Napsal: stř zář 07, 2005 07:47
toto je můj příspěvek - jaksi jsem se odlogoval
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
U pásů mi to nevadí, za chvilku to přestane. Horší podle mě je ta signalizace, když necháš klíček v zapalování a otevřeš dveře. To mě dost vytáčí, třeba sedím v autě a na někoho čekám. Protože s vypnutým zapalováním nefunguje el. stahování oken, tak si otevřu dveře - a začne to "řvát"....LIFELIKE píše:pravda je to... kôli svetlám je to OK (už mám za sebou na škodovke zabudnuté zapnuté svetlá a následne vybitú baterku), ale čo ma vytáča (a to mi fakt vadí), je to pípanie, ked si nezapnem bezpečnostný pás skôr, ako otočím kľúčikom .. to mi lezie na city, lebo ja si si ten pás zapnem vždy... toto nezabúdam.... s tými svetlami je to horšie
no jo koupili jsme si levné autoMirek píše:U pásů mi to nevadí, za chvilku to přestane. Horší podle mě je ta signalizace, když necháš klíček v zapalování a otevřeš dveře. To mě dost vytáčí, třeba sedím v autě a na někoho čekám. Protože s vypnutým zapalováním nefunguje el. stahování oken, tak si otevřu dveře - a začne to "řvát"....LIFELIKE píše:pravda je to... kôli svetlám je to OK (už mám za sebou na škodovke zabudnuté zapnuté svetlá a následne vybitú baterku), ale čo ma vytáča (a to mi fakt vadí), je to pípanie, ked si nezapnem bezpečnostný pás skôr, ako otočím kľúčikom .. to mi lezie na city, lebo ja si si ten pás zapnem vždy... toto nezabúdam.... s tými svetlami je to horšie
Ja myslim, ze je lepsi, kdyz te na nezapnutej pas upozorni pipani nez potom policajt s pokutovyma blockama.LIFELIKE píše:
pravda je to... kôli svetlám je to OK (už mám za sebou na škodovke zabudnuté zapnuté svetlá a následne vybitú baterku), ale čo ma vytáča (a to mi fakt vadí), je to pípanie, ked si nezapnem bezpečnostný pás skôr, ako otočím kľúčikom .. to mi lezie na city, lebo ja si si ten pás zapnem vždy... toto nezabúdam.... s tými svetlami je to horšie
Pípání je v pohodě, i když zrovna ten klíč v zapalování by nemusel řvát furt. Co mě ale pěkně štve, jsou el. okna, který jdou stahovat jen při otočeném klíčku do polohy II. Podle schémat je relé na okna připojeno na IGN2 (napětí při otočeném klíčku do polohy II). Relé by šlo připojit trvale na BAT+, ale z bezpečnostních důvodů bych to nedělal. Ideální řešení je relé připojit na ILL+, na kterém je napětí, pokud je klíček v zapalování a jsou zapnuté alespoň parkovačky. A nebo, i když se vyndá klíček ze zapalování a dokud se neotevřou dveře řidiče. Jediný problém je ten, že relé na okna je u pojistek v motorové části a je rovnou připojeno na Splice pack S101 (IGN2), tak že se bude opravdu špatně přepojovat někam jinam. Až se mi to podaří, dám vědět...mipo píše:Tak som sa dnes hrabal v príručke ku Kalosu a našiel myslím aj riešenie miestnych problémov http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/K ... 16.en.html
Ešte keby to niektor elektriky znalý preložil do jednoduchých inštrukcií, čo treba všetko urobiť na odpojenie pípania pásov a kľúča v zapalovaní.
Stačí preštiknuť 2 kabliky co vedu od konektoru toho repracku.Su to 1 a 2.Vid konektor Chime Bell.Dnes som to robil a je to hotove za par minut.Uz to pipa iba pri zapnutych svetlach,inak je tichomipo píše:Tak som sa dnes hrabal v príručke ku Kalosu a našiel myslím aj riešenie miestnych problémov http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/K ... 16.en.html
Ešte keby to niektor elektriky znalý preložil do jednoduchých inštrukcií, čo treba všetko urobiť na odpojenie pípania pásov a kľúča v zapalovaní.