Napsal: sob úno 18, 2006 19:53
Máš pravdu a já se nemýlím.Přesně si vystihnul,jak to také v servisech funguje.Děkuji ti za tvůj příspěvek.Vím že jsi od fochu,ale já také.Jenom je rozdíl v tom,že mě nikdy zákazník tolik nevadil.Ale holt dneska ty bezpečnostní předpisy.Ty nám dávají zabrat co Petrm.petrm píše:ÁÁ jak tak koukám nic se nezměnilo pan Brousek zase exceluje když mi přijde člověk a zeptá se můžu se podívat tak ho klidně nechám ale podle bezpečnostních předpisů nemá cizí člověk na dílně a kdekoliv v jakékoliv dílně co dělat kdyby se mu cokoliv stalo byl by to průser (není to výmysl servisů ale zákonné předpisy) a nikdy nevíte kdy o něco zakopnete nebo něco podobného jelikož na dílně nebývá zrovna moc místa kolem auta a když tam mám majitele neustále si navzájem překážíme . Mě to zdržuje a jak píše Pavel vždy trvá taková práce mnohem déle jelikož se zákazník každou chvíli na něco ptá a nemůžete odpovídat a zároveň dělat abyste na něco nazapomneli . Zákazník co mi bude tvrdit to co vy , mě rovnou považuje za podvodníka kterého si musí ohlídat aby ho neokradl a takoví zákazník mi moc za práci nestojí . Když jdete na jídlo do restaurace tak se taky nejprve zeptáte jestli vás pustí do kuchyně abyste viděl zda kuchař dělá vše správně a nešidí vás ???? Chtěl bych vidět do jaké restaurace byste pak mohl jít . Jsou servisy co si mohou dovolit v závislosti na místě třeba prosklenou stěnu přes kterou se majitel může dívat ale dál už nesmí u nás je běžné že zákazník si čeká v příjmu a když je nějaký zádrhel tak si ho povoláme k autu vše vysvětlíme a on si jde zase sednout pěkně si podebatují s technikem ap. Nehledě na to , že když Vás budu chtít okrást a vnutit Vám třeba díly které nejsou potřeba vyměnit , tak Vám je vnutím i když vedle mě budete stát a vy si ještě budete myslet jak je to skvěle udělané a nebo když budete nepříjemný jakože z vašich reakcí a názorů které tu prezentujete asi není moc jednoduché s Vámi vyjít tak pro šikovného mechanika není problém se nějak "pomstít "