Stránka 3 z 4

Re: RJ je vlavo hore pod palubovkou

Napsal: čtv zář 01, 2005 12:25
od Sato
conpet píše:
stanoc píše:
Sato píše:No RJ centralu som tiez hladal ale nenasiel teraz pozeram ten polsky manual. O elektrike sa tam pise od strany 501. zatial som o RJ centralu nenasiel nic.
RJ je vlavo hore pod palubovkou
Tak to dneska proverim. Zatim jsem tam nasel jen ten pipak na pasy. Uvidime ;)
Ja som sa zase dozvedel zeby to mohlo byt aj v prednom stlpiku dole pri nohach,bud sofera alebo spolujazdca...
Takze neviem...

Mozno niekde tu:
Obrázek

Re: RJ je vlavo hore pod palubovkou

Napsal: čtv zář 01, 2005 16:42
od stanoc
Sato píše:
conpet píše:
stanoc píše:RJ je vlavo hore pod palubovkou
Tak to dneska proverim. Zatim jsem tam nasel jen ten pipak na pasy. Uvidime ;)
Ja som sa zase dozvedel zeby to mohlo byt aj v prednom stlpiku dole pri nohach,bud sofera alebo spolujazdca...
Takze neviem...

Mozno niekde tu:
Obrázek
este vižšie,asi sa knej dostaneš ked vybereš tachometer a tie cele budiky,ona je pod vrchnou doskou pristrojovky

Napsal: čtv zář 01, 2005 16:46
od conpet
V prednim sloupku ridice mam jen relatka, na spolujezdce jeste kouknu :cry: , v levo nahore jsou jen pojistky a 2 trubky na vzduch. Na ty fotce je videt vzadu neco bilyho. To jsem u me nevidel. Jdu se podivat znovu :idea: Zacina me z toho hledani bolet pater. :lol:

Napsal: čtv zář 01, 2005 17:51
od conpet
To bily je imobilizer. Nechapu to, v aute ho nemam presto tam je. Asi je pripravenej ale neni zapojenej. (pul hodiny lamani zad :? ) Vyndat pristrojovku :?: :?: a ze by nad ni :?: :?:

Napsal: čtv zář 01, 2005 19:30
od Sato
A ta cierna krabicka nad tou hnedou je co?

Napsal: čtv zář 01, 2005 19:47
od conpet
To jsou jen nejaky relatka.

Napsal: čtv zář 01, 2005 20:01
od Sato
Toto som nasiel. Malo by to byt z Espera.

Schema centralu:
Obrázek

Napsal: čtv zář 01, 2005 20:35
od stanoc
Sato píše:A ta cierna krabicka nad tou hnedou je co?
sory....pod pristrojovkou na lavej strane je jednotka na ABS,a na pravom -spolujazdcovom stlpiku pri nohach je RJ,idu do nej dva konektory asi to bude ona..nič ine som už nenašiel,teraz som prišiel z garaže,rozoberal som interier
čau

Napsal: čtv zář 01, 2005 21:12
od conpet
No jeste ze jsem tu pristrojovku nezacal rozebirat, asi by me uz trefil slak. :lol: U toho spolujezdce se podivam teda zejtra :idea: . Vim ze tam je pocitac ale jestli i central to nevim - uvidime. Jestli to schema co sem dal Sato sedi , tak je to super a pujde k tomu pripojit 90 procent dalek/alarm.

Napsal: čtv zář 01, 2005 21:57
od Sato
Tak sorry, ta schema je z Matiza. Mozno je vsak podobna...

Napsal: čtv zář 01, 2005 23:12
od ppp
Na espere je to jednoduchsie, lebo tam spolujazdcovimi dverami neovladas central, len u vodica. Zato mozes od vodica tlacidlom vsetko uzamknut a odomknut.
Inac tie hodiny som zistil, ze ked som sa s nimi hral, tak som im tak umazal sklo, ze ony pri zapnutom zapalovani isli, len som ich cez lesknucu sa smuhu nevidel :).

Napsal: pát zář 02, 2005 06:39
od stefan
Tá oprava hodín je fakt super. Hľadal som jednotku ABS a vďaka vášmu úsiliu rozobrať celé Espero som ju zdá sa už našiel. Dík.
Ak budete pokračovať podobným tempom, tak za týždeň máte komplet rozobraté autá. Ináč o centrále sa píše aj na piatej stránke tohto fóra.
Kuknite sa tam. Už by se dávno vedeli kde je jednotka centrálu.
Ešte jedna rada. Auta nerozoberajte, ale vozte sa. :P

Napsal: pát zář 02, 2005 10:30
od Sato
stefan píše:Ináč o centrále sa píše aj na piatej stránke tohto fóra.
Kuknite sa tam. Už by se dávno vedeli kde je jednotka centrálu.
Ešte jedna rada. Auta nerozoberajte, ale vozte sa. :P
Sakra... Ako ze som si to nevsimol :evil:

https://www.chevroletclub.cz///viewtopic.php?t=1997

ZABEZPECOVAK

Napsal: pát zář 02, 2005 17:27
od Pavel Kameník
cusin opravdu to nerozebirejte. Proste co tady pisete je podleme blbost. Jak tady jeden kolega popsal tak central se prepina podle napeti na dvouch vodicich. To je kvuli zabezpecovacim systemum a kvuli zamkum jako ma Wolsvagen kde to ridi cipovka atd.... U tohodle zamku podle schematu vam to nijak nepomuze maximalne neco podelate. Navic budte radi ze to nejde na jednu jednotku ale ze jich je moooc :)
Zkousim doma udelat prevodnik ale nevim nemuzu to auto rozdelat pokud nekdo vite urovne za zamkem tak mi pisnete. Jen me zajima jestli z toho kontaktu u zamku jde inpuls nebo jestli je sepnutej porad jako to je ve schematu. Navic ve schematu se uvadi ze je to dvoj vodicovej central. To schema co tady mate s tou 4700 je peti vodicak a docela se to podoba CL-20 od jablotronu takze si to asi nekdo predelal, ale sezente pak jak to pripojil na klicek. Taky by me zajimalo zajak dlouho vyjede okno nahoru. Potrebuju to vedet kvuli prizpusobeni JABLOTRONU na tohle auto. Zatim prvni verze ma asi 12 soucastek ale rek bych ze to bude mnohem horsi, bohuzel. Ovsem pokud vezme central jablotron tak to vezme i 90% jinejch takze se neni ceho bat. JInak k imobilizeru. Mam dojem ze je napojenej na jeden drat u zapalovani tudiz pokud zlodej bude chtit spojit jen tech par dratku ma smulu. Takze to bude mit imobilizer. A ta krabice relatek muze bejt cokoliv. Po zkusenostech z PEUGOTA 405 opravdu cokoliv. Tak zatim

Napsal: pát zář 02, 2005 17:32
od conpet
stefan píše:Tá oprava hodín je fakt super. Hľadal som jednotku ABS a vďaka vášmu úsiliu rozobrať celé Espero som ju zdá sa už našiel. Dík.
Ak budete pokračovať podobným tempom, tak za týždeň máte komplet rozobraté autá. Ináč o centrále sa píše aj na piatej stránke tohto fóra.
Kuknite sa tam. Už by se dávno vedeli kde je jednotka centrálu.
Ešte jedna rada. Auta nerozoberajte, ale vozte sa. :P
A je to. Tak uz to vime :lol: Ale za tu srandu to stalo ne :?: :?: Aspon ted uz presne vime, kde co je. A nebylo to zase tak marny, pri prolejzani jsem zjistil vypalou trubku na rozvod vzduchu, tak jsem ji aspon nasadil. :D