Napsal: stř bře 22, 2006 15:46
Já jsem o LPG přemýšlel, ale kromě různých "referencí" co o tom slyším (většinou nelichotivých - kladná vlastnost je snad jen cena za plyn) by mě štvalo, že bych musel vozit rezervu volně v kufru (díky nádrži na plyn místo rezervy, že). Takže mi je milejší jezdit bez jakéhokoliv problému i za cenu 29,50 za litr V-Power, ale nemůžu si stěžovat.petrm píše:no a kdyby ses zeptal mě co já a plyn v daewoo tak bych ti řekl být minimálně hodně opatrný s těma autama je mnohem více problémů než s obyčejnými auty většina jich má rozbitý vzduchový filtr (i když je to jen o seřízení je to tak ) hodně často odcházejí palivový pumpy a vstřiky ale zase je to daný tím že většina lidí jezdí jen na plyn a na benzín jen startují musí se to střidat a hlavně mít stále víc jak půlku nádrže benzínu , výrazně častěji se mění svíčky řekl bych že i častěji děláme těsnění pod hlavou já bych se moc rozmýšlel a muselo by tam být něco moc dobrého aby mě to zlomilo ke koupi toť můj názordjpsx píše:No jasný, já jsem to taky neprezentoval jako fakt, ale "co jsme slyšel":-)DREAM píše:nevim nevim .. 3/4 polaku jezdi na plyn ... spousta cechu a no problem..takze tyhle "prodavace" beru z rezervou a VUBEC se jich radsi neptam..
jinak me ted slo startovalo na 3 valce a nedrzel otacky ... predtim chcipalo v zatackach..vse ma na svedomi jedna hadicka co vypada od zakrytovanyho motoru (pry nejaka na vyrovani tlaku ci co) ted zas jezdi nadhera..jen to budu muset jednou za cas vzdy zkontrolovat...