Stránka 3 z 3

Napsal: pát čer 24, 2005 12:07
od JRD McLAREN
No uzaver 710 prepusta skoro vzdy..

na niektorom aute menej, a niektorom viac...

nehovorim fcul len o daewaach..

jo Granko, ja som si tam dal tesnenie zo 120ny,...
to je o malilinko hrubsie, a zatial tesniii....
..sice sa tchochu napitchu zatvara a otvara uzaver..
..ale to mi vobec neva...

Napsal: pát čer 24, 2005 22:55
od gadzo
Uzáver 710 som natrel silikonovým plastickým tmelom, lebo keď mi to presakovalo tak na 16V to vyzeralo dosť zle. Teraz ho síce neviem otvoriť, ale ak potrebujem doliať olej - niekde mi dole trocha uniká, tak to dolievam cez mierku oleja.

Napsal: ned čer 26, 2005 22:48
od palikx
tak kluci cidlo obcas odejde to je jasný.olej na merce muže být ucpaným odvetranim klikove skrine.olejove cerpadlo nam už odeslo.praskl v nem ozubený ktoužek dopravujici olej.a mazani je vsude tlakove jen na valce a pistni cepy je reseno od ojnicniho cepu.vyvrtaným otvorem a tryskou. je vrtaný v boku ojnice.klikovka se v žadnem pripade nedotýka hladiny oleje ve vane.!mazaci kroužek se tak nejmenuje.je to jen stiraci.a ty dva dalsi jsou jen tesnici.

Napsal: pon čer 27, 2005 09:10
od Habron
palikx píše:tak kluci cidlo obcas odejde to je jasný.olej na merce muže být ucpaným odvetranim klikove skrine.olejove cerpadlo nam už odeslo.praskl v nem ozubený ktoužek dopravujici olej.a mazani je vsude tlakove jen na valce a pistni cepy je reseno od ojnicniho cepu.vyvrtaným otvorem a tryskou. je vrtaný v boku ojnice.klikovka se v žadnem pripade nedotýka hladiny oleje ve vane.!mazaci kroužek se tak nejmenuje.je to jen stiraci.a ty dva dalsi jsou jen tesnici.
Takže jsem si to myslel vpodstatě dobře, ale JRD McLaren to podal tak přesvědčivě, že jsem mu uvěřil ... :oops:

Napsal: pon čer 27, 2005 09:43
od goror
tak tou 710 ste mysleli uzaver na dolievanie oleja,,mne tam nic netecie ,je to super tesne
palikx,dik za vysvetlenie

Re: NEXIE PŘESTÁVÁ MAZAT

Napsal: pon čer 27, 2005 13:34
od Návštěvník
Díky všem,kteří se podíleli radou na mém problému s mazáním a rozpoutali jedinečnou a přínosnou polemiku.Po výměně oleje ,fitru a čidla je můj problém naštěstí vyřešen a nexii mám i nadále rád.Ještě jednou dík Vlasta

Napsal: pon čer 27, 2005 19:33
od JRD McLAREN
Habron Napísal:
palikx Napísal:
tak kluci cidlo obcas odejde to je jasný.olej na merce muže být ucpaným odvetranim klikove skrine.olejove cerpadlo nam už odeslo.praskl v nem ozubený ktoužek dopravujici olej.a mazani je vsude tlakove jen na valce a pistni cepy je reseno od ojnicniho cepu.vyvrtaným otvorem a tryskou. je vrtaný v boku ojnice.klikovka se v žadnem pripade nedotýka hladiny oleje ve vane.!mazaci kroužek se tak nejmenuje.je to jen stiraci.a ty dva dalsi jsou jen tesnici.
Takže jsem si to myslel vpodstatě dobře, ale JRD McLaren to podal tak přesvědčivě, že jsem mu uvěřil ...
No taq sa na to pozrime....

