Stránka 3 z 4
Napsal: úte črc 29, 2008 23:33
od Granko
ok, update - zistil som, ze sice vsetko frci ako ma, ale kdesi mi tecie benzin. po dlhsom patrani som nasiel netesnost medzi listou a tretim vstrekovacom. dnes som sa do toho pustil, vymenil testenenie z nahradneho vstreku, lebo bolo poskodene, zlozil a otestoval - ciastocny uspech bol, ze treti vstrek uz netiekol, zato zacal tiect stvrty. tak som celu proceduru zopakoval, dal druhe tesnenie a zatial sa zda, ze to drzi. pointou celeho prispevku je rada, kupit si vsetky tesnenia nove (4x2) a pri cisteni ich rovno vymenit. pri nasadzovani davat pozor, aby sa neposkodili - ja som to riesil nastriekanim konkorom, aby lahsie sadli do listy...
Napsal: úte črc 29, 2008 23:49
od Dark69
Granko píše:ok, update - zistil som, ze sice vsetko frci ako ma, ale kdesi mi tecie benzin. po dlhsom patrani som nasiel netesnost medzi listou a tretim vstrekovacom. dnes som sa do toho pustil, vymenil testenenie z nahradneho vstreku, lebo bolo poskodene, zlozil a otestoval - ciastocny uspech bol, ze treti vstrek uz netiekol, zato zacal tiect stvrty. tak som celu proceduru zopakoval, dal druhe tesnenie a zatial sa zda, ze to drzi. pointou celeho prispevku je rada, kupit si vsetky tesnenia nove (4x2) a pri cisteni ich rovno vymenit. pri nasadzovani davat pozor, aby sa neposkodili - ja som to riesil nastriekanim konkorom, aby lahsie sadli do listy...
este stastie ze tento vikend som to este nerobil
a kde presne kupim tie tesnenia alebo dodal ich JRDa ?
Napsal: stř črc 30, 2008 10:04
od Granko
no tie 2 som mal prave od JRDho, (aj ked su vraj hore a dole rozne, ale to som neriesil). predavaju to normalne ako nahradny diel - objednaj si v servise alebo priamo v predajni ja som bola v BA na Bottovu (02/52965258, 0915 756 327)
Napsal: stř črc 30, 2008 18:29
od JRD McLAREN
ale rozne.. su pozitelnee...
a pasuju z hocijakeho vstrekovaca..ci aj inej znacky...
cize aj f skodovackej predajni mozesh kupit..
vstrekovace vyraba BOSH, SIEMENS, DELPHI, VALEO....atd..
a O kruzky su na 90%tich rovnake..
Napsal: čtv črc 31, 2008 20:51
od martinko
sorac ze trochu odbocim od temy ale tiez sa to tyka vstrekovacou: tatko mi neveri ze pri zaradenej rychlosti ked brzdi motorom sa odpajaju vstrekovace a setri tym benzin. chcem mu to dokazat tak som rozmyslal ze napojim na jeden vstrekovac malu ziarovku a potiahnem je donutra , nemozem tym ovplyvnit nejako nacasovanie vstreku? a mam ju zapojit seriovo alebo paralerne? lebo keby som nieco odfajcil tak ma zozere ....
Napsal: čtv črc 31, 2008 22:48
od Dark69
martinko píše:sorac ze trochu odbocim od temy ale tiez sa to tyka vstrekovacou: tatko mi neveri ze pri zaradenej rychlosti ked brzdi motorom sa odpajaju vstrekovace a setri tym benzin. chcem mu to dokazat tak som rozmyslal ze napojim na jeden vstrekovac malu ziarovku a potiahnem je donutra , nemozem tym ovplyvnit nejako nacasovanie vstreku? a mam ju zapojit seriovo alebo paralerne? lebo keby som nieco odfajcil tak ma zozere ....
na Nexii je nulova spotreba pri zaradenej 5 rychlosti a okolo cca 2000 otackach... vtedy mas uplnu nulovu spotrebu ! to je tak pri kazdom novsom aute... sa mi vidi ze tie co maju vstrekovanie dufam ze netrepem
...to nieje ako na skodovke 120 ze na neutrale
Napsal: čtv črc 31, 2008 23:24
od Granko
hmm, preco len na 5ke? nechce sa mi verit, ze by nexia rozlisovala, co ma zaradene (z prevodovky skoro urcite nie, mozno z pomeru rychlost/otacok)....
