Stránka 3 z 5

Napsal: úte čer 14, 2005 20:30
od Richard
No já se pochlubím, v roce 1998 jsem přehlíd tramvaj a svým Mitsubishi jsem jí zarazil výhybkovou tyč hodně daleko do podlahy :lol: :lol: Jel jsem asi 30 a tramvaj odbočovala asi 10 a byla to taková pecka, že od té doby se vždy přivazuju. To jsem taky při nehodě nebyl! Měl jsem jen zlomený malíček , asi od páčky na stěrače a na čele takový dvě ťupky jako když mě uštkne do hlavy had :lol: :lol: No ale Mitsubishi byl na odpis a i střecha byla zvlněná, a to byla rána zpředu! Zezadu by to vypadalo asi hůř. Samozřejmě je dnes bezpečnost na prvním místě, ale podívejte se na crash testy aut kolem roku, kdy vznikala třeba Nubira a všechny mají 1 - 2 * no a Nexie asi 1/2*, prostě se nesmíte nabourat, a nebo nejezdit ve starém autě :?: :roll:

Napsal: úte čer 14, 2005 21:21
od Boban
Abych se taky přidal tak sem na D5 asi před rokem,nebo dvouma viděl nexii,teda domívám se že to byla nexiie,do který to ze zadu poslal autobus.Bylo za loděnicema ve stoupání,nevim proč,ale ta nexie určitě musela stát.Autobus byl trochu škráblej a nexie začínala jako normálně a končila na středovym sloupku.Vzadu bych teda sedět nechtěl,ikdyž by to zase bylo rychlý.

Napsal: stř čer 15, 2005 11:51
od Radmont
otazne je ako by v danej situacii dopadlo povedzme volvo. Nedavno som v TV videl dokument kde testovali volvo na crash test - testovacia rychlost narazu zpredu a zboku bola 40 km/h a pohlad to bol hrozny. Auto total kaput.

Napsal: stř čer 15, 2005 13:51
od ]Rebro[
Ale co je podstatne, ze u vodica je dost miesta. :roll:

Napsal: pát čer 17, 2005 14:26
od cubafire
Mrkněte sem. Toto jsou fotky našeho tiskového mluvčího z nehody Nexie a Focusu.
Snad si raději pořídím Focus:-) Neeeee. Raději Nesinku. :lol:

http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality5/0506/131.htm

Napsal: pát čer 17, 2005 14:31
od mrk
dvere zatlacene az pri volante, pekneeee, no pri naraze zboku to inak ani nemohlo dopadnut.

Napsal: pát čer 17, 2005 14:32
od ]Rebro[
Uuha, tak toto je krutee. Ale podla seckeho isiel na tej Nexii rychlo a dostal smyka. Takze i ta rychlost v case narazu musela byt dost vysoka. No ale to auto je z papiera :cry:

Napsal: pát čer 17, 2005 14:40
od cubafire
Je to v buchlovských horách (Chřiby). Oddělují Uh. Hradiště od Brna. (v určité rovině) Jezdím tama dost často. Od té doby co tam spravili cestu jsou tam všichni "závodníci". Bohužel tam jsou nehody skoro denně. Naši kluci tam střihají co chvíla nějakého toho "Carlose Sainze". :cry:

Napsal: pát čer 17, 2005 15:03
od Olda
Pěkné :?
Ale motor vypadá že přežil, jestli i řidič tak ho beru... ;)

Napsal: pát čer 17, 2005 15:05
od Habron
Dávejte sem víc těch obrázků a já se začnu bát jezdit. Už teď raději omezuju dálnice na minimum ....

Napsal: pát čer 17, 2005 16:27
od SANDo

Napsal: pát čer 17, 2005 22:51
od Franta P.
No ale to už je ta polská výroba ne????

Napsal: pát čer 17, 2005 23:23
od S.v.o.b.i.k
Koukam ze nexie je jako z papiru...

Napsal: sob čer 18, 2005 00:54
od frenkie
1. No ta tloušťka plechu nehraje takovou roli jako jeho tvarování (plechovou tabuli ohneš prstem ale ocelový profil né)
2. kinetická energie se při nárazu buď spotřebuje v deformačních zónách (osobní auta) nebo jí plně pohltí řidič (tanku) -> deformační zóny zpomalují prudké zastavení vozidla (v tanku se nemá co deformovat)
3. od určité rychlosti tyto deformační zóny namají význam protože dochází k trvalému poškození organismu -> Ivan Hlinka + SuperB + vysoká rychlost = + :(
4. při bočním nárazu se nemá co deformovat (výztuhy ve dveřích ?)

Z toho plyne závěr (podložený crash testy)-> čím bezpečnější auto tím větší poškození auta.

P.S. Snad to nebylo dlouhé

Napsal: sob čer 18, 2005 01:08
od Ivan
Fakt chuťovka: :( :(

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek