Stránka 3 z 7
Napsal: sob čer 24, 2006 07:28
od eMKa Slovensko
mzprx píše:A navyse je v Exceli...
nahodeny cennik Epica + Captiva
http://www.lanosclub.com/view.php?cislo ... 2006062401
Epica
Napsal: sob čer 24, 2006 19:22
od hladolef
Napsal: pát čer 30, 2006 08:24
od Cudro
Noo. Oproti Evande to pekne podrazelo. Mam obavy ako sa bude za taketo ceny Epica predavat. Ked som porovnal vybavu s Evandou tak je to porovnatelne v vybavou Epica LT, ktora je cene 900 000 Sk. Za to sa uz da kupit Ford Mondeo, Mazda 6 alebo Toyota Avensis v slusnejsej vybave. Tak neviem neviem ako pojde predaj, pretoze strata ceny pri predaji ojazdeneho auta bude najvacsia u Chevroletu, z toho mi vychadza ze je z uvedenych znaciek najdrahsi.
ceny
Napsal: pát čer 30, 2006 08:51
od mzprx
Ja som fancaristom hovoril, ze pri tychto cenach je zbytocne vobec to zacat predavat, ale problem je v zahranicnych sudruhoch manageroch co maju falosne predstavy o predajnosti...uvidime, pockame, za 2 roky vymenia 3 riaditelov a mozno konecne pochopia, ze problem je niekde inde. Proste ceny su diktovane centralou v Madarsku a treba len pockat, kym to pochopia aj tam.
Napsal: pon črc 03, 2006 08:41
od Cudro
Ked su ceny diktovane centralou v Madarsku, tak sa tomu necudujem. Je to presne to iste co robi MOL s cenami benzinu zo Slovnaftu, ktore su na Slovensku vyssie ako v Rakusku. Tiez si ale myslim ze po polroku sa spamataju. Ked to prepocitam cez kurz, tak v Nemecku je Epica lacnejsia ako na Slovensku. Mozno obchodnici vypustili iba testovaci balonik a cakaju na odozvu. V tej zakladnej vybave ta cena celkom ujde, ale kto si bude taketo auto kupovat v zakladnej vybave.
Napsal: pon črc 03, 2006 09:47
od djpsx
No kdybych si jí kupoval, tak klidně v základní výbavě, která je řekl bych dost bohatá. Věci jako kožené sedačky, vyhřívané sedačky apod. nepotřebuju a ani bych je nechtěl, takže v základu moc rád.
CHevrolet Epica
Napsal: pon črc 03, 2006 09:48
od hladolef
V ptek jsem si konecne sedl do epice,bylo to skoro jako v evande,az na ten super volant,centralni zamykani dveri,hodne chromu a kufr je na teleskopu.Jinak se tady prodava (uver 0%),Jako kazdy chevrolet.Jak jsem se podival na to financovani v cesku tak se mi pretocili panenky.
http://www.daewoo-ostrava.cz/splatky.asp
Napsal: pon črc 03, 2006 11:03
od Kiko
Cudro píše:Ked su ceny diktovane centralou v Madarsku, tak sa tomu necudujem. Je to presne to iste co robi MOL s cenami benzinu zo Slovnaftu, ktore su na Slovensku vyssie ako v Rakusku. Tiez si ale myslim ze po polroku sa spamataju. Ked to prepocitam cez kurz, tak v Nemecku je Epica lacnejsia ako na Slovensku. Mozno obchodnici vypustili iba testovaci balonik a cakaju na odozvu. V tej zakladnej vybave ta cena celkom ujde, ale kto si bude taketo auto kupovat v zakladnej vybave.
Ceny sú nastavené, aby „na Ježiška“ mohli byť "mastne akcie" (rozumej zľavy)!
Napsal: úte črc 04, 2006 11:03
od Cudro
Samozrejme ze ludia si kupia Epicu aj v zakladnej vybave, ale taka automaticka klima, stierace s dazdovym senzorom, tempomat alebo elektrochromaticke spatne zrkadlo su perfektna vec. Toto vsetko ma iba LT vybava. Kedze som si na to uz v Evande zvykol, tazko by som sa toho vzdaval. Za tu cenu by som si kupil radsej Lacetti v lepsej vybave.
Napsal: úte črc 04, 2006 13:26
od djpsx
Cudro píše:Samozrejme ze ludia si kupia Epicu aj v zakladnej vybave, ale taka automaticka klima, stierace s dazdovym senzorom, tempomat alebo elektrochromaticke spatne zrkadlo su perfektna vec. Toto vsetko ma iba LT vybava. Kedze som si na to uz v Evande zvykol, tazko by som sa toho vzdaval. Za tu cenu by som si kupil radsej Lacetti v lepsej vybave.