" to je tak pri kazdom novsom aute... " - mno, v tomto by som nexiu za prilis nove auto nepovazoval
2martinko - kasli na ziarovku, vyved to na klakson
)). kara pojde, aj ked jeden vstrek odpojis...
Napsal: pát srp 01, 2008 19:57
od JRD McLAREN
a ..nexistuje praave na tento ucel nieco ako "palubny pocitac" ..??
ono ked je clovek rozbehnuty..povedzme na 80..mirne ubere nohhu na plyne..
tak tiez je spotreba menisa..nez na volnobehu..
(pre technickych vrtalov, doba vstreku je kratsia pri 80km/h nez pri volnobehu)
Napsal: pát srp 01, 2008 23:12
od Dark69
JRD McLAREN píše:a ..nexistuje praave na tento ucel nieco ako "palubny pocitac" ..??
ono ked je clovek rozbehnuty..povedzme na 80..mirne ubere nohhu na plyne..
tak tiez je spotreba menisa..nez na volnobehu..
(pre technickych vrtalov, doba vstreku je kratsia pri 80km/h nez pri volnobehu)
no presne tak tak JRDa tak som to chcel vysvetlit ale som to pomotal
a ked clovek vteedy uplne ubere nohu z plynu tak spotreba je uplne nulova
Napsal: sob srp 02, 2008 16:39
od martinko
noooo to je vsetko pekne ... ja tomu verim len moj konzervativny foter si stale stoji za svojim a neuzna ze mam pravdu.... tak mu to musim dokazat . on racej hodi neutral a slape na brzdu....a stazuje sa aku to ma velku spotrebu....
Napsal: sob srp 02, 2008 16:59
od Richard
Je úplně jedno jestli tam je za 5 nebo za 3..... při brzdění motorem bez sešlápnutého plynu by měla být spotřeba "O" palivo začne řj. dodávat v cca 1500 -1800 otáčkách a nižších aby motor nechcípl
Napsal: pon pro 01, 2008 23:36
od Dark69
Ak na volnobehu pridam plyn tak motor nereaguje dobre s plynom..po rychlom pridani urobi brrrrr brrr brrrr ako keby ho zadusilo a neskor hned za tym zzzznnnnnnnnn a to je uz normalny zvuk....proste pri stlaceni plynu nereaguje dobre motor... nereaguje dobre na plyn ..najprv ho tak divne na volnobehu po pridani plynu ako keby dusilo chvilocku a potom za tym hned dobre ide...mozu to byt upchate vstreky?alebo nenapada vas nic?
Napsal: úte pro 02, 2008 08:47
od Granko
jj, tak sa to prejavovalo aj u mna.... skus postupne po jednom poodpajat vstreky, a ak sa pri nejakom odpojenom situacia nezhorsi, tak je to on...
Napsal: úte pro 02, 2008 09:48
od Dark69
Granko píše:jj, tak sa to prejavovalo aj u mna.... skus postupne po jednom poodpajat vstreky, a ak sa pri nejakom odpojenom situacia nezhorsi, tak je to on...
no tak sa do toho pustim
dikes za radu...a potom ich aj cele vycistim podla navodu ktory si zostavil
tak dik...inak tie vstreky mozem odpajat normalne pocas nastartovaneho auta?
nexia
Napsal: úte pro 02, 2008 10:46
od Serpico
...to Granko nessie rozlišuje lépe řečeno její ECU - počítač a jak já říkám " jáchym" nejenom sundání nohy z plynu ( zastaví vstřikování - ale jenom do určitého počtu otáček do okolo 2 000 otáček ) ale také rychlost vozu, zařazenou rychlost ( viz kabely u náhonu tachometru ) a to při kterémkoli rychlostním stupni, tedy ještě jinak při tzv. vyhozené rychlosti " jáchym " neví co má dělat, proto otáčky kolísají a vstřikování jde - motor nakonec taky nezhasne...proto je třeba zapomenout na " vyhazování " rychlostí, to odešlo propadliště techniky jízdy s dodem
Mějte se fajn