Stránka 3 z 3

Napsal: sob črc 15, 2006 00:11
od Ondras
Joska píše:
Strolda píše:Tak "záhada" s podivným únikem vyřešena. Problém spočíval v trhlince v plastu na levým konci příruby sacího potrubí (při pohledu zepředu na motor). Objeveno zcela náhodou, při volnoběhu a nižšších otáčkách v pohodě,ale při otáčkách nad 4500 z toho stříkal 15cm vysoký pramínek kapaliny. To vysvětluje ty úniky jen někdy.......když se to moc netočilo bylo asi to v poho.Takže provedena výměna, a 5492Kč je v pr.... :cry:

Nicméně jak jsem se tu dočetl, nejsem rozhodně první s tímhle problémem u Matese, ale v každým případě museli bejt korejský konstruktéři asi hodně v lihu, když to s vyřešili takhle blbě... :evil:
stejná závada potkala mě dnes :(
ten plast asi nepude svařit nebo zalepit co?
těch 5492,- je i s prací nebo jen díl?
Poláci to normálně lepili a prý pohoda.

Napsal: sob črc 15, 2006 12:44
od Joska
jj Ondras dik,
zatim sem to vyresil lepidlem na chladici systemy a drzi to v pohode (zatim)
moc se mi to nechce rozdelavat bo je tam mista jak svina
tak doufam, ze to vydrzi co nejdyl

Napsal: sob črc 15, 2006 13:34
od Docent
Já mám ten konec zarovnanej do roviny epoxidem a pod celým potrubím těsnění z klingeritu, zatím to drží víc jak rok a 30 kkm...

Napsal: pát črc 28, 2006 21:07
od palikx
Jo ale takovouhle opravu ti nikdo v servisu neudela.musis sam.i kdyz sem videl jedno reseni a to by asi i fungovalo.

Napsal: pát črc 28, 2006 22:41
od Docent
Jasně, není to ze servisu, dělal to brácha a jak píšu, zatím bez problémů.