Napsal: stř črc 18, 2007 23:02
Ty mluvíš jak knihaRichard píše:Možná plácnu blbost, tak mě nekamenujte. Před výparníkem (vevnitř auta) musí být něco jako je v lednici, chlaďaři tomu říkají kapilára, nebo nějaká tryska, jestli tu nemáš ucpanou. Před ní je tlak vysoký a plyn v tekutém stavu, po projití tím zúžením jakoby vštřikuje do výparníku a tam mění skupenství na plyné a odnímá okolí teplo. odtud si plyn bere kompresor a znovu ho žene do chladiče (vpředu) a pomocí tlaku a odebrání tepla znovu zkapalňuje. Tak asi takhle podle mě klima funguje, ale kde hledat problém, nevím. Kompresor se nejspíš může zadřít, ale jestli má nějaké lamely???? nevím, jeden mám doma ještě z Pontiaca, tak kdyby ho někdo chtěl????? Pošlete SZ.
Ale přesně takhle to je V motoru jdou trubky do takový nádoby a ty trubky když mě klima běží , tak jsou omrzlý i když jsou v motoru kde je třeba 60 stupňů. Koukni na to