Stránka 3 z 4
Napsal: pon črc 25, 2005 11:11
od Návštěvník
Mirek píše:
U nás Chevrolety prodává dealer Opelu a od pár lidí už jsem slyšel, že na Daewoo/Chevrolet nic nemají (náhradní díly), všechno se musí složitě objednávat a dlouho to trvá. To asi prodejnosti moc neprospívá. Děsím se toho, že se mi něco podělá a budu kvůli čekání na díly několik dní bez auta.
a to ještě asi netušíš, že maj zákaz dělat garančky a i na ně pojedeš do Jihlavy...
Napsal: úte srp 09, 2005 22:26
od mipo
Tompetr píše:No u nás v Ostravě se dealer asi činí, protože jich po ostravě jezdí docela dost.
Presne tak. Teraz som bol v južných Čechách a Daeroletov (Kalos, Lacetti) tam jazdí na mraky. Je to spôsobené hlavne šikovným predajcom
Im-Expo Treade.
Blue Lanos píše:v TN je nieco podobne
Chyba bola to dat do spolocneho predaja z oplom
Presno to isté mi hovoril aj predajca v hore spomínanej predajní, keď sme sa zakecali. vravel, že k nim chodí dosť áut od iných predajcov (z iných okresov) a že sú v hroznom stave a majitelia si stažujú na neochotu predajcov Opelu.
Napsal: sob bře 25, 2006 11:38
od Mirek
Tak mám první závadu - při sešlápnutí hučí spojka. Je prý špatné spojkové ložisko. Až je budou mít na skladě, což bude za cca 14 dní, tak mi je vymění. Musím kvůli tomu do Jihlavy, ve VM prý nemají certifikaci na provádění servisu Chevroletů - asi mi teda ve VM udělali necertifikovanou servisní prohlídku
. Náhradní auto mi neposkytnou (Corsu za 600,- Kč/den a max. 100 km nebo příplatek za km - což si můžou nechat). Den dovolené to teda jistí.
Asi si příště koupím škodovku. Nelíbí se mi, ale servis mám v místě.
Kalose mám necelých 11 měsíců, najeto 17000 km.
Napsal: pon bře 27, 2006 08:35
od mipo
Mirek píše:Tak mám první závadu - při sešlápnutí hučí spojka. Je prý špatné spojkové ložisko.
To robí aj mne asi pol roka. Začalo to s jesenným poklesom teplôt.
Vzhľadom na otrasný prístup servisu v ZA k Chevroleťákom, tak na to kašlem a všetko si nechávam na servisnú prehliadku.
Napsal: pon bře 27, 2006 09:06
od LIFELIKE
V TT tiež predáva chevrolety predajca Opla. Ja som svojho Kaloska kupovala v BA priamo u predajcu chevroletu a tam som objednaná aj na servisnú prehliadku. Nie je mi ľúto tých kilometrov. Urobím si výlet. Chatárska sezona začína, tak aspoň pozriem do Hornbachu
.
roční zkušenost
Napsal: čtv črc 13, 2006 16:09
od červenáček
Po roce zkušeností s kalosem - sedanem si i já dovolím zhodnotit tuto koupi.
Přechod z Felicie na Kalose byl provázen spoustou rozpaků. Hlavní zrady jsem viděl ve špatném výhledu přes A-sloupek, absence kontrolky osvětlení auta, slabý výkon motoru, nepřesné řazení a drobné nijance s technickými nedostatky(nedostatečné krytování , záslepka airbagu...apod.) . S těmi jsem vzhledem relativně nízké ceně vozu počítal. U "hlavních zrad" šlo jen o zvyk a nezajetý motor. Jen bych chtěl podotknout, že kontrolka osvětlení je zcela zbytečná, až syn mi vysvětlil, že se stačí podívat na značku ovladače světel
. V tom prvotním rozčilení mi to skutečně nedošlo a toto řešení považuji za dokonalejší , než kontrolka, protože tu ve slunci stejně není vidět.
Další závadou je, že ukazatel paliva postupně úplně spadne (rafika se opře o kolíček) a po ujetí asi 20km teprve začne svítit kontrolka paliva. Přesto i s rozsvícenou kontrolkou najedu cca asi 100km! Není zde tedy správně sladěný ukazatel s kontrolkou. Možná je i toto normální, v každém případě jde opět o zvyk.
Sečteno, podtrženo, s kalosem SPOKOJENOST
Ale..... zatím největší problém mám se servisem. Veškerá jejich činnost na mém vozidla ( domontáže při koupi a servisní prohlídka) byla provázena špatně odvedenou prací. Nechci zveřejňovat název tohoto servisu, protože prodejci i technici se chovali korektně a snaživě. Navíc v nejbližším okolí ( Brno) nemá Chevy zastoupení, tak raději pomlčím. V každém případě širší zastoupení této značky by určitě prospělo. Chevy holt doplácí na českou specifiku zvanou Škoda.
Přeji všem kalosáčkům a kalosačkám hodně štěstí a pohodu za volantem.
Re: roční zkušenost
Napsal: úte bře 20, 2007 15:28
od Muco
Ako sa na tieto skúsenosti so servismi pozerám,je vidieť,že ako na slovensku,tak aj včechách je viac než dosť profesionálnych servisov o ho...(možno na nejaké výnimky,ale to bude si myslím len pár...).Nechápem ale jednu vec.:prečo to tak musí byť.To akože dokedy si môžu predajcovia (možno aj výrobca) trpieť takýchto"spolahlivých" ľudí,ktorí robia všetko pre to,aby sa vďaka takejto ústretovosti pri opravách možno čo najmenej áut tejto značky predalo...
Napsal: čtv dub 05, 2007 16:59
od LIFELIKE
Asi pred týždňom mi začalo auto vpredu pískať ako ked vlak vchádza do stanice. Kotúče sa nezohrievali, nič uvoľnené nebolo.... stačilo zatlačiť na predný blatník a bolo počuť vŕzganie.
Volám do autorizovaného servisu chevroletu v TT. Odporučili mi navštíviť autorizovaný servis. Bohužiaľ, som akurát nemala náladu na podobné vtípky, ved kam som asi tak volala, že?? Vravím, ved preto k vám volám, však s tým autom nepôjdem do Popradu. A tam nejaký vtipálek, vraj, PP je pekné mesto a sú tam Tatry. Zložila som s pocitom, že som totálny idiot.
Na druhý deň som to vrzúkanie psychicky nevydržala, tak že tam idem, či majú čas, alebo nie. Po ceste z práce domov pre servisnú knižku to kvílilo ako starý koč a po ceste do servisu ani "VRZ". Zastavím pred servisom, skúšam ho vpredu rozhúpať ....nič. Tak som sadla do auta a išla som preč. Odvtedy je to ticho. Myslím, že aj to auto malo depku z toho servisu...
A to ked som tam pri poslednej návšteve ako mi svietil CHECK spomenula, že mi neustále pukoce vo výfuku, tak mi ten dotyčný "technik" začal vysvetlovať, ako sa materiály teplom rozťahujú a chladnutím sťahujú ..... som mala pocit, že som na fyzike v 5.ročníku základnej školy...
... odišla som s tým, že si to radšej nechám dovysvetľovať na servisnej prehliadke.
Napsal: čtv dub 05, 2007 17:11
od Rastos
Niekedy sa dostane kamienok kamsi ku kotucu prednej brzdy, a sialene to za jazdy vrzgoce, kym nevypadne.
Napsal: čtv dub 05, 2007 17:31
od Muco
Aj mne táké niečo robilo ale je teraz ticho
Napsal: čtv dub 05, 2007 17:41
od Krtek
Jo takovou projížďku jsem si taky vloni v létě užil. Holt celá Příbram věděla, že Krtek se Soptíkem jedou z Kauflandu
Jakmile jsem se rozhod ject do servisu, bylo po vřískotu.
Napsal: čtv dub 05, 2007 19:49
od Marek Petružela
Když to je jen chvilková stávka tak to eště jde,ale když se pak musí fakt do servisu to už je horší,stojí to pak zbytečně peníze a kdo jich má dost aby je dával za každý prd servisu.když jsem měl škodu 120 tak vše jsem si udělal a teďani nevím kde co je.. když je to v záruce tak to eště jde,ale znáte tojak to je.tak hlavně ať nám to jezdí a nestávku je to
ahoj svatý marek střibrný sed.
Napsal: ned dub 22, 2007 19:13
od Marky007
Mirek píše: Musím kvůli tomu do Jihlavy, ve VM prý nemají certifikaci na provádění servisu Chevroletů - asi mi teda ve VM udělali necertifikovanou servisní prohlídku
A nevis jak je na tom Znojmo? Chystam se tam servisovat Sparka, jinak ja se servisem ve VM i Znojme mam s nasim opelem dobre zkusenosti.
Napsal: ned dub 22, 2007 19:32
od dedo.miki
Rastos píše:Niekedy sa dostane kamienok kamsi ku kotucu prednej brzdy, a sialene to za jazdy vrzgoce, kym nevypadne.
Kamienok ostane vdiere na odvetrávanie v kotúči a robí ten zvuk.
Napsal: stř čer 06, 2007 19:17
od dedo.miki
Dnes so skontroloval stav brzd na prednej náprave a som milo prekvapený.Po najazdení 48 000km mám zodraté len 45% obloženia.Kotúče úplne vporiadku.Vyzerá to ,že predné brzdy vydržia v pohode 90000km bez údržby.Jazdím každý deň v každom počasí.Problém som mal asi 2x a to s kamienkom v kotúči v tých dierach,inak nič.