No tak pokud jsi na to zvyklej, tak to je jiná....my to v Nubirách nemáme, takže nechybí.
Možná automatická klima by byla fajn, ale ty automatické stěrače mě štvaly když jsem jel v Peugeotu 206. Zapnuly se i když na skle byly jen 2 kapky
a navíc tak nečekaně....tempomat bych bral, kdybych jezdil dlouhé trasy, ale nejdelší trasy, které jezdím jsou tak do 400 km, takže v pohodě...a to eletrochromatické zrcátko by bylo fajn, ale není nezbytné.
Napsal: čtv črc 06, 2006 09:27
od Cudro
Tie automaticke stierace su super vec. Mne tiez chvilu trvalo kym som si na to zvykol. U cyklovaca clovek uz dopredu vie kedy stierace utru okno. U dazdoveho senzora si to riadi system sam a zo zaciatku som sa mykol ked utreli okno. Potom som si na to zvykol a zistil som ze je to perfektna vec. Ked ides totiz dlhsie v dazdi a stale sa meni jeho intenzita, tak je to otrava stale stelovat cykovac. Vyborne je to hlavne pri dlhsich trasach. Zapnes iba stierace a o nic sa nestaras. Treba sice nastavit citlivost senzora t.j. ako chces mat suche okno. Ked to nastavis moc citlive, tak to zotrie moc casto aj ked su na skle tri kvapky. Ja to mam nastavene na strednu citlivost a funguje to perfektne. Samozrejme ze zit sa bez toho da.
Napsal: pát črc 07, 2006 12:25
od Kiko
Krtek píše:he he korejský Volvo
ale jednou mi to už v servise (nedaewroleťáckym) mechanik řikal o Soptíkovi.
Myslim, že Holden dělal motory do Leganzy a většiny starejch Daewroletů takže to zas nějak extra změna nebude. Kdo vůbec dělal motry do Evandy a Lacíka ? Holden je australskej Opel a když to maji blíž, než z německa, tak bych tipoval že taky.
Už ste to "Volvo" niekto vyskušal?
Napsal: pát črc 07, 2006 12:39
od Krtek
Kiko píše:Krtek píše:he he korejský Volvo
ale jednou mi to už v servise (nedaewroleťáckym) mechanik řikal o Soptíkovi.
Myslim, že Holden dělal motory do Leganzy a většiny starejch Daewroletů takže to zas nějak extra změna nebude. Kdo vůbec dělal motry do Evandy a Lacíka ? Holden je australskej Opel a když to maji blíž, než z německa, tak bych tipoval že taky.
Už ste to "Volvo" niekto vyskušal?
No vždyť muj Soptík je to korejský Volvo
Zkoušim ho prakticky každej den. Ale jestli někdy bude jiný auto tak to už asi bude VOLVO severský
Napsal: pon črc 10, 2006 18:19
od petrm
Kiko píše:Krtek píše:he he korejský Volvo
ale jednou mi to už v servise (nedaewroleťáckym) mechanik řikal o Soptíkovi.
Myslim, že Holden dělal motory do Leganzy a většiny starejch Daewroletů takže to zas nějak extra změna nebude. Kdo vůbec dělal motry do Evandy a Lacíka ? Holden je australskej Opel a když to maji blíž, než z německa, tak bych tipoval že taky.
Motor HOLDEN byl jen 2.0 a 2.2 DOHC co byl v Nubirách a Leganzách a 1.8 a 2.0 SOHC v Esperech u ostatních to bylo GM bez rozlišení
Napsal: pon črc 10, 2006 19:27
od Krtek
petrm píše:Kiko píše:Krtek píše:he he korejský Volvo
ale jednou mi to už v servise (nedaewroleťáckym) mechanik řikal o Soptíkovi.
Myslim, že Holden dělal motory do Leganzy a většiny starejch Daewroletů takže to zas nějak extra změna nebude. Kdo vůbec dělal motry do Evandy a Lacíka ? Holden je australskej Opel a když to maji blíž, než z německa, tak bych tipoval že taky.
Motor HOLDEN byl jen 2.0 a 2.2 DOHC co byl v Nubirách a Leganzách a 1.8 a 2.0 SOHC v Esperech u ostatních to bylo GM bez rozlišení
GM bez rozlišení... takže něco jako elektronika Kauflanmd a Lidl. Super