Stránka 3 z 6
Re: Radenie rychlostí
Napsal: úte lis 10, 2009 22:06
od Hynek
To foker --- To je přesně obrácený způsob , než popisuji. Tam zase dělá "odpor" komprese motoru. Máš pravdu. Taktéž se enormě namáhají řadící komponenty.
Re: Radenie rychlostí
Napsal: úte lis 10, 2009 23:05
od Serpico
...jo jasně Hynku a co takhle Praga V3S bez synchronu a... kdo ji odřadil, tak už neměl problém s ničím...podstata je chovat se k šaltpáce " slušně " prostě dát právě synchronům šanci, nepřetáhnout to z jedničky na dvojku rychle ale jakoby v poloze neutrálu na zlomek sek. zastavit pohyb a se studenou převodovkou to platí dvojnásob...
Mějte se fajn
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 11:03
od JRD McLAREN
..ja vas len vyvediem z omylu, ze 1ka nema synchron ... MAAAAAAaaaaa
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 11:28
od Serpico
...já vím, jenom jsem čekal, kdo se ozve ( zákonitě se musel ozvat někdo, kdo to někdy skládal... ) a pro ty co neví ( a není se za co stydět, převodovku umí málokdo opravit, vymezit vůle, složit...) tak aby nemusely až do Mexico City, tak se stačí podívat do " Jak na to " je tam pěkně rozložená a synchrony jsou mezi 1 - 2, 2 - 3, 3 - 4, 4 - 5 prostě mimo zpátečky všude. U některých veteránů nebyly vůbec anebo jenom mezi 2 - 3 a 3 - 4 ale pozor bylo i hodně tříkvaltů a Hynek jezdil se starými kárami, dnes už veterány a nesmím zapomenout ani na volnoběžky víceméně nahrazovaly vyšší stupeň. A dnes jsme už u DSG ( názvy jsou různé podle výrobce ) dvouhřídelové spojce, je to vlastně dutá hřídel, která způsobí že liché stupně tzv. jedou a sudé jsou připraveny točí se taky a přeřazení je mžikové. Za to všechno vděčíme extrémním podmínkám v závodech a soutěžích a tedy nutném vývoji a ten se nezastaví.
Mějte se fajn
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 13:46
od Hynek
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 17:09
od Serpico
...nojo Hynku to je o ničem jiném, chvíli v létě jsem za kluky jezdil doprovody u SSŽ taky Tatry 813 - 815 tahače a cecoto 16 nápravový podvozek a na něm mostní segmenty 20,40 tun já už si to přesně už nepamatuji a nebo jeřáb MB 80 no s tím se vytočit to chtělo " grif "... no a projeli i Terezínem a tam to bylo všechno do pravýho úhlu...
a dnes každý motoristický redaktor posuzuje jak to a ono auto má špatný řazení - krok, vůli, cvakání a nepřesnost v kulise atd. a na ty ruce se nějak zapomíná a pokud se podívám na ně v telce, tak stekle - rychle, kvedlaj tou jak říkají " řadičkou " a vedou učený kecy (... mimo tlustýho Františka v autorevue na primě, ten umí řadit ) ...
...no nakonec každý holt nemůže být jako Randy Mamola aby po velké ceně odložil mikrofon a svez celebrity na okruhu na ducati po zadním a ukázal jim jak to vlastně funguje...
... nakonec i u nás se blýská na lepší časy Michal Bursa, Joska Kubíček, Miloš Čihák a další...prostě tyto nelze překonat s diplomem s novinářský fakulty a s mlíkem na bradě je to o životě a navíc i o prostředí a to nelze naučit, to se musí zažít a zadřít do kůže po nesčetných pádech...a ty beru, ti můžou mluvit o řazení, technice a vůbec
Mějte se fajn
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 19:36
od Mihaj
Jasne že je synchron aj na jednotke.
