Stránka 3 z 3

Napsal: pon čer 06, 2005 08:01
od cubafire
O tom nevím nic. Jestli máš link, hoď ho sem.

Napsal: pon čer 06, 2005 08:47
od PavelZ
Olda píše:Dočetl jsem se něco o vstřikování kapalného LPG (snad se zplynuje až v v saní a tím ochlazuje sánou směs... mělo by to údajně jet lépe než na benzín..., zkusenosti???) :o
V Cechach podle vseho "nepouzitelne". Jedna z firem, co tuhle prestavbu delala toho po pomerne kratke dobe nechala - neustale reklamace a problemy zpusobene nizkou kvalitou u nas prodavaneho plynu.

Napsal: pon čer 06, 2005 15:59
od Olda
PavelZ píše:
Olda píše:Dočetl jsem se něco o vstřikování kapalného LPG (snad se zplynuje až v v saní a tím ochlazuje sánou směs... mělo by to údajně jet lépe než na benzín..., zkusenosti???) :o
V Cechach podle vseho "nepouzitelne". Jedna z firem, co tuhle prestavbu delala toho po pomerne kratke dobe nechala - neustale reklamace a problemy zpusobene nizkou kvalitou u nas prodavaneho plynu.
Takže podobný problém jako s CNG, nebo že by už počet čerpaček v čr přesáhl 10? :lol: :lol:

Napsal: pon čer 06, 2005 17:08
od PavelZ
Cerpacek LPG uz je dost :), problem je, ze u nas ma asi vetsina aut karburatorovou prestabu a tam je skoro jedno, jakej plyn se tam nacpe a tomu se ty cerpacky prizpusobi (a diky tomu asi muzou drzet i nizsi ceny, to uz nevim). U jednobodu vstriku to taky nebylo tak dulezit (tam jen kdyz sem vzal od France Gas tak sem pak musel nechat vymenit filtr a nekdy, kdyz clovek nakoupil "levnej" plyn, tak to zralo jak protrzeny). Ale uz u toho 4 bodu, kterej mam ted, je videt, ze mu nektery plyn nedela dobre a podle vyjadreni servisu, je kapalnej vstrik jeste mnohem narocnejsi.