Stránka 3 z 3

Napsal: čtv led 05, 2006 21:40
od jakub
V.Brousek píše:já jsem nezačal
:D :D :D :D :D :D

to bylo na vsechny :lol:

Napsal: pát led 06, 2006 17:46
od keszi
Ďakujem za váš záujem o pomoc pri kúrení, ale pohádať sa za to neoplatí. Na 13.1., nakoľko idem meniť rozvody, som sa objednal do Daewoo servisu, kde som im povedal aj o kúrení na Matízkovi. Uvidím, čo na povedia mechanici , ktorí by mali byť odborníci. Dám vám vedieť ako som dopadol a budeme múdrejší. Majte sa a ďiky za pomoc.

Napsal: pát led 06, 2006 20:08
od Jarda
Možná,že jsou to debaty o *****,ale i když ty stupně tam nejsou tak to topit má,nemám potíže po cca 1,5km už je znát ,že začíná vlažit a po tak 5km při 0 stupních topí,topil vždy tak,že závada je asi někde v termostatu stačí osahat trubky-hadice jestli jsou teplé.Když mates netopí tak je to závada a ne běžná věc i při -20 topil ale chvíli mu to trvalo,jinak dávám na zimu před chladič plastovou tabulku,aby se to tak nechladilo.Jarda

Napsal: ned led 15, 2006 15:45
od keszi
Takže to bol termostat.

Napsal: ned led 15, 2006 16:05
od Robert
to bylo hned jasny

Napsal: ned led 29, 2006 20:16
od Docent
Robert píše:Prostě a jednoduše: Když je ručička cca ty 2mm před druhou čárkou, teplota je oněch 90 st. C. Pokud mas ručíčku někde kolem první čárky, je to špatně !!! Pokud to topí normálně, nemá to nic společnýho s termostatem, jen máš chybný zobrazování!!! Chápenzí??? :lol:
jj, chápen wir ;) . Takže já mám problém v ukazování, kolega problém v termostatu. BTW i v těhle ruskejch mrazech musím po 15 km trochu ubírat na teplotě topení, protože při tom šíleně podchlazeným motoru s teploměrem na první čárce začíná být v kabině trošku přetopeno :twisted: .