Stránka 3 z 3
Napsal: ned led 22, 2006 19:41
od peter NR
a nemoze to byt zamrznuta vlhkost (voda) v palivovom systeme...?
Napsal: pon led 23, 2006 12:28
od Kessler
cubafire píše:a to ti pomohlo? Protoze tato závada je u mě taky, ale je míň závažná. Vyměním preventivně svíčky a uvidím....
No já jsem byl tehdy úplně švorc, takže jsem nechal akorát ty svíčky vyčistit...a pak už bylo stejně brzo jaro tak jsem to nechal bejt...přes léto to nedělalo a když se to letos vrátilo, tak už to bylo horší a chcípalo to uprostřed křižovatek a podobně...nakonec se ukázalo že hlavním viníkem byl špatně seřízenej karburátor...po seřízení se to dost zlepšilo, ale pořád to není úplně dobrý...teď to dobře startuje, dobře jede, ale prostě jakmile se začne teploměrná ručička zvedat ode dna, tak volnoběh klesá až třeba na 500 otáček a má snahu zhasnout úplně...takže si pomáhám plynem...jakmile se zahřeje, všecko je v pořádku...takže doufám že až se dostanu k výměně svíček a kabelů, tak se to spraví úplně...
Napsal: pon led 23, 2006 13:49
od cubafire
No jo, jenže já nemám karburátor. Mám vstřik tak není co bych seřídil. No uvidím. Dnes asi vyměním ty svíčky....
Napsal: pon led 23, 2006 20:54
od Topol
Dobrý večer
Jak jsem psal-16 ráno uvidíme
Je jasný,že vtěchto mrazech auta dostávají zabrat!Ale hodně i pomáhá udržovat čisté a suché kabely ke svíčkám.Zkrátka všude kde je vysoký napětí.Ono to někdy vypadá jako že jsou čistý ale stačí orosený kabel a nenastartujete ani zaboha!Taky občas šoupnout vrťana denaturáku do benzinu kvuli vodě./voda se v lihu rozpustí /a nebo prodávají myslím,že se to jmenuje Velfobin ale to nevím přesně.Aby to nebyla pasta na zuby
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: pon led 23, 2006 20:57
od milosh
Me se osvedcilo obcas misto standartni benzinky navstivit SHELL a doprat mojemu auti "lepsi" benal, pak to jelo lip. No a hlavne mit vzdy dost paliva v nadrzi, to je myslim v zime dost podstatny zaklad !!!
Napsal: úte říj 31, 2006 11:52
od cubafire
A jsem tu znovu se starým známým problémem:
Teploty pod nulou => Ráno nastartuji v pohodě. Ujedu asi 1km a auto začne zdychat, nejde do otáček, prostě to, co jsem popisoval už z jara. Dělá to jak na LPG tak i na benzin, takže problem je jinde.
Nové svíčky - 14 dní
Víčko rozdělovače - 7 dní
Palec rozdělovače - 7 dní
kabely vystříkané Kontoxem - 5 dní
Kabely mají asi 10 měsíců a najeto kolem 25000km
Benzín s Velfobinem - 5 dní
vyfoukaný vzdychový filtr - 7 dní
Fakt netuším čím to může být....
Auto nastartuje perfektně a pak teprve nastane problém. Nedrží otáčky, nejde do otáček a až se zahřeje, tak jede v pohodě.
Prosím všechny zkušené servismany, aby popřemýšleli a dali návrh řešení. Díky...
Napsal: úte říj 31, 2006 20:07
od Richard
Možná bych se pokusil mrknout na hodnoty lambdasondy. Když je motor studený, tak lambda nic nedává, řídící jednotka si bere udaje o teplotě motoru a vzduchu z čidel a nastaví směs. Když se lambda začne ohřívat bere ji už ř.j. a nastavuje směs i podle ní a možná tu je problém, pokud dává divné udaje v průběhu zahřívání...... jinak nevím, když už jsi skoro všechno vyměnil....
Napsal: úte říj 31, 2006 21:07
od cubafire
lambda mě už taky napadla, ale to by vysvětlovalo tento problém pouze při chodu na benzin, protože LPG mám překopané na obyčejný škrtící ventil, takže bez ŘJ pro LPG nemá lambda na směs žádný vliv. nemůže to být ve vzduchové cestě?
Jo ještě. Když to začne zdychat, tak se začne nadměrně kouřit z výfuku. Patrně obyč pára, ale nemůžu to říct s jistotou, protože sám nemůžu skákat po plynu a jít čuchat výfuk.
Takže teď opravdu babo raď....
Napsal: úte říj 31, 2006 22:24
od Richard
S tím škrťákem, mám ho na Feldě taky (teda syn ale ještě po mě) ale u škrťáku je nutný, aby byly membrány v pohodě. Protože jen membrány ti regulujou směs. Když jsou starý tak tvrdnou a studený to špatně zaregulujou. Motor chcípá na volnoběh, neudrží se v otáčkách. Po ohřátí vodou membrány změknou a je to OK. Tak tolik asi k plynu. Synovi taky takhle chcípala Felda a po ohřátí vše OK. Vyměnil membrány a je to Ok. Akorát mu odešlo benz. čerpadlo a tak jezdí a startuje jen na plyn a i v současných teplotách v pohodě.
Napsal: stř lis 01, 2006 07:44
od cubafire
membrány? To spíš jedna ne? Taková asi 13cm gumová potvora ve splynovači. Tak ta je měněná loni, protože mi odešla ŘJ plynu a já nevěděl čím to je, tak byla vyměněna i membrána a veškerá sítka. Dnes bylo nad nulou a problém se neobjevil...
Hele po astartování voda cirkuluje i do splynovače že jo...
Ale to je stejně slepá ulice, to by nědělalo na benzin, kdyby zo bylo ve splynovači...