Stránka 3 z 4
čerpadlo
Napsal: sob led 20, 2007 15:21
od Serpico
.....to palikx to je průser - dnešní technika, která už zítra je jiná to chce sem tam školení ( ale to něco stojí + prostoje ) no a vy jste jenom stroje na "prachy" - tedy makej a nekecej ( netelefonuj ), nechoď na WC, na to máš volno - "za to tě neplatím" atd., tj. reálné zrcadlo z druhé strany současné úrovně v servisech....
mějte se fajn servismani
Napsal: sob led 20, 2007 20:46
od palikx
no mluvis mi z duse ale nas uzasnej sef rika ze daewoo nikdy zadne skoleni nedelalo.a ze ho nedela nikdo.(to ze mame kamarady v renaultu nebo ve skodovce kteri jednou za ctvrt roku jedou na nekolika denni skoleni to ho nezajima a pry kecame.)tak asi to je pristup naseho vedeni
jinak mi mluvis z duse.jsme jedini co delaj penize a jsme pro ne povl a odpad ktery nema narok ani na pridani par korun na vyplatu natoz na vanocni premii.jsme chuda krachujici firma- asi
Napsal: ned led 21, 2007 10:24
od Serpico
.....
no
palikx vaši šéfové si nevidí na špičku nosu.... při dnešních technickým rozvoji jsou auta nacpaný elektronikou viz stávající systémy ABS, EPS a všechny ty hlídače stability, prokluzu atd., a scanner jenom hlásí závada neznámá....bude to problém většiny servisů....
mechanik prostě není - výkopový pracovník, námezdní síla bez kvalifikace ( a ta se musí doplňovat - rožšiřovat, pokud chce zůstat na úrovni ), nicméně tady na servru vás máme rádi oba i s petrmem ( dovolím si mluvit za všechny ) a
pro "pantátu" je vás škoda....jinak díky za "benzínové čerpadlo" já jsem dlouho přemýšlel proč je tam ten volný konektor...jinak pokud to tak je - je to chytrá kontrola jestli mi tam jde šťáva - elektrika a nemusím se dobývat pod sedačky....
mějte se fajn
konektor
Napsal: úte led 23, 2007 10:49
od Serpico
....to palikx je to tak, volný konektor v motorovém prostoru - je pro kontrolu přívodu napětí do benzínového čerpadla - zapojil jsem do konektoru voltmetr a při zapnutém zapalování - napětí 12 V a to postupně klesalo ( mírně řádově v setinách ) odběr proudu benzín. čerpadlem ale nevypnulo se po 2 - 3 minutách ( instrukce GM ) - dál jsem nechtěl trápit zap. cívku ( vys. napětí proudu bez odběru ).....nicméně jsi opět zabodoval ( pokud tam dáš napětí roztočíš čerpadlo ) - na co je ten konektor mi nedokázali odpovědět ve značkovém servisu....
mějte se fajn a palikx s petrmem zvláště
Napsal: stř led 24, 2007 21:40
od palikx
jasne diky ale tohle je popsany ve schematu elektriky nebo v servisnim manualu .ale nasel to petr nahodou.
těsnění
Napsal: čtv led 25, 2007 11:51
od Serpico
...páni "servismani" ( petrm a palikx ), díky zase jste mě poučili ( o tom co se mi nedostalo ve značkovým servisu, opakuji se, já vím ale musím ) a mě nezbývá než konstatovat, Vás je v Golc Caru škoda, mechanici, kteří si sami doplňují informace, které by měli získat na školeních, viz v předcházejícíh statích - octan konektor skutečná ( praktická ) znalost různé problematiky u aut....prostě není co dodat....
mějte se fajn
Napsal: čtv led 25, 2007 12:02
od mil
To Serpico:
Ty si Paliho a Petrova chodiaca reklama. Myslím to v dobrom. Určite si tú reklamu zaslúžia a je správne, že ich chváliš. Ja som prešiel tiež podobne drahou školou ako Ty, než som pochopil, že nájsť skutočného odborníka je ako vyhrať v Športke. A ešte viac sa to týka lekárov. Pre mňa si tu najväčší sympaťák, stále online a stále ochotný poradiť, podobne ako Palix a Petrm.
