Stránka 3 z 3

Napsal: stř led 30, 2008 12:01
od Oliver Rusnák
Treba si to len vyskúšať... Však ten 100 okt. nieje až tak drahý a na výkone to poznať... Či si už v nižších otáčkach alebo vyšších tak to auto citeľne lepšie zaberá a akonáhle ti prekročí 4 500- 5 000 tak to je krása počúvať tú pravidelnosť... Ten motor akoby ožil... Len raz som natankoval V-Power a nebol som s tým v EVANDE spokojný. Ale počul som, vraj OMV má o niečo lepší 100 okt. ako SHELL ale nevyskúšal som. Až budem nútený, tak vyskúšam. Minule som ale čítal o novej CORVETTA a to bude raketa! Má to už aj zmes kremíka v brzdovom obložení tak je na to doživotná záruka... Som ale zvedavý s čím prídu na náš trh, s akou novinkou. EPICA sa mi až tak moc nevidí... Neviem, niečo mi tam nereže... Chcelo by to zase niečo nové, s lepším motorom a aj litrážou no a samozrejem 6 st. prevodovkou. Nech to ide tiež už okolo 230- 250 km/h lebo nemci sa naparujú, že len ich kodkodáky môžu toľko jazdiť!!! Už im ale šlape na krk HYUNDAY a myslím si, že im to ide v celku dobre...

Napsal: stř led 30, 2008 12:46
od Slam
Cudro píše:Treba si ale uvedomiť že Evanda je skoro o 100 kg ťažšia a väčšia ako Leganza, pritom má ten istý motor, aj ked sa mi zdá trochu priškrtený oproti Leganze. Ved aj v papieroch má Leganza 133 koní a Evanda 131.
Jak ktera Leganza! I Leganza byla casem priskrcena, to mas proste dan za nizsi emise apod. Tech 98 kW (133 koni) u 2.0L maji akorat stary Leganzy, ty novejsi uz maji "jen" 93 kW (126 koni), takze jestli mas 131 koni, tak nemas kvuli vykonu duvod brecet. ;)

Napsal: čtv led 31, 2008 19:49
od Cudro
Leganza je asi o 80 kg lahsia ako Evanda a to je citit. Kolega mal Leganzu s tym istym motorom ako Evanda ale ta leganze bola zivsia. Vseobecne maju Chevrolety z toho isteho objemu nizsi vykon ako konkurencia. Aj ten 2,5 l sestvalec ma iba 150 koni co je dnes na tento objem malo. Napr Hyundai ma v 2,4 l motore pre Sonatu 160 koni.

Spotreba v Evande

Napsal: ned bře 30, 2008 14:00
od hladolef
Tak uz 2mesice jezdim na 100okt.benzin,a musim rict ze to auto je zivjejsi,a tichy chod motoru.Spotreba na dalnici pod 10L.Ve meste 12L.

Napsal: pon bře 31, 2008 08:01
od Cudro
Tiez som vyskusal V-Power Racing a musim uznat ze to auto ozilo. Hlavne sa lepsie zbiera z nizsich otacok a motor bezi tichsie. Je to poznat aj na zrychleni.
Tak ako pisal Oliver ani mne Epica moc nevonia. Teraz som pozeral novu Sonatu co bola vystavena v Zeneve a vyzera super. S tym 3,3 litrovym motorom, 250 konmi a ked ostane povodna cena tak to bude bomba. Chevrolety sa mi pacia ale myslim ze s tymi cenami to trochu prepiskli. Objektivne treba povedat ze milion korun za Epicu je vela. Za tu cenu clovek kupi Ford Mondeo v lepsej vybave alebo Peugeot 407. Hlavne v takych prkotinach ako vrzganie plastov pri zmenach teploty alebo drncanie pri vyssich rychlostiach maju este Korejci co dohanat. Preto by mali zatial ostat pri svojej starej cenovej politike a nepchat sa niekam inam.

EPICA

Napsal: pon bře 31, 2008 09:04
od mzprx
Ja som za moju full Epicu dal 710k... :-) A ten 2,5 liter za to stoji. Ked ladis motor, mas v podstate dve moznosti, bud budes mat velky vykon vo vysokych otackach, alebo budes mat vyssi vykon (tocivy moment) v nizsich a potom to uz tak stupat nebude. V podstate ide o strmost momentovej krivky a cim plochsia, tym lepsie to sedi automatu (aj tempomatu) a tym prijemnejsie sa s tym jazdi. Proste to krasne taha od nizkych otacok, krutiaci moment je dostatocny na to, aby si isiel 60kou v meste na 1300 otackach a 100vkou na cca. 1800 otackach, cim potom setris benzin. V normalnej premavke proste neprekracujes 2000 otacok a motor ide uplne potichu a v pohode. Proste sprava sa to v nizkych otackach podobne ako diesel, ale je to tiche, bez vibracii a bez prejavov turboefektu, ako elektromobil.

Spotreba v Evande

Napsal: pon bře 31, 2008 11:23
od hladolef
Tak to mas Curdo pravdu,aj pri zapnute klimatizaci se to rozjede,aniz bych pocitil ztratu na vykonu.
Tak jsem se koukal co noveho maji Chewy USA a byl jsem mile prekvapen jak levne auta tam jsou.Hned se mi zalibilo Chewy Malibu.
Zakladni cena 19 995 dolaru.Hned bych to menil,moje mne stalo v prepoctu na dolar 40 000.

http://www.chevrolet.com/malibu/

Napsal: pon bře 31, 2008 11:44
od Ivoš
Blbý ale je, že když si necháž dotáhnout i nový auto, tak nemáš záruku....klient si chtěl z USA koupit Lexuse (to SUV)...v přepočtu to bylo o dost levnější i se započtením nákladů na přepravu do ČR...bohužel tady mu u Toyoty řekli, že samosebou může přijet na servis, prohlídky apod., ale zanikne mu záruka.... :? Navíc by si musel nechat přidat některý komponenty, který v USA nemusí auto mít, ale v ČR musí...následně to nechat homologovat atd. atd....

Spotreba v Evande

Napsal: pon bře 31, 2008 13:17
od hladolef
Nastesti se to da vyresit aniz se zvednes se zidle.

http://www.globalcartransport.com/index ... import_usa

To malibu by vyslo se vsim vsudy na 17 000€.

Napsal: stř dub 02, 2008 11:10
od Cudro
Neviem ako je to s nahradnymi dielmi. Americke auta maju inchove miery a europske maju milimetrove. Aj naradie na opravy treba s inymi rozmermi, takze neviem ako by sa to servisovalo.

Spotreba v Evande

Napsal: stř dub 02, 2008 11:55
od hladolef
Ja si myslim ze by stim nemnel byt problem(incove miry).ATU opravi kazde auto,tod jeji reklama.

http://www.usaauto24.com/auto_eng