Stránka 3 z 4

Napsal: stř srp 10, 2005 18:23
od fisi
[quote="JRD .."]No ..
preco by mal fucat....
ked vodna pumpa aj taq stojiiii.... :?: :roll:

cize ..ochladi to akurat taq vodu v chladici,
ale v motore ta teplota po vypnuti bude mierne stupat nadalej...

pumpa sice stoji,ale system sa predsa len trochu ochladzuje a to vdaka rozdielnym teplotam vody.tepla vzdy stupa hore-volakedy ani na ustrednom kureni neboli cerpadla... :twisted:

Napsal: stř srp 10, 2005 18:26
od Peter KE
ked sa mi uz zapne ten ventilator a prave auto odstavim co je lepsie nechat bezat motor alebo ho vypnut a nechat zapnute iba zapalovanie aby sa ventilator tocil alebo ho celkom vypnut?

Napsal: stř srp 10, 2005 18:34
od JRD..
To fisi:

no ..to mash pravdu..
ze tepla voda sa drzi navrchu...
ale aj tak schladish viacmenej len chladic.....
..a tu cast motora, ktorej naviac bude vadit prehriatie neochladish...
..teda hlavu valcov...
...a blok motora je z liatiny....a ta viacej kukuluje teplo, nez hlinnik...

To Peter KE
no najidealnejsie by bolo....
nechat bezat aj motor..
kym nevypne ventilaator...
..a mne to zatial trvalo tak nieco okolo minuty nez vypol...

Napsal: stř srp 10, 2005 19:37
od Topol
JRD McLAREN píše:No ...
Brzdovky mi bez kluca nesvietia ...
Velntilatory bezia bud....

Bez klimy - jeden "hlavny" namontovany zozadu chladica...
S klimou - bud ak treba chladit vodu, alebo ak bezi klima,
bezia tu ale sucasne obidva ventilatory
su totizto na spolocnom vedeni

takze u verzie s klimou ich je pocut dost....:mrgreen:
Pěkný den. :D
Tak mě brzdovky svítí ale nejde světelná houkačka. :cry:
Když jsem psal co by mělo fungovat tak jsem vycházel z poznatků ze starších Škodovek.Ono je to těžký takové ty klasické knížky" Jak na to"
vydávají hlavně o Škodovkách z Daewoo je vydaný jakorat Matiz
a pak jsem ještě vyděl vydání Nexie ale ve francouštině za 995kč
Dřív se i jezdilo z kopce s vypnutým motorem abys šetřil :P
Dnes ti nejde servo,zamkne se volant a je šmitec :lol: :lol:
Ono dneska jak říká známej "Jen zdvihnu kapotu a podívám se jestli jsem nestratil motor" a bude to ještě složitější :) Auto bez volantu jen jakési
malé rajčáky jak v tanku,místo pedálu jenom destičky a senzory které snímají tlak a tak podobně.Dneska jsou už přeci auta která i mluví :lol: Auto si řekne která žárovka ti nesvítí,že ti dochází benzin a nevím co ještě.Hlavně,že na tebe nebonzne kterou babu si vezl a nebo i něco jinýho to by byl průšvih :lol: :lol: Pryč jsou doby kdy si člověk udělal generálku v garáži :shock: Proto porád říkám ať nám jezdí a nezlobí :P

Napsal: stř srp 10, 2005 23:46
od Dano
je velmi zaujimave, ze PeterMI_SK je prvy, ktoremu sa zapina ventilator. Uz sa tu o tom vela diskutovalo, ale este sa nikto nenasiel, komu to funguje.

Napsal: stř srp 10, 2005 23:46
od ]Rebro[
Ako... sak ventilator huci aj mne. Alebo on ma to riesene vypinacom?

Napsal: čtv srp 11, 2005 00:13
od Dano
budem to muset pozret co s tym je, ale ani za ten svet nemozem najst multimeter :x Mne sa to strasne paci ked huci na aute ventilator :lol: Ked vedla mna zastane audina a huci jak vznasadlo :lol:

Napsal: čtv srp 11, 2005 02:03
od kaso
Dano píše:budem to muset pozret co s tym je, ale ani za ten svet nemozem najst multimeter :x Mne sa to strasne paci ked huci na aute ventilator :lol: Ked vedla mna zastane audina a huci jak vznasadlo :lol:
Tak to bude klima ;)

Napsal: čtv srp 11, 2005 08:17
od PeterMI_SK
:arrow: ja som hovoril ze nezapinal ani mne
ale sa mi to nepozdavalo tak som to skontroloval a zistil som ze sa ani zapnut nemohol......
:arrow: nie nemam to riesene samostatnym vypinacom.......
-------------
AUDINA a autaa z VW group s klimou maju trochu ine ventilatory preto tak hucia ako vznasadlo......pouzivaju viaclopatkove vysokoobratkove vrtule......tak preto ten hluk. Ale tieto vrtule sa zapinaju ako posledne
1. predna vrtula + vysokoobratkova vrtula
2. predna + vysokoobratkova + unasana motorom
3. predna + vysokoobratkova na vysoku rychlost + unasana motorom

to je pripad z VW Passat 1.8T r.v. 99 s klimou

Napsal: čtv srp 11, 2005 20:00
od fisi
podla mna,ak sa chovaju dve rovnake auta rôzne,musi byt niekde chyba!ako hovoria nasi bratia-chbicka se vloudila...1.vadny termostat,2.zaneseny chladic,3.malo chladiacej kvapaliny....a boh vie co este.

Napsal: ned srp 14, 2005 10:51
od gadzo
JRD McLAREN píše:No ...
Brzdovky mi bez kluca nesvietia ...
Velntilatory bezia bud....

Bez klimy - jeden "hlavny" namontovany zozadu chladica...
S klimou - bud ak treba chladit vodu, alebo ak bezi klima,
bezia tu ale sucasne obidva ventilatory
su totizto na spolocnom vedeni

takze u verzie s klimou ich je pocut dost....:mrgreen:
Takže to mám OK. Už som sa zlakol, lebo zatial tu skoro každý tvrdil, že ventilátor skoro nikdy nezapína, mne točia obidva a to dosť často.

Napsal: pon srp 15, 2005 11:47
od Dano
uz som sa presvedcil, ze ventilator mi zapina, ale za prve dost neskoro podla mna a za druhe ked niekto tvrdi, ze sa mu zapina casto, rad by som vedel ako na to prisiel. Tie ventilatory su dost tiche a z miesta vodica si neviem predstavit ich pocut. Netreba zabudat, ze pri klime najviac huci kompresor. nech to nikoho nemyli.

Napsal: pon srp 15, 2005 11:51
od fireman
tak aj mne urcite funguje ventilator :D

Napsal: pon srp 15, 2005 18:04
od kaso
Ten moj som este nevidel aby sa tocil :lol: :lol:Ale motor sa mi nikdy neprehrial :D

Napsal: pon srp 15, 2005 20:53
od ]Rebro[
kaso píše:Ten moj som este nevidel aby sa tocil :lol: :lol:Ale motor sa mi nikdy neprehrial :D
No sak na 4km co ty prejdes za den sa ani nemoze zohriat :?