Stránka 3 z 3

Napsal: stř bře 22, 2006 15:46
od djpsx
petrm píše:
djpsx píše:
DREAM píše:nevim nevim .. 3/4 polaku jezdi na plyn ... spousta cechu a no problem..takze tyhle "prodavace" beru z rezervou a VUBEC se jich radsi neptam..

jinak me ted slo startovalo na 3 valce a nedrzel otacky ... predtim chcipalo v zatackach..vse ma na svedomi jedna hadicka co vypada od zakrytovanyho motoru (pry nejaka na vyrovani tlaku ci co) ted zas jezdi nadhera..jen to budu muset jednou za cas vzdy zkontrolovat...
No jasný, já jsem to taky neprezentoval jako fakt, ale "co jsme slyšel":-)
no a kdyby ses zeptal mě co já a plyn v daewoo tak bych ti řekl být minimálně hodně opatrný s těma autama je mnohem více problémů než s obyčejnými auty většina jich má rozbitý vzduchový filtr (i když je to jen o seřízení je to tak ) hodně často odcházejí palivový pumpy a vstřiky ale zase je to daný tím že většina lidí jezdí jen na plyn a na benzín jen startují musí se to střidat a hlavně mít stále víc jak půlku nádrže benzínu , výrazně častěji se mění svíčky řekl bych že i častěji děláme těsnění pod hlavou já bych se moc rozmýšlel a muselo by tam být něco moc dobrého aby mě to zlomilo ke koupi toť můj názor ;)
Já jsem o LPG přemýšlel, ale kromě různých "referencí" co o tom slyším (většinou nelichotivých - kladná vlastnost je snad jen cena za plyn) by mě štvalo, že bych musel vozit rezervu volně v kufru (díky nádrži na plyn místo rezervy, že). Takže mi je milejší jezdit bez jakéhokoliv problému i za cenu 29,50 za litr V-Power, ale nemůžu si stěžovat.

Napsal: čtv bře 23, 2006 08:33
od ghostik
Tak závada byla odstraněna. Vadné zapalovací kabely. Nové i s prací 1500,-. Už to zase trhá asfalt :lol:

Napsal: čtv dub 13, 2006 20:58
od Parťák1
Vidíte to , mě to taky občas škube, škubalo víc, ale nejdřív to bylo vzduchem, teď to škube méně často, už tak dvakrát za týden (předtím to bylo dvakrát za den) psal jsem o tom, když jsme Dreamovi radili, umyl motor a šlo mu to prdět do kytek. Ale mám najeto 188 000 km a kabely mám původní, takže asi nejvyšší čas je vyměnit a na membránách u LPG najeto 100 000 km. Takže taky asi čas je vyměnit. Ale když jsem dal do hromady ten vzduch, tak to trhá asfalt. Jinak čestvě po namontování LPG a výměně svíček tenkrát jsem tam dal čtyřbodovky Bosh nebyl problém vůbec žádný asi tak 45 - 50 000 km. ;)