Stránka 3 z 3
Napsal: pát srp 10, 2007 08:10
od kasma
Blackjohn, suhlas...
3 km, zohreje sa a rucicka sa vysplha 1-2 mm nad strednu palicku a tam aj ostane, uz sa vyssie nepohne... Rovnako v zime aj v lete drzi na tom istom mieste...
Napsal: pát srp 10, 2007 10:15
od conpet
Já to mám pořád při normální jízdě v 1/4 stupnice, jen ve městě se to dostane na 1/2 , nevaří to od 1/2 spíná větrák a v zimě taky topí dobře.
Napsal: pát srp 10, 2007 11:15
od Rumcajz
jo jo mne taky... len mne to v zime netopí ale hreje...
teplota
Napsal: pát srp 10, 2007 11:15
od Serpico
....no já se přidám - na nexii v půlce stupnice ( neexistuje ) mezi dvěma tečkami - jde o to se pozorně podívat asi značka pro servismany - jinak jsou asi 4 druhy termostatů podle určení klimy -
ani při uvaření - vyfouknutí těsnění ručička staále hlásala polovinu - ( poté měněn i termostat )... jinak při stálé mrazuvzdorné náplni stoupá bod varu až ke 108-110°C....
Mějte se fajn
Napsal: ned pro 28, 2008 10:21
od pkuruc
ahojte, neviem ci ma s tym nieco aj pristrojovka, ale ked som mal povodnu pristrojovku, tak mi sla teplota medzi druhou a tretou palickou stale, a pritom auto slo normlane a nehrialo sa. po vymene druhej pristrojovky sa mi drzi teplota pekne na strede ukazovatela. neviem ci s ym maju nieco spolocne tie diody na pristrojovke vzadu, ale proste sa to zmenilo a pritom motor ide stale rovnako.
espero
Napsal: ned pro 28, 2008 10:49
od Serpico
...to sefof.brat na polovině je snad u všech " dejvú ", to je normal ... ty diody to ani nevím, že je tam mám, neřeším...jen tak mimochodem provozní teplota vody je někde okolo 90 - 95°C je to podle termostatu, jsou asi tři podle stupně sepnutí a klimatu do kterého jsou prodány...
Mějte se fajn
Napsal: ned pro 28, 2008 11:06
od Hynek
Ty diody s měřákem teploty nemají nic společného. Celé "můstkové" měření je uvnitř teploměru. Je tam +12V, -12V ten třetí vodič vede k teplotnímu čidlu na hlavě motoru.