Napsal: sob črc 15, 2006 00:11
Poláci to normálně lepili a prý pohoda.Joska píše:stejná závada potkala mě dnesStrolda píše:Tak "záhada" s podivným únikem vyřešena. Problém spočíval v trhlince v plastu na levým konci příruby sacího potrubí (při pohledu zepředu na motor). Objeveno zcela náhodou, při volnoběhu a nižšších otáčkách v pohodě,ale při otáčkách nad 4500 z toho stříkal 15cm vysoký pramínek kapaliny. To vysvětluje ty úniky jen někdy.......když se to moc netočilo bylo asi to v poho.Takže provedena výměna, a 5492Kč je v pr....
Nicméně jak jsem se tu dočetl, nejsem rozhodně první s tímhle problémem u Matese, ale v každým případě museli bejt korejský konstruktéři asi hodně v lihu, když to s vyřešili takhle blbě...
ten plast asi nepude svařit nebo zalepit co?
těch 5492,- je i s prací nebo jen díl?