Stránka 3 z 3
Napsal: stř dub 13, 2005 22:14
od Brainman
palikx píše:Takže ty jsi dobrovolný dárce a navíc se serviruješ už mraženej
Tak to jsi teda charakter.
No to mi povidej, se mi zpomalily zivotni funkce na polovinu
Napsal: úte dub 19, 2005 09:01
od misaaa
Sorry, že rušim, ale je možný že je kontrolka SERVICE taky napojená na kola, kromě abs i na něco jiného.. Měl sem málo nafoklý přední kolo dofouk to a ani po 100 km se to nerozsvítilo, ale asi je to blbost že jo?
Napsal: úte dub 19, 2005 09:11
od Tomáš
Napsal: úte dub 19, 2005 10:27
od PavelZ
Muze mit - i kdyz to na to neni napojeny. Je pry mozne, ze pokud cidlo klepani motoru neni uplne v poradku, tak muze nekdy na hrbolate silnici chybne reagovat a otresy hlasi jako chybu a na to by mohl mit vliv tlak v pneumatikach.
Napsal: úte dub 19, 2005 10:31
od Tomáš
a co je to čidlo klepání motoru ???????? To tam taky je ? Na jaký bázi to funguje , jen jestli tady někdo někoho nehoupe..........
Napsal: úte dub 19, 2005 11:45
od Návštěvník
Aha aha, tak to je možný no..Jinak fakt nevim, když sem jel tam, tak to problikávalo vždycky když byly větší otáčky a rychlost a pak to zas haslo a pořád tak..
Napsal: úte dub 19, 2005 11:48
od PavelZ
Tomáš píše: a co je to čidlo klepání motoru ???????? To tam taky je ? Na jaký bázi to funguje , jen jestli tady někdo někoho nehoupe..........
OK, nevim jak se to jmenuje cesky, je to cidlo, ktere hlasi ODB II kody pro 4-valec 301-304 Cylinder X Misfire Detected, coz se domnivam, ze cesky se tomu rika, ze motor klepe. Tohle cidlo pokud je vadne, nebo na hranici specifikaci, muze "misfire" detekovat i nerovnem povrchu.
Napsal: úte dub 19, 2005 14:02
od misaaa
Aha, a dá se s tim něco dělat, asi měnit to čidlo nebo tak? Právě sem byl na té diagnostice a nic nenašli..
Napsal: úte dub 19, 2005 15:21
od PavelZ
To je divny, na diagnostice by jim to melo vyplivnout historii chybovejch kodu.
Napsal: úte dub 19, 2005 16:15
od misaaa
No právě, ještě si řikam jestli by zas nechtěl pročistit regulátor volnoběhu nebo kladka, jestli tam neni ňákej problém při násávání vzduchu při vyšších otáčkách nebo tak něco se škrtící klapkou, ale čistil sem to asi pře dvouma měsícema a otáčky klesaj pěkně..
Napsal: pát dub 22, 2005 18:38
od petrm
Čidlo klepání je na bloku motoru a je tam na to aby snímalo zvukový projev motoru a to jak zapaluje to má vliv na dávku paliva předstih atd. je to důležité pro různý druhy paliva octanové číslo 91-100
a je pravda že třeba u matizů se to taky dělo na nerovnostech ale u Nubi sem se stím nesetkal uvidíš co se bude dít dál
Napsal: pát dub 22, 2005 19:44
od misaaa
No uvidim, abych pak někde nevybouch...