Diaľkové ovládanie, alarm a centrál
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Nejake schemy su v polskom servisnom manualy ktory mozes stiahnut tu: http://espero.daewooclub.com/download.phpAnonymous píše:kde by som nasiel el. schemu espera ? dik
R.I.P
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
peter NR ->
Ahoj volakedy si mi poslal info o zapojeni mojho alarmu:
1.
oranž- relé blok. motora- pin85
modrý- relé blok. motora- pin86
bledozelený- dverové spínače
žltý- kufor
2x šedý- smerovky
2.
červený- +12V
čierny- kostra
tmavomodrý, tmavozelený- motory CZ
hnedý, biely- signály otvor-zatvor
fialový- program. tlačidlo- voči kostre
zelený- LED- voči +12V
Dnes som sa na to konecne kukol a trosku nechapem.
oranž- relé blok. motora- pin85
modrý- relé blok. motora- pin86
su vlastne pri zamknutom aute pod prudom aby rozpajali rele, co sa mi ani trosku nepaci a este som nepochopil preco oranz ide k poistke benzinoveho cerpadla.
zvysok by bol jasny
ale neviem ake signaly su na:
žltý- kufor
hnedý, biely- signály otvor-zatvor
pretoze su usmiknute a nezapojene
a este ako sa vlastne pouziva ovladac dialkoveho. Mam tam tie dve tlacitka jedno jednobodkove a druhe dvojbodkove. Jednobodkovym odomykam a zamykam, takze vlastne nikdy neviem ci som auto zamkol alebo odomkol a dvojbodkovym "hladam auto" zurivym blikanim smeroviek. Ale ako "otvorim kufor" ?
Ahoj volakedy si mi poslal info o zapojeni mojho alarmu:
1.
oranž- relé blok. motora- pin85
modrý- relé blok. motora- pin86
bledozelený- dverové spínače
žltý- kufor
2x šedý- smerovky
2.
červený- +12V
čierny- kostra
tmavomodrý, tmavozelený- motory CZ
hnedý, biely- signály otvor-zatvor
fialový- program. tlačidlo- voči kostre
zelený- LED- voči +12V
Dnes som sa na to konecne kukol a trosku nechapem.
oranž- relé blok. motora- pin85
modrý- relé blok. motora- pin86
su vlastne pri zamknutom aute pod prudom aby rozpajali rele, co sa mi ani trosku nepaci a este som nepochopil preco oranz ide k poistke benzinoveho cerpadla.
zvysok by bol jasny
ale neviem ake signaly su na:
žltý- kufor
hnedý, biely- signály otvor-zatvor
pretoze su usmiknute a nezapojene
a este ako sa vlastne pouziva ovladac dialkoveho. Mam tam tie dve tlacitka jedno jednobodkove a druhe dvojbodkove. Jednobodkovym odomykam a zamykam, takze vlastne nikdy neviem ci som auto zamkol alebo odomkol a dvojbodkovym "hladam auto" zurivym blikanim smeroviek. Ale ako "otvorim kufor" ?
Alarm nmám aj ja no tiež neviem či je od výrobcu alebo dodatočne montovaný. Mám tam dokonca aj ultrazvukové senzory pohybu v kabíne, kontrola kapoty, dverí a kufra, otrasove cidlo. KDE SA VACSINOU NACHADZA NUDZOVE TLACIDLO DEAKTIVACIE ALARMU?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
asi ti to rozpojuje cerpadlo nebo vyradi imobylizer, ale kdyby si nenapsal ze to nestartuje tak bych tvrdil ze to treti tlacitko je na kufr
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Re: Diaľkové ovládanie, alarm a centrál
Zdravím, mňa už omrzelo stále otvárať a zatvárať auto kľúčom, tak som si objednal takéto DO:
- Přílohy
-
- DSC03052.JPG (49.01 KiB) Zobrazeno 3026 x
-
- DSC03049.JPG (49.8 KiB) Zobrazeno 3026 x
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)