Stránka 3 z 4
Napsal: stř bře 29, 2006 14:09
od Kessler
SKUBI píše:Kessler píše:SKUBI píše:která 1,6 má přes sto kobyl? Škopofka těžko.
Škoda Octavia I, 1.6 / 75 kW (101 k)
Sice těsně, ale má...
I motory z roku 1998?
Přes škopofky odporník nejsem.
Tak tos mi nandal brouka do hlavy...takže jsem to zjišťoval a přišel jsem na to, že od začátku (1996) se dávala do Octávky 1.6 MPI/55 kW, která se dávala už do Felicie a v roce 1998 se už nabízela i 1.6 MPI/75 kW, která taky tvořila základní motorizaci pro Combík...někde se uvádí i 74 kW...jak kde...takže asi tak...
Napsal: stř bře 29, 2006 17:12
od Pavel Beneš
plně souhlasím, nemohu ani číst, když nadržujou úplně hnusným způsobem škodovkám.....
Ale: 90-130 úplná pohoda, ticho klid (nové tlumící výplně snad úplně všude)..
brzdy nejsou srovnatelné s dnešníma (to je fakt), ale brzdí slušně
S ABS se na to musí dupat
aerodynamický hluk vnímám od 160 výš.. (asi měli otevřený dveře
)
opotřebení: auto po 80 MEGAMETRECH se povolil šev na manžetě a udělalo se očko o 0,5cm
že se naklání? Mám Eibachy tlumiče /pera -1cm (tvrdší) - nikde nic nevrže a v zatáčce drží co pneu dovolí a náklon minimální
A spotřeba? Na dálnici ustálenou rychlostí 130 spotřeba v létě 6.9l!!!!!
V kombinaci a nešetřím ho vůbec si veme 8-9 a v zimě do 11, ale který kombík s 16V 1.6 o stejným výkonu ne? Neznám!!!!
A ještě tam dali takovou chudobku ..
Napsal: stř bře 29, 2006 18:48
od DREAM
no me hrozne zkazili naladu ... koupil jsem si to hned prvni den a precetl jsem si to a sel jsem se kouknout co za sunku jsem si to koupil :/
pravdu mam v hlucnosti motoru,ta me teda prijde taky HROZNA .. jedu 160 a neni slyset slova..radio krici jak kokot,aby prervalo motor a pak si muzu mluvit ja sam pro sebe..
brzdy me prjjdou v poho, interier neresim,ten se me libi, svy me nepraskaj..zalezi asi jak se k tomu lidi chovaj a nevozit tam 150kg tchyni..
co me mrzi,ze me neukazou auto (mimo lantry) s takovou vybavou,rocnik a velikosti a za stejny money ..
a to,ze je to auto pro chalupare a starsi pary to me udelalo nejvic..to meporazilo,ale uz se z toho docela dostavam
)
Napsal: stř bře 29, 2006 19:47
od SKUBI
Kessler píše:SKUBI píše:Kessler píše:
Škoda Octavia I, 1.6 / 75 kW (101 k)
Sice těsně, ale má...
I motory z roku 1998?
Přes škopofky odporník nejsem.
Tak tos mi nandal brouka do hlavy...takže jsem to zjišťoval a přišel jsem na to, že od začátku (1996) se dávala do Octávky 1.6 MPI/55 kW, která se dávala už do Felicie a v roce 1998 se už nabízela i 1.6 MPI/75 kW, která taky tvořila základní motorizaci pro Combík...někde se uvádí i 74 kW...jak kde...takže asi tak...
No ale je to o fous.
Napsal: čtv bře 30, 2006 09:57
od djpsx
Když už se tu bavíme o "objektivitě", souhlasím s tím, že SM nadržuje hlavně německým a českým autům. Ale docela rád bych věděl třeba jednu věc: Jak to, že když jsem jel na dovolenou Nubirou Kombi, uvařil jsem si v pohodě polévku, kafe a čaj v konvičce (mám tu konvičku, jak se zapojí do zapalovače), dojedl jsem, dopil a v klidu odjel a když jsem totéž absolovoval s Opelem Sintra, musel jsem volat žluté anděly, aby mě nastartovai přes kabely, protože baterka byla v pytli.
A jak to ,že čtyřech lidech a naprosto plným kufrem dával na dálnici na zadek Mercedesu (nejvýš 6 let starý), kde seděli 2 lidi???