těsnění
Napsal: pát led 26, 2007 10:39
od Serpico
...to mil jsem a budu a stálo mi to hodně peněz, než jsem na ně přišel, jsou jinde, prostě se zajímají o danou problematiku, doplňují si sami vzdělání, poznatky, zkušenosti s kolegy, kterým pantáta dopřál školení atd.,
.... v medicíně nám nezbývá než důvěřovat a to je velký problém s velikými rozdíly....dobří lékaři odcházejí do ciziny ( mnohem vyšší platy a statut ) ale to je jiný a velký problém současného Česka i Slovenska...prostě lékaře si cením mnohem více než zkorumpovaný politiky....a bohužel skutečné ocenění své "práce" nemají....
mějte se fajn
zdravim
Napsal: čtv úno 08, 2007 13:07
od MilanK
Prosim Vas je problem vymenit olejovy filter . Teda ci je problem ho odsrubovat bez remena na to urceneho . Caka ma vymena a ako si sa mi zda dost nedostupny. Dik Mimochodom predosly majitel tam lial Shell Helix plus 10W/4 Co vy na nho? Dik
Napsal: čtv úno 08, 2007 13:14
od -peha-
No problem to neni ale bez dakeho stahovaku je to dost problem ale ked si zrucny tak staci v najhorson filter prepichnut skrutkovacom a povolit no a utiahnut len rukou ale dobre silno aby Ti nespadol
K tomu oleji je to v pohode cize dobry olejik
Napsal: čtv úno 08, 2007 19:28
od Slavek
akorat bacha na to jak sundas filtr tak jeste od tud tece pomerne hodne oleje, todle korejci trosku nevymysleli, filtr je skoro na urovni vypustaku, a navic to vsechno potece na ten plastovy kryt, ja sem kdyz menil poprve tak sem to nevedel po druhe sem si tam dal hader
Napsal: pát úno 09, 2007 21:05
od palikx
ale jo jde se tam dostat neni to sice sranda ale jde to.olej je opravdu v pohode nic jineho bych tam ani nelil.a s tim sroubovakem je to jedine reseni kdyz nemas stahovak
Napsal: sob úno 10, 2007 15:28
od ppp
Ja na filter pouzivam dve finty. Jednak pri montazi natriem tesnenie silikonvou pastou, ta vlastnosti casom nemeni, urcite nevyschne ako olej a za druhe filter utahujem jednou rukou aby som ho dvoma dokazal povolit
.
Napsal: stř dub 30, 2008 23:48
od ppp
Tak uz mam aj ja vymenene tesnenie veka ventilov. Zistil som ze je lepsie vsetko poriadne ocistit a nepouzit vobec silikon. Tesni to aj bez silikonu ak je nove tesnenie, je to menej roboty a menej problemov. Este to zajtra prekontrolujem ale dnes po 10km teste nebola nikde ani slza. A to som ani nedotiahol matice tak aby sa gumy pod novymi gumoplechovymi podlozkami uplne splostili az na kov na kov.
Tymto chcem podakovat carmaxu na harmincovej v ba, ze ma znovu varovali aby som k nim nesiel dat menit rozvody. Remen je este celkom ok po vyse 55tkm a tak by ho tam mohli nechat tak ako ked pred dvoma rokmi "pretesnovali" veko ventilov starym tesnenim ktore sa mi dnes doslova rozpadlo pri vyberani. Matice na veku boli tak utiahnute aby to aspon trosku tesnilo, ze gumoplechove podlozky boli uplne zdeformovane a musel som ich "vyskrutkovat" cez zavit. Tesnit to samozrejme netesnilo. Okrem toho bola dosadacia plocha zasvinena od hliny a karbonu. Skoda len ze nemam istotu ci mi nauctovali aj nove tesnenie alebo len pretesnenie, pretoze ucet uz vzal das.
olej
Napsal: čtv kvě 01, 2008 16:51
od Serpico
...to PPP olej se dává na těsnění filtru oleje jenom proto, aby se mohlo protočit utěsnit gumové těsnění mezi filtrem a karterem a nevyjelo z drážky filtru, tím je jeho úloha splněna...jinak na víko je kontraproduktivní dávat silikon je to o sklonu a většinou vyjede těsnění mimo, protože díky silikonu klouže, taky ho mám u nexie na " sucho "...
Mějte se fajn