Stránka 3 z 3
Napsal: sob říj 22, 2005 23:53
od fireman
mrk píše:a na druhej strane namiesto packy je slot na pametovu kartu
v tej dobe
skor disketova mechanika
Napsal: ned říj 23, 2005 00:00
od ]Rebro[
No ty jo, gde soudruzi z rumunska udelali chybu...
Aspon co som sa doftipil, tak to nie su pamatove sloty, ale ovladanie kurenia... no ... lustime dalej
Napsal: ned říj 23, 2005 00:41
od fireman
Napsal: ned říj 23, 2005 00:48
od ]Rebro[
Kamarade, ja som si za 150Sk kupil i knizku "Udrzba a opravy vozov Oltcit" a napisal to sam brat nasho kozmonauta.. Remek
Ale ja som ju premenoval na "Opravy a udrzba"
Napsal: ned říj 23, 2005 05:31
od fireman
Napsal: ned říj 23, 2005 09:52
od LIFELIKE
Tak ja neviem.... ked som pred 16 rokmi prisla byvat, kde byvam, tak som mala suseda, co mal Olcita. Neskutocne dobre auto to muselo byt, lebo on to auto zbožnoval. Fakticky dnes sú auta asi nanič, lebo nabadám takú lásku k nim, ako bola kedysi napriklad k trabantu. Ti ludia sú cez všetky úptrapy na tie autá hrdí.... a čo je zaujímavé s láskou na ne spomínajú.
Asi tak akože o mrtvom iba v dobrom....
Napsal: ned říj 23, 2005 12:32
od ]Rebro[
Pekne si to napisala. Presne, tie auta boli kuskami z majitelov. Dnes je to brane uz iba ako tovar
Napsal: ned říj 23, 2005 13:11
od mipo
]Rebro[ píše:Pekne si to napisala. Presne, tie auta boli kuskami z majitelov. Dnes je to brane uz iba ako tovar
Ja teda Kalos nemám ako tovar! Aj keď Kartónek zostane navždy Kartónkom!
Napsal: ned říj 23, 2005 22:06
od peter NR
V našej "garážovej kolónii" mám suseda, ktorý má 1200 žiguláka(stav zodpovedá veku) a pripomína mi presne tie časy dávno minulé - každý deň sa v tom trocha povŕta a je spokojný. Inak po Nitre behá oltcit s každým plechom inej farby, ale má vyvarené piate dvere(teda špz na nárazníku) - to len na margo toho tuningu...
Napsal: stř lis 23, 2005 21:50
od ]Rebro[
Napsal: stř lis 23, 2005 21:54
od peter NR
To máš tak - stará láska nehrdzavie..................., alebo žeby v tomto prípade už hrdzavela???
Napsal: stř lis 23, 2005 21:59
od ]Rebro[