Stránka 3 z 4

Napsal: pon dub 05, 2004 22:27
od petrm
Jo nebo je má škodovka 130 ty ostatní mají základnu třmenu a k ní posuvně na dvou šroubech přidělaný vršek ve kterém je prasátko ale tohle je prostě celý třmen v jednom kuse sice taky se dvěma šrouby ale ty se nepovolujou jen se vyklepnou ty trubičky

Napsal: pon dub 05, 2004 22:40
od Tomas T.
Ja to teda pozriem a som zvedavy. Lebo brzdi to zatial jedine co je zle je ze to trasie pri brzdeni vo vyssich rychlostiach (nerovnomerne to zabera chcelo by to liznut kotuce) Dik za odpovede.

Napsal: úte dub 06, 2004 13:53
od Peca
Jojo presne jak rikas... maji dve trubicky ktere se protlucou skrz telo brzdice i desticky... a chlazene kotouce mam taky...ale tyto brzdice jsou fakt tragicky!!!

Také jsem měnil

Napsal: pon dub 12, 2004 00:39
od Oskar
Když jsem koupil auto tak mi stále rachotily brzdy -klepání přez díry všude mi říkaly čepy atd.. chyběly gumičky v pítku třmenu ,asi se to někomu zadrhávalo tak je vyndal.V servisu mi je tam daly a hle za14 dní upečený destičky.To se opakovalo 2*.Vždy do pístku daly mazivo.Když to dělaly po třetí přišel tam nějakej chlápek co dělá Kadety a řekl jim že použily špatné mazivo,které nafoukne gumičku v pístku a ta naásledně zasekne brzdu.Daly tam tedy silikon a je to OK.Teď to opravuji sám nic tam nedávám a chodí to normálně.

brzdy

Napsal: pon dub 12, 2004 19:00
od olda.o
mě na nexii pasovaly brzdové destičky na Tacumu,/orig.pro nexii nešli nasadit./

Napsal: pon dub 12, 2004 20:35
od Peca
njn jak uz jsem psal...na nexii se davali tri druhy trmenu a neni v tom zadny system...proste co jim prislo pod ruku to tam dali...

Ale pokud ti tam pasuji desticky z pomerne modernich trmenu na Tacumu, bud rad...nemas ty nejhorsi GM trmeny jako treba ja...

Napsal: pon dub 12, 2004 20:37
od Peca
Ja uz jsem na ne tak nastvanej, ze jsem se rozhodl zainvestovat a dat na svoji nessi ty nejlepsi trmeny, kotouce a desticky z Kadett GSi...

a kdyz zbydou naky cashe tak hodim kotouce z GSi i dozadu... 8)

Napsal: pon dub 12, 2004 21:39
od Hornet
Tak mna to cukanie trapi tiez.Ked som to rozmontoval tak som sa dostal ku dvom 19 srubam ale tie saom uz nedokazal povolit a aj som do toho poriadne mlatil.Taze neviem co stym ali si k tomu budem musiet na chvilu sadnut a potrapit sa stym.Inak neviem ktzo to tu spominal ale skusim splasit tu sadu s gumickami vazelinou a piestikmi

Napsal: úte dub 13, 2004 17:35
od Pepíno_Honda
to PetrM. Tak jsem byl ve Ferodo Česká Lípa, a koukali na mě jak na blba. žádnou speciální vazelínku na tyto třmeny nevedou a o tý opravný sadě ani nemluvě. Mají jenom sadu gumiček a prachovek za cca 200kč bez dph. ( dva typy 48,52mm). Dneska mi otec volal, že to zase docela dost přibržďuje tak nevím.. Ta firma z Prahy má někde stránky?

Napsal: úte dub 13, 2004 19:47
od petrm
Stránky mají ale asi 2 roky tam nikdo nic nenapsal a je tam jen adresa já ti zjistím jaké má ta sada katalogové číslo to že nevedou tu vazelínku zvlášť je možné nejsem si jist kde ji naši techici sehnali ale myslím že to bylo v Lukasu jinak u té sady je jí samozřejmě dost na celé auto 8)

Napsal: úte dub 13, 2004 19:52
od petrm
Pro Dášu : neventilované kotouče mají minimální šířku 9 mm a 11 mm (jsou dva druhy) ventilované na Espero mají minimum 22 mm nic víc sem zatím nezjistil .
Pro toho kdo chce povolit ty šrouby : ty 19 se nepovolujou :o :o :o vyrážejí se ty tyčky a destička se jen vytáhne ven

Napsal: úte dub 13, 2004 21:52
od Pepíno_Honda
Petrm: dík budu čekat.. :?: :D

Napsal: úte kvě 04, 2004 08:35
od Blue Lanos
petrm píše:No já měl do teď paradox zimní sem měl 14" a letní 13" tak už jezdím jen zimáčích a třesu se nedočkavostí až mi přijdou 15" elektrony gumy už smutně ležej v koutě a určitě se jim chce ven na sluníčko :) :) :)
Petre hod aspon link ako budu vypadat :idea: :)

brzdy

Napsal: stř zář 08, 2004 14:54
od miv
nuz hladal som po fore ale nenasiel som... preto sa chcem opytat mozno petrm, ze: zistil som ked som zhodil kolesu na L strane ze mi pritlaca len vnutornu platnicku a vonkajsia akoby stale brzdila. to co sa vysuva je asi to prasiatko (neviem som amatér :lol: )... teda problem by mal byt v celom tom brzdici v ktorom su zalozene platnicky. mam tam tie naj shit GM s dvomi trubickami. da sa s tym daco robit nejake rozhybanie apropo to ako cely ten brzdic ma chodit akosi hore dole ze medzi platnickami je disk volne? resp ako postupovat s tym rozhybanim. mozno sa to tu rozoberalo ale fakt som to nenasiel... vdaka za radu petrm. 8) apropo kotuc potocim aj rukov ale ide to dost tazko... v podstate sa to tvari akoby to brzdilo... ale hreje sa to troska mozno aj dost neviem to zhodnotit...

Napsal: stř zář 08, 2004 18:58
od petrm
Jasně kolo se musí točit volně když ho sundáš a koukneš se do brzd tak tam máš dvě destičky a mezi nima kotouč na tu stranu co ti vede hadička s kapalinou tam je prasátko to musíš zatlačit dovnitř (šroubovákem )musí to jít docela snadno i když né příliš tlačíš se proti kapalině . Pak když vezmeš za celý brzdič musíš s ním pohybovat ve směru prasátka sem a tam zase volně . Když se to nedaří je potřeba rozebrat "posuvy" to je pod plechovými pokličkami pod brzdičem a musíš to důkladně vyčistit a skontolovat jestli nejsou prasklé prachovky a pak vyměnit a nebo aspoň namazat ten váleček (speciální vazelínkou ne normální ) po kterým to běhá normální vazelína nepomáhá a za chvíli to zase zatuhne :( měla by se dát sehnat v Lucas brzdách v takových kalíšcích to už sem tu taky psal mockrát a teď si nevzpomenu na označení jinak jestli si na tohle netroufneš a ani bych se nedivil tak jedině do servisu 8)