A to vše s "chalupářskou" Nubirou Kombi 1.6 SX......
A vůbec Škodovky od poslední Felicie jsou odfláknutá a předražená. Třeba když jsme u Fabie, tak je to tak neuvěřitelně ošklivé auto. Nejvíc mi vadí malé pravé zpětné zrcátko, totálně chudý interiér a cena moc vysoká.
Všechny ty kecy, které napsali páni "chytrák prodejce" a senilní autokrosař se mě docela dotkli. Já kašlu na nějaký drobnůstky. Já se chci příjemně a komfortně svézt, uvézt co nejvíc nákladu, mít patřičnou výbavu, spolehlivé a výkonné auto a za slušné peníze. Proto jsme koupili Kombi Nubiru I a minulý týden i sedana Nubi I. Prostě jasná volba. A až se budu rozhodovat, jaké auto si koupit až doslouží, znova půjdu do Daewa (Chevroletu) nebo možná Hyundai, ale rozhodně do Korejce.
Napsal: čtv bře 30, 2006 10:24
od SKUBI
djpsx píše:Když už se tu bavíme o "objektivitě", souhlasím s tím, že SM nadržuje hlavně německým a českým autům. Ale docela rád bych věděl třeba jednu věc: Jak to, že když jsem jel na dovolenou Nubirou Kombi, uvařil jsem si v pohodě polévku, kafe a čaj v konvičce (mám tu konvičku, jak se zapojí do zapalovače), dojedl jsem, dopil a v klidu odjel a když jsem totéž absolovoval s Opelem Sintra, musel jsem volat žluté anděly, aby mě nastartovai přes kabely, protože baterka byla v pytli.
A jak to ,že čtyřech lidech a naprosto plným kufrem dával na dálnici na zadek Mercedesu (nejvýš 6 let starý), kde seděli 2 lidi???
A to vše s "chalupářskou" Nubirou Kombi 1.6 SX......
A vůbec Škodovky od poslední Felicie jsou odfláknutá a předražená. Třeba když jsme u Fabie, tak je to tak neuvěřitelně ošklivé auto. Nejvíc mi vadí malé pravé zpětné zrcátko, totálně chudý interiér a cena moc vysoká.
Všechny ty kecy, které napsali páni "chytrák prodejce" a senilní autokrosař se mě docela dotkli. Já kašlu na nějaký drobnůstky. Já se chci příjemně a komfortně svézt, uvézt co nejvíc nákladu, mít patřičnou výbavu, spolehlivé a výkonné auto a za slušné peníze. Proto jsme koupili Kombi Nubiru I a minulý týden i sedana Nubi I. Prostě jasná volba. A až se budu rozhodovat, jaké auto si koupit až doslouží, znova půjdu do Daewa (Chevroletu) nebo možná Hyundai, ale rozhodně do Korejce.
Jen musím souhlasit.
Napsal: čtv bře 30, 2006 10:43
od Cross
djpsx píše:
Třeba když jsme u Fabie, tak je to tak neuvěřitelně ošklivé auto.
A co teprve ten novej Roomster.
Nubiru nam sice pekne poplivali, ale sami nejlip vime v cem jezdime.
Napsal: čtv bře 30, 2006 10:50
od PavelZ
djpsx píše:Když už se tu bavíme o "objektivitě", souhlasím s tím, že SM nadržuje hlavně německým a českým autům. Ale docela rád bych věděl třeba jednu věc: Jak to, že když jsem jel na dovolenou Nubirou Kombi, uvařil jsem si v pohodě polévku, kafe a čaj v konvičce (mám tu konvičku, jak se zapojí do zapalovače), dojedl jsem, dopil a v klidu odjel a když jsem totéž absolovoval s Opelem Sintra, musel jsem volat žluté anděly, aby mě nastartovai přes kabely, protože baterka byla v pytli.
Tohle mnoho nerika. Jen to neco vypovida o momentalnim stavu akumulatoru v tom ci onom aute. O aute jako takovem bych si z toho netroufnul delat zadny zavery.
djpsx píše:A jak to ,že čtyřech lidech a naprosto plným kufrem dával na dálnici na zadek Mercedesu (nejvýš 6 let starý), kde seděli 2 lidi???
A to vše s "chalupářskou" Nubirou Kombi 1.6 SX......
