Stránka 3 z 7
Napsal: ned dub 17, 2005 20:30
od Ivan
Kaso, v pohodě... kolik se tam té vody za jízdy dostane? Naprosté minimum. Mám to takhle už dva roky...
Napsal: ned dub 17, 2005 20:35
od kaso
Do kapoty vyrezem otvor a zo spodu dam tahokov.
Napsal: ned dub 17, 2005 21:13
od Ivan
Aha, tak pokud to bude takto, tak to je riziko, že Ti filtr promokne. Řešil bych to zatahovacíma žaluziema domácí výroby nebo vymyšlením lepšího sání. Tohle je podle mě blbost. Díru do kapoty bych dělal u motoru maximálně nad svodama, které by se moc zahřívaly - to je ale odvod tepla. Nemyslím si, že by pro přívod studeného vzduchu bylo řezání do kapoty a vyplnění tahokovem nejrozumnější!!!!
Napsal: ned dub 17, 2005 21:56
od Habron
Sice se to týká hodně čipování, ale otázka č. 14 je i o vzduchovém filtru. Ne, že bych tomu úplně věřil, ale píšou to lidi, kteří se zabývají úpravami výkonu motorů (a nebo právě proto si přihřívají polívčičku).
http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=5
Co si o tom myslíte?
Napsal: ned dub 17, 2005 21:57
od Habron
kaso píše:Do kapoty vyrezem otvor a zo spodu dam tahokov.
Náporové sání, ať už dírou do kapoty s nasávačem, nebo trubkou zespod, je určitě lepší, než jen prostá díra do kapoty bez jakéhokoliv ošetření.
Napsal: pon dub 18, 2005 07:08
od kaso
Hosi ja som myslel nasavac ale nebude na kapote ako ho ma Ivan.Bude robeny opacne.Smerom dole
Napsal: pon dub 18, 2005 09:27
od Návštěvník
kaso píše:Hosi ja som myslel nasavac ale nebude na kapote ako ho ma Ivan.Bude robeny opacne.Smerom dole
Dolů,to chci vidět jak to bude vypadat...
Napsal: pon dub 18, 2005 09:53
od Granko
pre mna idealne riesenie je dat filter na miesto, kde bol rezonator, ale to by bol hned mokry. ale riesit rurky zo spodu auta tiez nie je bohvie co. z coho spravim najlepsie tu prepazku medzi motorom a fitrom ? aby dobre tesnila (zhora aj zospodu), bola pruzna a dobre tepelne izolovala...
Napsal: pon dub 18, 2005 12:04
od Ivan
Dolů to je taky možnost...
Napsal: pon dub 18, 2005 17:19
od kaso
Anonymous píše:kaso píše:Hosi ja som myslel nasavac ale nebude na kapote ako ho ma Ivan.Bude robeny opacne.Smerom dole
Dolů,to chci vidět jak to bude vypadat...
Toto je najcastejsie riesenie nasavania.
A hlavne jednoduche.
Napsal: pon dub 18, 2005 19:18
od S.v.o.b.i.k
řek bych,že to nahoru,ale vypadá líp...
Napsal: pon dub 18, 2005 21:14
od kaso
S.v.o.b.i.k píše:řek bych,že to nahoru,ale vypadá líp...
Kazdemu sa paci nieco ine ide hlavne o ucinok
Napsal: pon dub 18, 2005 22:08
od Ivan
Přesně jak píšeš, Kaso!
Napsal: pon dub 18, 2005 22:11
od Habron
Musí se řezat kapota, přidělat nasávač, kitovat, lakovat .... já mám trubku z hornbachu vyvedenou pod auto a myslím si, že účinek je +- stejnej, jako kdybych měl nasávač na kapotě, a bylo to skoro bez práce
Napsal: pon dub 18, 2005 22:16
od kaso