Stránka 3 z 11
Re: omyl
Napsal: čtv čer 30, 2005 13:02
od Tompetr
Mirek píše:Tompetr píše:ten příspěvek je ode mne, nějak jsem si nevšiml, že nejsem zalogovaný....
Jak jezdí Kalos 1,2 se zapnutou klimatizací? U 1,4 je to sakra poznat, auto je línější než obvykle. U 1,2 to musí být krize, ne?
Krize to byla, než jsem si zvykl. Je to samozřejmě cítit. Prostě ho točím
no a pokud mě čeká nějaký rychlý start a nebo podobně vypjatá situace tak ji na moment vypínám. Jinak ale stejně většinou stojím v zácpě a chechtám se přes zavřené okno na ty upocené škodovkáře
Re: omyl
Napsal: čtv čer 30, 2005 13:10
od Mirek
Tompetr píše:chechtám se přes zavřené okno na ty upocené škodovkáře
To jo
. Taky si v duchu říkám "jsem já to ale svině zlomyslná". Na druhou stranu i já jsem měl ještě před šesti lety škodovku a jak jsem se teď vyšvihl mezi majitele špičkových zahraničních strojů
Já když zapnu klimatizaci, tak to s autem škubne, jako by ho někdo na chvilku zezadu podržel. Kalose mám 2 měsíce, na tohle jsem si zatím nezvykl. Na klimu jako takovou jsem si naopak zvykl velice rychle.
to Mirek
Napsal: čtv čer 30, 2005 21:40
od Monika
Neškubne ti to i za jízdy, mně kdysi takhle škubala felda s klimou.
Normálně za jízdy to občas cuklo, jak se sepnula, šlo mi to hrozně na nervy.
Re: to Mirek
Napsal: pát črc 01, 2005 05:58
od Mirek
Monika píše:Neškubne ti to i za jízdy, mně kdysi takhle škubala felda s klimou.
Normálně za jízdy to občas cuklo, jak se sepnula, šlo mi to hrozně na nervy.
Myslím, že ne, nevšiml jsem si. Škubne to jen po zapnutí klimatizace.
Napsal: pát črc 01, 2005 06:45
od Akri
No pri nalozenym aute, mam pocit ze jsem podradil, kdyz klimosku zapnu
Re: to Mirek
Napsal: pát črc 01, 2005 07:23
od Tompetr
Monika píše:Neškubne ti to i za jízdy, mně kdysi takhle škubala felda s klimou.
Normálně za jízdy to občas cuklo, jak se sepnula, šlo mi to hrozně na nervy.
Škube to při zapnutí, ale během jízdy to není tak markantní. Spíše to tuším a slyším než cítím. Záleží v jakém jsi zrovna režimu. Pokud třeba jedeš do kopce a ztrácíš otáčky tak je to někdy na posrání
Napsal: pát črc 01, 2005 09:30
od Richard
U těhle malejch obsahů je zapnutí klimy znát dost markantně, to u dvoulitra Nubiry nepoznám a ani při jízdě ani při volnoběhu. Prostě obsah je obsah a ten ničím nenahradíš. Měl jsem Mitsubishi Space Vagon taky 2,0 a když jem připojil vozík, tak jsem nevěděl, že ho mám a ani spotřeba se nezměnila. Pak jsem měl Feldu a jak jsem jel s vozíkem tak minimálně o 1,5 litru víc
Napsal: pát črc 01, 2005 12:17
od karstn
Mě klima taky sem tam škubne.. Jak jedu po rovince a jen udrzuji rychlost neni to malem ani znat jen trochu motor klesne na otackach, ale jak zrychluji nebo do kopce tak ten rozdil je dosti citelny ale neni se cemu divit 1,4 neni zadna slava. Ale jiz pri zapnute a plnem aute bych rekl ze zas toho vykonu moc nesebere.
Klíma
Napsal: pát črc 01, 2005 12:37
od Tompetr
No zkušenosti jsou různé a výkony taky, ale buďme rádi za ně a hlavně za klímu. I když třeba není horko tak v zácpě za 105-kama to krásně čistí vzduch, že?
Fakticky mě berou mory, když jezdím s firemní oktávkou bez klímy. To bych kolikrát radši jel svým prckem
Re: Klíma
Napsal: pát črc 01, 2005 12:46
od Mirek
Tompetr píše:No zkušenosti jsou různé a výkony taky, ale buďme rádi za ně a hlavně za klímu. I když třeba není horko tak v zácpě za 105-kama to krásně čistí vzduch, že?
Fakticky mě berou mory, když jezdím s firemní oktávkou bez klímy. To bych kolikrát radši jel svým prckem
Jak jako "prckem"? Já Kalose považuju za solidní RODINNÝ vůz
Re: Klíma
Napsal: pát črc 01, 2005 12:48
od Návštěvník
Mirek píše:Tompetr píše:No zkušenosti jsou různé a výkony taky, ale buďme rádi za ně a hlavně za klímu. I když třeba není horko tak v zácpě za 105-kama to krásně čistí vzduch, že?
Fakticky mě berou mory, když jezdím s firemní oktávkou bez klímy. To bych kolikrát radši jel svým prckem
Jak jako "prckem"? Já Kalose považuju za solidní RODINNÝ vůz
No jo, ale ty máš sedana
Napsal: pát črc 08, 2005 14:47
od Návštěvník
Dobrý den,
protože začínám uvažovat o nové alternativě vlastního auta do okruhu výběru se dostal kalos sedan 16v. A chci se Vás zeptat co se týče spotřeby, je schopno toto auto se dostat na hranici 5,5l/100km kombinované spotřeby nebo je to podle Vašich zkušeností nemožné.
Děkuji
Napsal: pát črc 08, 2005 14:51
od Habron
Může mi někdo vysvětlit, proč, když si kupuju nové auto za cca 250 tKč, je pro mě důležité, jestli si vezme 5,5 l, nebo 7,5 l? Pokud najezdím za rok 15 tisíc km, tak rozdíl v projetém benzínu je asi 9 tisíc Kč. Vzhledem k ceně auta a vzhledem ke ztrátě ceny je to podle mě rozdíl zanedbatelný, nebo se mýlím ???
Napsal: pát črc 08, 2005 15:08
od Návštěvník
Hmm, sory, že jsem se ptal, já najezdím 25000km a víc , takže je to úspora cca. 15000,-kč a je to pro mě 10 dní u moře s mou rodinou. Víš já za 5,5l/100km jezdím, takže jsem chtěl vědět jestli kalos pro mě ve spotřebě bude krokem vpřed a nebo vzad.
Děkuji za konstruktivní názory.
Napsal: pát črc 08, 2005 15:11
od Habron
Tak v tom případě bych koupil jednoznačně turbodiesela, ale to je jen můj názor. Já vím, že mám zvrácený názory na provoz auta, ale když se tak bavím s některými svými známými, tak je mají taky, takže buď jsme banda stejně postiženejch, nebo prostě nejsem vyjímka ...