OJNICA
Obrázek
..potom detajl na ojnicne lozisko...
..kde je vidiet "vystrek" ci trysku pre olej...
Obrázek
...detajl z vonkajsej strany...
Obrázek
...a potom detajl na "oko" piestneho capu...
Obrázek
Obrázek
..nemozem si pomoct ale ja tam nijaky otvor ani privod oleja nevidiimm..
...(naco by tam aj bol, ked tu je piestny cap napevno)

..na 105ke a 120ne sice cap napevno nieje, je zaisteny zavlackou na pieste..
..ale ani tam nieje ziaden odvor pre "dopravenie" oleja...

...a co sa tyka nazvov priestnych kruzkou..
tak jak tak citam, tak ftom nema jasno ani literatuura..
..v jednej knizke pisu..1. Tesniaci kruzok, 2. Tesniaci skoseny, 3. Stieraci
..v druhej ..1. Tesniaci, 2. Stieraci, 3. Stieraci z pruzinou..
...v tretej ..1. Tesniaci, 2.Stieraci, 3.Mazaci (nanasaci)...

..takze nechi si vyberie kdo xce co xce.. a co sa mu viacej luubi..
HOWK..

Napsal: pon čer 27, 2005 22:58
od Marek
goror píše:tak skontroluj ci mas dost oleja,ked ano tak asi cerpadlo alebo cidlo odislo
Když odejde čidlo, tak se kontrolka nerozsvítí vůbec, takže tím to nebude :?

Napsal: pon čer 27, 2005 23:32
od palikx
tak ale o pistnim cepu nebyla rec ten je mazan tim rozstrikem z te ojnice od cepu kliky.snad sem to nepopsal blbe.ale na te fotce je to jasne.je jak sem psal v boku ojnice.a cidlo oleje muže odejit i tak že sviti stale.nebo spina až pri vyssim tlaku .to vse se nam už stalo.a jednou za to mohl spatný olejový filtr.

Napsal: úte čer 28, 2005 07:03
od Jarda69
palikx píše:tak ale o pistnim cepu nebyla rec ten je mazan tim rozstrikem z te ojnice od cepu kliky.snad sem to nepopsal blbe.ale na te fotce je to jasne.je jak sem psal v boku ojnice.a cidlo oleje muže odejit i tak že sviti stale.nebo spina až pri vyssim tlaku .to vse se nam už stalo.a jednou za to mohl spatný olejový filtr.
Tyhle filtry nemají vevnitř obtokový ventil?

Napsal: úte čer 28, 2005 08:36
od JRD McLAREN
Jarda69 píše: No, pokud se nemýlím, tak tlakový olej je až na pístním čepu, je vrtaná ojnice, ne?
Ivan z D.S. píše: Jarda69 má pravdu !!! Je vrtaná aj klukovka a ojnice. Tade sa maže aj piestny čap . A krúžky sú 2 tesniace a jeden stierací aby sa olej nedostal do spalovacieho priestoru a tým pádom k dymeniu auta a zvýšeniu spotreby oleja.
to palikx
No..tutok zacal Jarda69 nieco splietat a o tlaku oleja na piestnom cape....

..jak tak kukaam..
taq to co som napisal ja... je dobre..
..a to co si pisal ty je v podstate to iste.. taqze tiez dobre...

este pre uplnost ostatnym dodaamm..
ze "tlakovy olej" je este na hydraulickych dvihatkach,
a na vackovych loziskach - v pripade OHC a hydrosteloch

a v pripade OHV - na vackovych loziskach,
a na vahadlovom hriadely a vahadlovych loziskach(puzdrach),
..(tzv. klavir...skodovkari poznajuuu....)

..a myslim ze to by bolo aj vsetko co je mazane olejom pod tlakom..[/b]

Napsal: úte čer 28, 2005 08:49
od Habron
OK, takže už tomu snad začínám konečně rozumět ...

... to víte, nejsem automechanik, ani strojař :roll:

Napsal: pát črc 01, 2005 00:01
od palikx
v pohode hlavne když sme to dali do hromady.