Stránka 3 z 11

Napsal: pon pro 05, 2005 21:24
od Docent
Robert píše:Tak já už fakt nevím :) Ten Mates je nějakej asi náladovej, bo co...zaq poslední měsíc mi spotřeba klesla na nějakých 5,5-6,5 litru, jsem z toho jelen :roll:
Nezměnil jsi metodiku výpočtu, třeba nepočítáš prvních 10 km :lol: ? Jako socani, když změnili metodiku výpočtu nezaměstnanosti a ta rázem o nějaké procentíčko klesla :twisted: ?

Napsal: pon pro 05, 2005 21:25
od Robert
Docent píše:
Robert píše:Tak já už fakt nevím :) Ten Mates je nějakej asi náladovej, bo co...zaq poslední měsíc mi spotřeba klesla na nějakých 5,5-6,5 litru, jsem z toho jelen :roll:
Nezměnil jsi metodiku výpočtu, třeba nepočítáš prvních 10 km :lol: ? Jako socani, když změnili metodiku výpočtu nezaměstnanosti a ta rázem o nějaké procentíčko klesla :twisted: ?
NE ! To fakt není fór, počítal jsem to vždycky od plné do plné a najednou mi to takhle vychází už víc jak měsíc :roll:

Napsal: pon pro 05, 2005 21:36
od Docent
Tak to je zajímavý, mně naopak Matýzek s klesající venkovní teplotou žere víc :( ,

Napsal: úte pro 06, 2005 06:06
od zabijec
Docent píše:Tak to je zajímavý, mně naopak Matýzek s klesající venkovní teplotou žere víc :( ,
Jestli kluci namají matesa určenýho někam na sibiř, že by byl naladěněj na nižší teploty :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte pro 06, 2005 15:56
od Robert
Dělejte si prdel z plastelíny, ne ze mě :twisted:

Napsal: čtv led 26, 2006 08:48
od DannyFloyd
Měl bych dvě věci.

1. Když se snažím jezdit usporně, tak třeba při dojezdech na křižovatce, když z dálky vidím že tam je červená, zařadím pětku a nechám to dojet "jak jen to jde". To samé při jízdě z kopce. Pětka a přibržďuji, při prudším kopci zařadím takový stupeň, abych brzdil motorem a auto nezrychlovalo (správné zásady pro jízdu z kopce) :-)

Kamarád, který má Felinu mi ale tvrdí, že při takových situacích, když chce ušetřit, vyřadí a jede na neutrál (samozřejmě s vyjímkou prudkého a dlouhého sjezdu). Podle jeho názoru má pak nižší spotřebu.

Já si myslím, že řídící jednotka je naprogramovaná tak, aby při 5-tém stupni a nízkých otáčkách mělo auto minimální spotřebu, rozhodně menší než kdybych jel na neutrál.

Kdo má pravdu??? :-o

2. I přes pokročilé počítačové vzdělání sem asi v poslední době "debil" a nemohl jsem najít žádné podrobnosti o srazu na Moravě (jen předběžný termín poslední víkend v dubnu). Můžete mi někdo napsat odkaz kde to najdu???

Díky,

Danny :lol:

Napsal: čtv led 26, 2006 08:57
od Habron
Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).

A údaje o srazu na Moravě najdeš v sekci Srazy: Daewoo / Chevrolet ZRAZ NA MORAVE

Napsal: čtv led 26, 2006 09:40
od Robert
Habron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
-i Naprosto přesně -i :PP:

Napsal: čtv led 26, 2006 09:43
od Habron
Robert píše:
Habron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
-i Naprosto přesně -i :PP:
To znamená, že jdeme na pívo??? :lol: :lol: Ale já nemůžu, já jsem v práci :roll:

Napsal: čtv led 26, 2006 10:03
od Vojta
Je to jednoznačně pravda, ověřené i v praxi. S dřívějšími vozy s karburátorem jsem jezdil tak, že jsem před křižovatkami a v táhlých klesáních vyřazoval a nechal dojíždět. U firemní fóbie jsem to dělal taky tak, až mi to předvedli na fóbii s palubákem, že na neutrál je spotřeba vyšší. U Matýska se spotřeba snížila cca o 0,4 l/100km. Ale dalo mi to práci si zvyknout.

Napsal: čtv led 26, 2006 10:28
od Robert
Habron píše:
Robert píše:
Habron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
-i Naprosto přesně -i :PP:
To znamená, že jdeme na pívo??? :lol: :lol: Ale já nemůžu, já jsem v práci :roll:
Tak jelikož jsme oba z Brna, tak můžem ;) ..po práci :D

Napsal: čtv led 26, 2006 18:35
od V.Brousek
já bych šel také na :PP: ,ale mám do do Brna moc dalekóóóóóóóó

Napsal: čtv led 26, 2006 20:21
od Habron
Pane Brousku, přijedeme za Váma -i.

Napsal: čtv led 26, 2006 20:29
od V.Brousek
Habron píše:Pane Brousku, přijedeme za Váma -i.
to by Vám těch pár piv,co by jsme případně vypili přišlo hodně draho.Já tak tři kousky a jdu domů. :D

Napsal: čtv led 26, 2006 20:41
od Habron
Tak to já taky moc nevydržím :lol: Už to není co bývalo, a můj šéf mě varoval, že další zlom nastane v 36 :oops: