn

Napsal: úte pro 05, 2006 16:27
od Rasťo
Mne nejde o cenu benzinu, ale o emisie. Ja jazdim na LPG.

Napsal: úte pro 05, 2006 17:18
od RoSta
podľa všetkého by to malo pomôcť aj na LPG, lebo vraj LPG má "oktánové" číslo až cez sto...

Napsal: úte pro 05, 2006 20:23
od Rasťo
Ano ma. Len ci to s tym suvisi... Oktanove cislo vyjadruje odolnost paliva voci samozapalu. Cim vyssie cislo, tym vacsi tlak zmes paliva a vzduchu vo valci vydrzi. Ale ako to suvisi s predzapalom?