Stránka 3 z 3
Napsal: stř zář 21, 2005 20:56
od Akri
Olda píše:Hele ja mam dovoz holand a všude po mě chtějí jakýsi "techničák od plynu" nějaký průvodní papír od lpg bo co, a ukecal jsem to a udělali mi technickou, emise, přihlášení, i revizi lpg-ale jinak bez toho nemůžu žít!
Když se chce všechno de
ja mam dovoz z francie a tam to bylo montovane do auta pred prodejem a vse bylo i vedeno v puvodnim technicaku a tak mi akorat tady na technicke udelali druhy technicak na plyn, je to jen jeden list a potrebujes ho akorat na technickou sebou, jinak ne, a nebyl s tim zadny problem, vse tam bylo legalni a tak to i zustalo
Jo a taky uz byc bez toho nezil
Napsal: čtv zář 22, 2005 09:32
od PavelZ
Akri píše:Olda píše:Hele ja mam dovoz holand a všude po mě chtějí jakýsi "techničák od plynu" nějaký průvodní papír od lpg bo co, a ukecal jsem to a udělali mi technickou, emise, přihlášení, i revizi lpg-ale jinak bez toho nemůžu žít!
Když se chce všechno de
ja mam dovoz z francie a tam to bylo montovane do auta pred prodejem a vse bylo i vedeno v puvodnim technicaku a tak mi akorat tady na technicke udelali druhy technicak na plyn, je to jen jeden list a potrebujes ho akorat na technickou sebou, jinak ne, a nebyl s tim zadny problem, vse tam bylo legalni a tak to i zustalo
Jo a taky uz byc bez toho nezil
A mel bys v nem mit zapisy o probehlych revizich LPG. I to by meli na technicke kontrolovat.
Napsal: čtv zář 22, 2005 22:42
od Akri
nee, na to mam zvlastni dvojlist se revizema, to musim mit pravidelne prohlidky a na technicke to chteji videt, to je pravda, bez toho by mi znamku nedali!! Ale to se do te prilohy technicaku na LPG nepise, tam se nepise nic, je tam zapsane zarizeni, vypsane naprosto vse i cisla hadic a vsech ventilu
Napsal: pát zář 23, 2005 10:24
od PavelZ
Akri píše:nee, na to mam zvlastni dvojlist se revizema, to musim mit pravidelne prohlidky a na technicke to chteji videt, to je pravda, bez toho by mi znamku nedali!! Ale to se do te prilohy technicaku na LPG nepise, tam se nepise nic, je tam zapsane zarizeni, vypsane naprosto vse i cisla hadic a vsech ventilu
No vidis, a kdyz mas prestavbu montovanou v cechach a origos ceskej dodatek k technicaku, tak primo na nem jsou mista na razitka a zapisy o kontrolach. Vsechno je jinak
.
A k Lanosu sem mel dokonce cervenej malej technicak k plynu, kam se ty kontroly razitkovaly taky a mel sem ho prej porad vozit s sebou.
Napsal: pát lis 25, 2005 14:03
od hroch
Slúbil som že napíšem keď budem mať nejaké skúsenosti s LPG v KALOSE. Tak tu sú. Najazdil som 6tis. km a bez nejakých problémov
. Jedinné čo som si musel odsledovať bol druch plynu čo som do neho tlačil. Niektoré plyny boli také slabé že rozbehnúť sa bol problém aj dole kopcom
. Najlepšie sa ukazuje probugas, kalosík je s ním ako ohnivá gula
a v pohode sa rozgúla na 130. Samozrejme to ale nie je ako benzín ale stáčí to. So spotrebou je to obdobné, dosť sa na ňu teraz podpísala zima, ale dá sa povedať že spotreba je okolo 9litrov. Do kufra som si zohnal dojazdovku z W.jetta a pasuje ako uliata. Včera som bol aj na servisnej prehliadke v servise. Keď som manikovy povedal že je tam plyn tak len pokrčil plecia a počas prehliadky nenašiel žiadne chyby na motore ani výfuku
. Ja osobne som spokojný s LPG, akurát ma hnevá narastajúca cena LPG a klesajúca cena benzínu, predlžuje sa mi tým návratnosť.
Napsal: pát lis 25, 2005 14:57
od Olda
Akri píše:nee, na to mam zvlastni dvojlist se revizema, to musim mit pravidelne prohlidky a na technicke to chteji videt, to je pravda, bez toho by mi znamku nedali!! Ale to se do te prilohy technicaku na LPG nepise, tam se nepise nic, je tam zapsane zarizeni, vypsane naprosto vse i cisla hadic a vsech ventilu
Kecko, po mě to taky chtěli všude, ale vysvětlil sem jim že když to nemaj ani na uřade ve složce , tak neni potřeba po tom patrat, na stk sem donesl jen potvrzeni o tlakové zkoušce z Gery, a bylo vyhulino!
Napsal: stř lis 30, 2005 18:06
od Akri
PavelZ píše:Akri píše:nee, na to mam zvlastni dvojlist se revizema, to musim mit pravidelne prohlidky a na technicke to chteji videt, to je pravda, bez toho by mi znamku nedali!! Ale to se do te prilohy technicaku na LPG nepise, tam se nepise nic, je tam zapsane zarizeni, vypsane naprosto vse i cisla hadic a vsech ventilu
No vidis, a kdyz mas prestavbu montovanou v cechach a origos ceskej dodatek k technicaku, tak primo na nem jsou mista na razitka a zapisy o kontrolach. Vsechno je jinak
.
A k Lanosu sem mel dokonce cervenej malej technicak k plynu, kam se ty kontroly razitkovaly taky a mel sem ho prej porad vozit s sebou.
Mas recht, na me druhe revizi mi ten dvojlist vratili a razitko jsem dostal na druhou stranu dodatku, tak nevim, proc mi ho vystavovali poprve a dali razitko na nej, koukali na me v Gere jako na blazna
Coz nebylo nic divnyho, ja taky tak koukal
Ale prvni revize byla u nas a asi o tom nemaji zadny poneti, nebo si to nedovedu vysvetlit
Napsal: stř lis 30, 2005 18:07
od Akri
Olda píše:Akri píše:nee, na to mam zvlastni dvojlist se revizema, to musim mit pravidelne prohlidky a na technicke to chteji videt, to je pravda, bez toho by mi znamku nedali!! Ale to se do te prilohy technicaku na LPG nepise, tam se nepise nic, je tam zapsane zarizeni, vypsane naprosto vse i cisla hadic a vsech ventilu
Kecko, po mě to taky chtěli všude, ale vysvětlil sem jim že když to nemaj ani na uřade ve složce , tak neni potřeba po tom patrat, na stk sem donesl jen potvrzeni o tlakové zkoušce z Gery, a bylo vyhulino!
ty seš ale Piňďa