I tohle je sporny. Pokud se clovek s tim druhym ridicem primo nedohodne, nikdy nemuze vedet, jestli ten druhy jel, tak jak jel, kvuli tomu, ze ho omezovalo auto, nebo kvuli tomu, ze se mu jinak jet nechtelo.
Napsal: čtv bře 30, 2006 12:11
od djpsx
1) Po incidentu s baterkou jsem se bavil přímo s kamarádem, který tehdy Opely prodával a říkal, že baterky zvlášť u Sinter jsou obrovskou slabinou, ale já jsem tím chtěl říct, že si přece kupuju auto, aby mi dobře sloužilo a ne abych musel vypláznout 95 Euro za nastartování...A další věc, v Nubiře je baterka původní (tj. 6 let) a pořád funguje skvěle. Ta Sintra byla asi 2 roky stará a její majitel je dost pečlivka, takže o auto se stará ukázkově.
A na tomhle případu jsem chtěl demonstrovat nespolehlivost Opelů. Kdyby to byly jen malé, ničemu nevadící, záady, tak nad tím mávnu rukou, ale tohle bylo dost zásadní a zdržení na odpočívadle činilo cca 6 hodin.
2) Ten "Meďák" jel za námi asi půl hodiny a pak na to šlápl a předjížděl. Neuvěřitelně se u toho smál a jeho výraz říkal "s touhle sračkou tady ani nejezděte". Tak na to táta dupnul a trochu jsme se honili. On jel, co to dalo, my jeli co to dalo. Takže průkazné to je, podle mě.
Napsal: čtv bře 30, 2006 12:13
od djpsx
Cross píše:djpsx píše:
Třeba když jsme u Fabie, tak je to tak neuvěřitelně ošklivé auto.
A co teprve ten novej Roomster.
Nubiru nam sice pekne poplivali, ale sami nejlip vime v cem jezdime.
Původní koncept se mi docela zamlouval,a le pak to překopali do dnešní podoby. Hlavně těžko vydejchávám ta přední boční okna. To je šílenost.
Napsal: čtv bře 30, 2006 15:26
od Richard
Zrovna dneska v cca 110 jsem se při slabě hrajícím radiu ptal dcery, jestli ji připadá, že je Nubira hlučná tak, že se neslyšíme. Vzhledm k tomu, že mě odpověděla
tak to asi s hlukem při jízdě tak hrozný nebude. Prostě Svět Motorů jsem přestal vůbec kupovat, stejně jako např. Stereo a Video. Funguje to tak, že zaplať a my o tobě napíšeme jen to nejlepší. To se můžu rovnou kouknout na TOP TV a mám to zadarmo!!!!
V žádném případě netvrdím, že je Nubira nej, nej, nej, ale já si na ni už zvykl a nepřipadá mi, že se enormně naklání (spíše naopak) a je potřeba si zvyknout při pohybu volantem na tu víceprvkovou zadní nápravu, co trochu pomáhá zatáčet. brzdy jsem dělal (zadní) a podstatně se brzdění zlepšilo, ale já mám vzadu kotouče. Samozřejmě 5* v EURONCAP asi nemá, ale deformační zóna je dle mě dostatečná, a cítím se v ní bezpečněji než ve Felicii.
Takže mi může celej Svět motorů skočit "na bendžo"
Jinak nemáte někdo ten článek líp nakenovanej, půlku z toho nepřečtu jen odhaduju co je tam napsáno. Pokud ano hoďte ho sem někam. Dík
Napsal: čtv bře 30, 2006 15:39
od PavelZ
Nemuzes precist? A nechas si ten obrazek zvetsit na originalni velikost, nebo se divas jen na to preview? Z meho pocitace je vsechno citelne bez problemu (rekl bych i s hodne velkou rezervou).
Napsal: čtv bře 30, 2006 15:40
od Miroslav Wróbel
Chtěl jsem pořádný parník a jsem spokojený, nechci se třepat ve škodě s tvrdým "sportovním" pérováním a s málem místa.A motory MB1000.
Napsal: čtv bře 30, 2006 15:48
od Richard
Napsal: čtv bře 30, 2006 15:51
od PavelZ
Tak fajn, problem se vyresil
. Ale je pravda, ze precteni tehle recenze Nubiraka moc nenadchne.