Napsal: úte lis 08, 2005 09:50
Plne souhlasim s tim, co napsal JRD McLAREN, vzhledem k tomu, jak jsou ted ovladany motory je podle meho nazoru v pripade takovehlo cukani hodne vhodne mit informace z ECU, pak je aspon sance, ze clovek bude tusit, ktera cast motoru zlobi.
Je ale pravda, ze kdyz mi treba v aute zacne neco vrzat, snazim se sam prijit na to, co to je. Protoze chapu ze v servisu to nejak rychle zkusi a pak podle zkusenosti nejspis opravi to, co dany problem dela nejcasteji. To se da pochopit, prece jen naklady na pracovni cas servisaka jsou dost vysoke a kdyby pak mel zakaznik platit oravdove nakdlady na "poctive" hledani toho problemu, tak by se asi cukal. Takze se to pokusim najit sam. Ale neverim si natolik, abych se pak do opravy pustil sam (navic mam auto v zaruce), takze kdyz si myslim, ze sem na to prisel, tak se poradim s lidmi ze servisu, jestli je mozne, ze je to ono, a kdyz reknou, ze to mozne je, tak si to v servisu necham opravit.
Je ale pravda, ze kdyz mi treba v aute zacne neco vrzat, snazim se sam prijit na to, co to je. Protoze chapu ze v servisu to nejak rychle zkusi a pak podle zkusenosti nejspis opravi to, co dany problem dela nejcasteji. To se da pochopit, prece jen naklady na pracovni cas servisaka jsou dost vysoke a kdyby pak mel zakaznik platit oravdove nakdlady na "poctive" hledani toho problemu, tak by se asi cukal. Takze se to pokusim najit sam. Ale neverim si natolik, abych se pak do opravy pustil sam (navic mam auto v zaruce), takze kdyz si myslim, ze sem na to prisel, tak se poradim s lidmi ze servisu, jestli je mozne, ze je to ono, a kdyz reknou, ze to mozne je, tak si to v servisu necham opravit.