Napsal: ned pro 11, 2005 19:56
Tak bohužel, taky jsem to párkrát zkoušel, a kromě dvojnásobného přísunu bodů na Shell Smart žádné zlepšení .Topol píše:a jezdím na Shell V-Power.
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Tak bohužel, taky jsem to párkrát zkoušel, a kromě dvojnásobného přísunu bodů na Shell Smart žádné zlepšení .Topol píše:a jezdím na Shell V-Power.
Tak som pozeral ten link... no ten človek, čo ho dávaš ako odstrašujúci príklad to podľa mňa nepochopil - veď podľa toho čo napísal, tak doslova "lial" vodu na klapku - takto sa dá motor fakt len prepláchnuť...PeterMI_SK píše:tu je nieco o tej dekarbonizacie s vodou sa to uz preberalo a nasiel sa odvazlivec, ktory to skusil .....je pravda ze ked praskne tes. pod hlavou tak su valce ciste ako slza...len jedna mala nevyhoda......treba novu lambdu aj katalyzator.....a to potom je uz ovela lacnejsie zaplatit 5.000 za dekarbonizaciu kde to nebude nutne....
tu je ten link: http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3459
ty pocuj ...PeterMI_SK píše:nedal som to ako odstrasujuci priklad.....ale ako priklad ze to niekto skusil.......ale o tej lambde a kate hovorim ja....ze ak sa ti dostane voda z chladiacej sustavy cez prasknute tesnenie alebo hlavu do spalovacieho procesu.....stale si to odnesie katalyzator a lambda sonda....u lambdy sa jej da este pomost pomocou kupelu v kyseline octovej aby sa z nej odstranil nanos mineralov a ineho boredelu.....ale kat si to odnesie tak ze ho potrha para, ktora v nom vznikne ........ pre zaujimavost v kate dochadza k dohoreniu zmesi pri teplote okolo 1200° C ak sa tam dostane voda, resp. para a ta sa ohreje na takuto teplotu tak roztrha velmi jemne keramicke kanliky v katalyzatore.................
ale pri 1200°C??? .......... a je tam dalsi faktor tlak od motora - para - a tlmic vyfuku ktory ciastocne bruzdi volnemu prechodu tlaku.....cize ak tam vznikne para tak je tam velky tlak ktory moze kat. poskodit......JRD McLAREN píše:ty pocuj ...PeterMI_SK píše:nedal som to ako odstrasujuci priklad.....ale ako priklad ze to niekto skusil.......ale o tej lambde a kate hovorim ja....ze ak sa ti dostane voda z chladiacej sustavy cez prasknute tesnenie alebo hlavu do spalovacieho procesu.....stale si to odnesie katalyzator a lambda sonda....u lambdy sa jej da este pomost pomocou kupelu v kyseline octovej aby sa z nej odstranil nanos mineralov a ineho boredelu.....ale kat si to odnesie tak ze ho potrha para, ktora v nom vznikne ........ pre zaujimavost v kate dochadza k dohoreniu zmesi pri teplote okolo 1200° C ak sa tam dostane voda, resp. para a ta sa ohreje na takuto teplotu tak roztrha velmi jemne keramicke kanliky v katalyzatore.................
..a nevyraba sa nahodou katalizator pri takmer 100% vlhkosti vzduchu ..??
..tomuto sa mi nejako nexe verit..Anonymous píše:ale pri 1200°C??? .......... a je tam dalsi faktor tlak od motora - para - a tlmic vyfuku ktory ciastocne bruzdi volnemu prechodu tlaku.....cize ak tam vznikne para tak je tam velky tlak ktory moze kat. poskodit......