Ved aj na mojej byvalej skodulke som ho mal a dokazal som jednotku bez medziplynu zaradiť aj pri 30km/h
keby na nessi nebol synchron tak asi ratam zubky každy deň
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 20:29
od foker
No,neviem či to má niečo spoločné so synchronom ale ja 1 nezaradím ani pri 20km/h
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 20:49
od Hynek
To Serpico _ Tatry řady 800 .... To jsou nebo spíš byly kočáry!!! Ta 141 neměla ani jeden !!!! synchron! Když to sjelo z linky, tak prvních 150 km to jelo nejvíc tak 18 km/hod. Je fakt, že stále, sílu to mělo obrovskou. Při první výměně oleje jsem z magnetu na zátce sundal tak dvě lžičky pilin.
Všimni si čísla příspěvku!
Re: Radenie rychlostí
Napsal: stř lis 11, 2009 21:22
od Serpico
...to Hynku hezky zrcadlové 12 a 21 inu príma...
to foker se synchronom to může mít společné jenom třeba to, že už ti nemaká ( + taky problém v samotné skříni a převodech ) anebo může být problém v táhlech řazení, těžko posoudit, nemám praxi palikxe... a ani náš Pavel to nebude mít jednoduchý z určením příčiny bez zkušební jízdy, tak Ti přeji hodně štěstí a u Vás můžu doporučit JRD McLaren - a pokud to zrovna nemáš daleko do Mexico City....
Mějte se fajn
Re: Radenie rychlostí
Napsal: čtv lis 12, 2009 22:36
od foker
Nemôže to byť nejako blokované?Na ochranu motora,prevodovky,či tak nejak?V podstate to neni nic hrozné,sere ma to iba vtedy ked napr idem cez spomalovace.Prejdem a bud brzdím aby som tam mohol dať 1 alebo trocha potrápim motor s 2.Ale skôr si myslím že majstri z Daewoo to takto vymysleli
Re: Radenie rychlostí
Napsal: sob lis 21, 2009 12:30
od Ozorák Mikuláš
No strach väčší ako závada. Po návšteve v servise mi bolo oznámené , že dvojku neviem zaradiť preto , lebo je v kulise vydratá tá umelá hmota. Dnes som bol objednať náhradnú a bolo mi odporúčané , aby som radšej objednal celú kulisu aj radiacou pákou. Cena tej umelej hmoty je 15 euro a komplet sada aj s pákou 75 euro. No objednal som komplet sadu a budúci týždeň to beriem do servisu aby to vymenili. Ja som mal strach , že to budú synchrony.
Re: Radenie rychlostí
Napsal: sob lis 21, 2009 16:02
od Serpico
...to foker před zpomalovacím hrbem tam cpeš
" jedničku " to v pohodě bere za dvě a jednička je v podstatě pouze na rozjezd...co Vás to v těch autoškolách dnes učí...
a soudruzi v Jižní Korea
, jaksi nejsou to si pleteš se severní a tam místo aby se rozvíjeli budují nukleární program...
Omlouvám se nikoho jsem se nechtěl doknout a proto se mějte fajn
Re: Radenie rychlostí
Napsal: sob lis 21, 2009 18:22
od ppp
Ozorák Mikuláš píše:No strach väčší ako závada. Po návšteve v servise mi bolo oznámené , že dvojku neviem zaradiť preto , lebo je v kulise vydratá tá umelá hmota. Dnes som bol objednať náhradnú a bolo mi odporúčané , aby som radšej objednal celú kulisu aj radiacou pákou. Cena tej umelej hmoty je 15 euro a komplet sada aj s pákou 30 euro. No objednal som komplet sadu a budúci týždeň to beriem do servisu aby to vymenili. Ja som mal strach , že to budú synchrony.
Prosim Ta, ak budes moct, daj sem fotku starej kulisy po vymene. Ja mam na espere podobny problem ale na kulise som nenasiel ziadnu volu ani vydratie, ale mozno som zle pozeral, tak nech viem kde mam co hladat. Nasiel som volu akurat naplastovom kardane radenia tesne pred vstupom do prevodovky.
Re: Radenie rychlostí
Napsal: ned lis 22, 2009 07:44
od Ozorák Mikuláš
Ok. Fotky dám akonáhle bude nessi hotová.