Stránka 3 z 7

Jasná zpráva

Napsal: ned zář 03, 2006 11:27
od Vazoun
Ano,pochopil jsi to správně,nejedná se ovšem o káblíky ale jeden drátek,
jako čidlo kolem zapalovacích kablíků svíček :lol: čau " Vazoun " :P
---------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20 :D

Napsal: ned zář 03, 2006 13:00
od Robert
Tak teď jsem zase v pasti... Ten jeden drátek se omotá jen kolem jednoho zapal. kabelu? Já myslel, že to musí mít impuls od všech válců..

Napsal: ned zář 03, 2006 14:52
od Vojta
Omotáš pár závitů (cca 5) káblíku od otáčkoměru kolem prvního kabelu ke svíčce, pak další závity u druhého kabelu a pak další závity u třetího kabelu.

Napsal: ned zář 03, 2006 15:09
od Robert
Vojta píše:Omotáš pár závitů (cca 5) káblíku od otáčkoměru kolem prvního kabelu ke svíčce, pak další závity u druhého kabelu a pak další závity u třetího kabelu.

Dneska mám asi den blbec, ale to mám tomu rozumět tak, že JEDEN drát rozdělím na TŘI zapalovací kabely? :shock: Vždyť Vazoun popisoval, že ten drátek je tenký :shock:

Napsal: ned zář 03, 2006 15:43
od Ondras
Roberte, u tebe s jedničkou stačí omotat pouze kabel mezi cívkou a rozdělovačem. V něm jsou všechny tři jiskry "schované".

La pardon

Napsal: ned zář 03, 2006 18:09
od Vazoun
La pardon" Roberte"já nevěděl že máš Matize I. - ten má to omotání podle
Ondráše.Já popisoval čidlo Matize II. Tam, se to zase omotává podle Vojty.
Zdravím a mějte se všichni moc fajne - " Vazoun " :P
---------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20

Napsal: ned zář 03, 2006 18:14
od V.Brousek
:D hlavně se mi do toho kluci nazamotejte :D

A je to!

Napsal: ned zář 03, 2006 18:31
od Vazoun
A je to ! " Václave " domotáno , rozmotáno,hlavně funkční,a to já svůj
otáčkoměr mám, včetně podsvícení a jsem spokojen. " Vazoun " :P

Re: A je to!

Napsal: ned zář 03, 2006 18:38
od V.Brousek
Vazoun píše:A je to ! " Václave " domotáno , rozmotáno,hlavně funkční,a to já svůj
otáčkoměr mám, včetně podsvícení a jsem spokojen. " Vazoun " :P
To je dobře, mám rád spokojené lidi. Abych byl upřímný, já otáčkoměr nepotřebuji, jezdím podle sluchu.

Re: A je to!

Napsal: ned zář 03, 2006 19:16
od Ondras
V.Brousek píše:Abych byl upřímný, já otáčkoměr nepotřebuji, jezdím podle sluchu.
A kolik slyšíš na trojku v sedmdesátce?

Napsal: ned zář 03, 2006 19:17
od Robert
Konečně tomu rozumím :) Díky za vysvětlení, aspoň už vím, kam zapojovat ;)

Re: A je to!

Napsal: ned zář 03, 2006 19:59
od V.Brousek
Ondras píše:
V.Brousek píše:Abych byl upřímný, já otáčkoměr nepotřebuji, jezdím podle sluchu.
A kolik slyšíš na trojku v sedmdesátce?
Ondráši na pravé ucho jsem hluchý jak poleno a levé také nic moc, ale když potřebuji někoho předjet,tak ji klidně roztočím na 100 a je mi to uplně jedno kolik to má otáček. Takže ho nepotřebuji. A když se podíváš na mou 6 letou průměrnou spotřebu bez otáčkoměru, tak pochybuji, že bych ji dokázal ještě snížit s otáčkoměrem.

Re: A je to!

Napsal: ned zář 03, 2006 21:58
od Robert
Ondras píše:
V.Brousek píše:Abych byl upřímný, já otáčkoměr nepotřebuji, jezdím podle sluchu.
A kolik slyšíš na trojku v sedmdesátce?
By woko 4.000 - 4.500 rpm?

Re: A je to!

Napsal: ned zář 03, 2006 23:04
od Ondras
Robert píše:By woko 4.000 - 4.500 rpm?
V přesných 70km/h je to 4404, v tacho 70 je přibližně to 3964. :D

Re: A je to!

Napsal: ned zář 03, 2006 23:12
od Badger
Ondras píše:
Robert píše:By woko 4.000 - 4.500 rpm?
V přesných 70km/h je to 4404, v tacho 70 je přibližně to 3964. :D
Jen tak pro zajímavost, kolik může Matiz I max. točit než zasáhne omezovač??? :roll: